Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zo erg was die kerel er niet aan toe.. op de camping heb ik hem niet gezien, maar op het feestje vrijdagavond wel, en die deed de hele tijd zo raar.. veel show ja, en een paar vijzen los, maar voor de rest was daar niks mee aan de hand..
zo erg was die kerel er niet aan toe.. op de camping heb ik hem niet gezien, maar op het feestje vrijdagavond wel, en die deed de hele tijd zo raar.. veel show ja, en een paar vijzen los, maar voor de rest was daar niks mee aan de hand..
moet niet vragen hoe erg die gast bezig was als zelfs meerdere AF-leden hem al herkennen.
enne, als hij besluit om zo veel mogelijk pillen op korte tijd naar binnen te hengsten "omdat dat lachen is" dan is er niks mis mee om wa met hem te lachen en op YT te zetten.
moest hij echt neergaan en niks meer doen, ga er maar vanuit dat die kerel snel geholpen wordt door omstaanders uit diezelfe "kutmaatschappij".
c'est ça, kerel is nog bewust. Ferm bezopen, dat wel.
Comment