Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
btw, vroeger als je in google maps gaf dat je van antwerpen naar new york wou gaan ( te voet )
dan rade google je aan om vie de snelweg te raden, straat, x, te pakken , af te slagen aan straat x. dan moest je 7000km zwemmen.
dan in die straat afslagen, blablabla
je was een paar weken onderweg, maar je geraakte er wel.
Als je nu van New York naar Melbourne ofzo gaat dan mag je ook eerst Amerika doorrijden, daarna de Grote Oceaan op kajakken tot in Hawaï, vervolgens een 40 km rijden om van Hawaï naar Japan te kajakken, daar enkele snelwegen met namen die alleen Japanners kunnen lezen om nadien terug 5000 km te kunnen kajakken tot in Australië.
Totale reistijd: 56 dagen
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Sandra zegt:
ah nu wel haha
ja altijd tegoei kijke of hij er helemaal in zit hé d
Michael zegt:
tss
ge snapt het nie
Sandra zegt:
mja met ne stijve kan die er wel boven uitkome ja
wa snappe?
Michael zegt:
da is een tshrit
met een tekening van een lul
Sandra zegt:
aaaahh
jaja kzie het
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Sandra zegt:
ah nu wel haha
ja altijd tegoei kijke of hij er helemaal in zit hé d
Michael zegt:
tss
ge snapt het nie
Sandra zegt:
mja met ne stijve kan die er wel boven uitkome ja
wa snappe?
Michael zegt:
da is een tshrit
met een tekening van een lul
Sandra zegt:
aaaahh
jaja kzie het
En dan die typische denderstreek-mentaliteit: redelijk pretentieus, overtuigend gebracht, zo van "ik weet het wel ze, ik benekik dendienen die 't kan weeetn"
Langs den andere kant:
Wel schitterend hoe die man rijdt, laat het hem maar veel 88-jarigen eens nadoen!
Hup, direct in de goede houding, hoofd schuin, gat naar 't midden van de auto geschoven, geen slippende koppeling, .... zalig
een man komt met een schaap onder de arm thuis bij zijn vrouw en zegt:
"kijk, deze geit moet ik neuken als jij geen zin hebt "
zijn vrouw zegt:" maar dat is geen geit"
waarop de man zegt: "wie zegt er dat ik tegen jou bezig ben"
Vandaag zowat het grappigste EVER meegemaakt op de weg.
Ik ben aant rijden op de grote ring van hasselt, daar waar ze aant werken zijn.
Eerst zo een lichte chicane, waardoor je niet goed kan kijken wat er verderop op de linkerrijstrook rijdt.
Moet ik daar toch niet vol op de remmen gaan, rara voorwat.
Is daar doodleuk op de linkerrijstrook een volgens mij dement oud vrouwtje met haar rolstoel aant rijden tegen de richting, JA op de grote ring...
Nu ik sta stil, zet mijn 4 pinkers op met de gedachte van kga da vrouwke hier aan de kant zetten en de polies bellen, rijdt da vrouwke gewoon recht op mijn auto af, ik dus nog net op tijd rechts voor een auto in kunnen schieten, en toen ben ik door moeten rijden, aangezien er geen pechstrook is met die wegenwerken. Even rond gereden kwam ik terug, vrouwtje weg... GEK
Vandaag zowat het grappigste EVER meegemaakt op de weg.
Ik ben aant rijden op de grote ring van hasselt, daar waar ze aant werken zijn.
Eerst zo een lichte chicane, waardoor je niet goed kan kijken wat er verderop op de linkerrijstrook rijdt.
Moet ik daar toch niet vol op de remmen gaan, rara voorwat.
Is daar doodleuk op de linkerrijstrook een volgens mij dement oud vrouwtje met haar rolstoel aant rijden tegen de richting, JA op de grote ring...
Nu ik sta stil, zet mijn 4 pinkers op met de gedachte van kga da vrouwke hier aan de kant zetten en de polies bellen, rijdt da vrouwke gewoon recht op mijn auto af, ik dus nog net op tijd rechts voor een auto in kunnen schieten, en toen ben ik door moeten rijden, aangezien er geen pechstrook is met die wegenwerken. Even rond gereden kwam ik terug, vrouwtje weg... GEK
Comment