Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenAls jij DAT humor noemt, wil ik dat best ontbreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
tranen in mijn ogen!
Die had ik nog niet gezien!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenKerel slaagt gewoon vol met zijn golfclub op die zijn been. Kom zeg, van een overdreven reactie gesproken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenGolfers onder elkaar
Nee idd hij vraagt erom maar dat is nog geen reden om erop te slaan.
nee, dat is gewoon enorm arrogant wat hij doet, ik zou er ook echt niet mee kunnen lachen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHet is mss wat overdreven maar hij vraagt er ook echt achter imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKomaan zeg, daar moet je toch de humor van inzien. Van mij zou 'ie het balletje mogen hebben en ik zou er eens goed mee lachen.
Het is gewoon ronduit arrogant.
Dat hij daar wat loopt interessant te doen tot daar aan toe maar laat alstublieft de mensen die niets me je te maken willen hebben met rust.
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOp de vorige bladzijde is 't nog gezegd; Fernand heeft geen humor, we zullen er mee moeten leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKomaan zeg, daar moet je toch de humor van inzien. Van mij zou 'ie het balletje mogen hebben en ik zou er eens goed mee lachen.
ik had niet op zijn been geslagen met die club.
wel op een bal, of balletjes.
just for fun
en de humor van inzien.
jij moet er toch ook de humor van inzien als er morgen iemand met een leren jasje en een baseballknuppel je uit je auto sleurt en daarmee vandoor gaat.
de grappen van die fransman gaan gewoon altijd te ver. ik had echt veel liever gezien dat die golfers die kerel bij elkaar hadden gemept.
terug op zijn plaats zetten noem ik dat dan.Last edited by Timmie; 17/06/2010, 19:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
en de humor van inzien.
jij moet er toch ook de humor van inzien als er morgen iemand met een leren jasje en een baseballknuppel je uit je auto sleurt en daarmee vandoor gaat.) te maken met een gewapende overval waarbij een auto gestolen wordt?
Relativeren!
Comment
-
Comment
Comment