Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten

Zalig!

Comment

• nog meer;

Comment

• http://www.garagetv.be/video-galerij..._momenten.aspx
        BMW X5 45e

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die weet hoe ze ne auto moet poetsen!

Comment

• zalige jumps:

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
              Wtf

Wacko's!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die weet hoe ze ne auto moet poetsen!
                Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                @ die vrouw, wtf dies gek

@ die gasten van da gebouw, die zijn gek. Valt sneeuw dan zo zacht

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                    @ die gasten van da gebouw, die zijn gek. Valt sneeuw dan zo zacht
                    Als de sneeuw hoog genoeg ligt en niet te hard aangedrukt is zal dat nog wel meevallen denk ik.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Een man komt thuis van zijn werk en zegt tegen zijn vrouw:

"Ik heb in de seksshop een pakje condooms gekocht met allemaal
                        Verschillende smaken. Kom naar boven, dan doen we een spelletje:
                        "ik doe een capootje aan en jij moet raden wat voor smaak het is."

Dat vindt zij een tof idee, ze gaan naar de slaapkamer en rukken
                        De kleren van elkaars lijf.

Vol enthousiasme stort de vrouw zich op haar man en neemt gretig
                        Zijn orgaan in haar mond. Roept die vrouw heel enthousiast: "Blauwe
                        Schimmelkaas!"

Zegt haar man: "Kan je nu echt niet wachten tot ik er één om heb?!"
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                          Een man komt thuis van zijn werk en zegt tegen zijn vrouw:

"Ik heb in de seksshop een pakje condooms gekocht met allemaal
                          Verschillende smaken. Kom naar boven, dan doen we een spelletje:
                          "ik doe een capootje aan en jij moet raden wat voor smaak het is."

Dat vindt zij een tof idee, ze gaan naar de slaapkamer en rukken
                          De kleren van elkaars lijf.

Vol enthousiasme stort de vrouw zich op haar man en neemt gretig
                          Zijn orgaan in haar mond. Roept die vrouw heel enthousiast: "Blauwe
                          Schimmelkaas!"

Zegt haar man: "Kan je nu echt niet wachten tot ik er één om heb?!"
                          bertds?

Comment

• Comment

• faaaaaaaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten

Amai, dat is nen echten offroader die Fiat 500.

Comment

• Triest maar goed

Comment

• Comment

• Comment

• Een vrouw met een hazenlip (die daardoor de L niet uit kan uitspreken)

is 25 jaar getrouwd en besluit iets lekkers te maken voor haar man.
                                        Vrouw: "Kijk eens man, omdat je zo nief bent heb ik een nekker etentje
                                        voor u gemaakt."
                                        En inderdaad, ze hebben lekker gegeten, met daarna nog een glaasje
                                        champagne en vroeg naar bed.
                                        Eenmaal in bed komt de man met de verrassing van de dag tevoorschijn.
                                        Twee tickets om met z'n tweeën 14 dagen naar de Bahama's te gaan.
                                        De vrouw is in de zevende hemel met dit cadeau en fluistert tot hem:
                                        "Hartstikke nief, echt heen erg nief."
                                        Ze besluit om haar man eens extra te verwennen. Met haar hoofd onder de
                                        dekens zakt ze naar beneden en verwent haar man als nooit tevoren.
                                        Vrouw: "Is het nekker man?"
                                        Man: "Neenee, met Jetair."

Comment

• Ik ken er ook zo-eentje!

2 broers, genaamd Gisteren en Mayonaise, zitten op hun kamer te spelen met autootjes, tot ze besluiten de voetgangers te plagen. Één van de broers besluit uit het raam te kakken op een voorbijganger..!

De ongelukige belt aan ..

De vader van de 2 bengels doet open en de man legt uit wat er gebeurde..
                                          Vader: Was het Gisteren?
                                          Man: Nee, vandaag!
                                          Vader: Was het Mayonaise?
                                          Man: Nee, stront!

Verhaaltje waar ik 20jaar geleden plat van het lachen lag..

Comment

Working...
                                          X