Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het grappige was dat de Merc meermaals geflitst werd, klootviool !
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Dus met andere woorden heb jij nog gekkere dingen gedaan want als je zelf de rode lichten respecteert moet je harder rijden dan degene die je achtervolgt die WEL door het rood rijdt. Wat was het grappige/gekke nu weer?
Oei sorry meneer, ik zal nooit meer te hard rijden.
Verder zal ik nooit meer dan 2 pintjes bier drinken en steeds op zondag naar de kerk gaan . . .
Oei sorry meneer, ik zal nooit meer te hard rijden.
Verder zal ik nooit meer dan 2 pintjes bier drinken en steeds op zondag naar de kerk gaan . . .
Zijn we nu terug vrienden?
en door het rood rijden?
en je kan het keizer niet kwalijk nemen. als er ééntje tegen de dubbel toegelaten snelheid voorbij vlamt en door het rood gaat, ga ik toch ook nooit gas bijgeven om te zien wat die kerel nog allemaal doet. tenzij er een blauw licht op men dak staat.
en door het rood rijden?
en je kan het keizer niet kwalijk nemen. als er ééntje tegen de dubbel toegelaten snelheid voorbij vlamt en door het rood gaat, ga ik toch ook nooit gas bijgeven om te zien wat die kerel nog allemaal doet. tenzij er een blauw licht op men dak staat.
Ik neem het hem ook niet kwalijk hoor
Mijn counter-opmerking was dan ook met een knipoog bedoelt.
Ik ben wel niet door het rood gereden voor alle duidelijkheid. Hij kwam langs links, toen het voor mij groen werd ben ik rechts afgegaan. Toen hij door het rood reed ben ik braaf blijven wachten
heeft niets met moraalridders te maken.
kom binnen een paar jaar nog eens terug als diene dons van uw kin is.
blabla, gij precies ook nog nie echt volwasse met zo'n reacties, maar kom
volgende meeting samen een pintje (ahnee, een colake want drinken en rijde mag nie!) en zand erover!
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment