Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

btw, vroeger als je in google maps gaf dat je van antwerpen naar new york wou gaan ( te voet )
    dan rade google je aan om vie de snelweg te raden, straat, x, te pakken , af te slagen aan straat x.
    dan moest je 7000km zwemmen.
    dan in die straat afslagen, blablabla

je was een paar weken onderweg, maar je geraakte er wel.
    Als je nu van New York naar Melbourne ofzo gaat dan mag je ook eerst Amerika doorrijden, daarna de Grote Oceaan op kajakken tot in Hawaï, vervolgens een 40 km rijden om van Hawaï naar Japan te kajakken, daar enkele snelwegen met namen die alleen Japanners kunnen lezen om nadien terug 5000 km te kunnen kajakken tot in Australië.
    Totale reistijd: 56 dagen
    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
    1990 Volvo 344
    1991 Mercedes W124 230CE
    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
    1980 Volkswagen Derby CLS
    1990 Mercedes W124 230CE
    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Comment

• Gisteren in man bij hond:

Last edited by ; 21/01/2010, 19:53.

Comment

• Michael zegt:

Sandra zegt:
          ah nu wel haha
          ja altijd tegoei kijke of hij er helemaal in zit hé d
          Michael zegt:
          tss
          ge snapt het nie
          Sandra zegt:
          mja met ne stijve kan die er wel boven uitkome ja
          wa snappe?
          Michael zegt:
          da is een tshrit
          met een tekening van een lul
          Sandra zegt:
          aaaahh
          jaja kzie het

Comment

• Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
              Geweldig

De 2 zetels ervoor, en niemand die het ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                Geweldig

Vooral hoe hij uit zijn auto geraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  Michael zegt:

Sandra zegt:
                  ah nu wel haha
                  ja altijd tegoei kijke of hij er helemaal in zit hé d
                  Michael zegt:
                  tss
                  ge snapt het nie
                  Sandra zegt:
                  mja met ne stijve kan die er wel boven uitkome ja
                  wa snappe?
                  Michael zegt:
                  da is een tshrit
                  met een tekening van een lul
                  Sandra zegt:
                  aaaahh
                  jaja kzie het

HLZHI: 14 jarigen.

Comment

• Sandra is een klasgenote, 19 jaar dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      HLZHI: 14 jarigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Sandra is een klasgenote, 19 jaar dus
                        Special aid klas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                          ik had die pijl eerst niet gezien, maar volgens mij heeft die gast ook in z'n broek gepist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                            Geweldig

En dan die typische denderstreek-mentaliteit: redelijk pretentieus, overtuigend gebracht, zo van "ik weet het wel ze, ik benekik dendienen die 't kan weeetn"

Langs den andere kant:
                            Wel schitterend hoe die man rijdt, laat het hem maar veel 88-jarigen eens nadoen!
                            Hup, direct in de goede houding, hoofd schuin, gat naar 't midden van de auto geschoven, geen slippende koppeling, .... zalig

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik vond het ook wel geweldig eigenlijk! De manier hoe hij uitstapt

Comment

• Filmpje doet mij denken aan de Top Gear aflevering waar ze met hun supercars vast zitten in de uitgang van een parking in Parijs

Comment

• een man komt met een schaap onder de arm thuis bij zijn vrouw en zegt:
                                  "kijk, deze geit moet ik neuken als jij geen zin hebt "
                                  zijn vrouw zegt:" maar dat is geen geit"
                                  waarop de man zegt: "wie zegt er dat ik tegen jou bezig ben"

Comment

• Vandaag zowat het grappigste EVER meegemaakt op de weg.
                                    Ik ben aant rijden op de grote ring van hasselt, daar waar ze aant werken zijn.
                                    Eerst zo een lichte chicane, waardoor je niet goed kan kijken wat er verderop op de linkerrijstrook rijdt.
                                    Moet ik daar toch niet vol op de remmen gaan, rara voorwat.
                                    Is daar doodleuk op de linkerrijstrook een volgens mij dement oud vrouwtje met haar rolstoel aant rijden tegen de richting, JA op de grote ring...
                                    Nu ik sta stil, zet mijn 4 pinkers op met de gedachte van kga da vrouwke hier aan de kant zetten en de polies bellen, rijdt da vrouwke gewoon recht op mijn auto af, ik dus nog net op tijd rechts voor een auto in kunnen schieten, en toen ben ik door moeten rijden, aangezien er geen pechstrook is met die wegenwerken. Even rond gereden kwam ik terug, vrouwtje weg... GEK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                      Vandaag zowat het grappigste EVER meegemaakt op de weg.
                                      Ik ben aant rijden op de grote ring van hasselt, daar waar ze aant werken zijn.
                                      Eerst zo een lichte chicane, waardoor je niet goed kan kijken wat er verderop op de linkerrijstrook rijdt.
                                      Moet ik daar toch niet vol op de remmen gaan, rara voorwat.
                                      Is daar doodleuk op de linkerrijstrook een volgens mij dement oud vrouwtje met haar rolstoel aant rijden tegen de richting, JA op de grote ring...
                                      Nu ik sta stil, zet mijn 4 pinkers op met de gedachte van kga da vrouwke hier aan de kant zetten en de polies bellen, rijdt da vrouwke gewoon recht op mijn auto af, ik dus nog net op tijd rechts voor een auto in kunnen schieten, en toen ben ik door moeten rijden, aangezien er geen pechstrook is met die wegenwerken. Even rond gereden kwam ik terug, vrouwtje weg... GEK
                                      Barry, have you been drinking again?!
                                      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                        Barry, have you been drinking again?!
                                        ECHT niet!!

Comment

• oudje; maar blijft goed!!

Comment

Working...
                                          X