Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb mij vandaag kapot gelache me de miserie van een ander
op ons examen recht kregen we een vragenbundel en antwoordblad. op dat blad stond in koeien van letters dat enkel de antwoorden op dat blad worden verbeterd, de vragenbundel gaat direct in de papiercontainer.
Is er natuurlijk wel ene slimme die alles eeft ingevuld in zenne vragenbundel en nx op zen antwoordblad
heb zoiets ook al gedaan.
toen het aan de khm echt vechten voor een parkeerplaatsje was, had ik de camaro nog juist ergens kunnen tussenparkeren maar kreeg aan geen van beide kanten mijn deuren open.
achter mij stond al zo een kereltje in een klein autoke te lachen want die wist dat ik er uit moest en dat dat zo niet ging gaan.
1)op het einde boekentas uit het raam gegooid
2)raam terug omhoog.
3)koffer los gedaan via knopje in middenconsole.
4)via de koffer eruit kruipen ( de smile was ondertussen al weg van den andere
5) koffer toedoen
Stratos gaat bij de dokter en zegt: "Dokter, ik heb een probleem. Maar als je zegt dat je het gaat behandelen, moet je me eerst beloven niet te lachen."
"Natuurlijk ga ik niet lachen", zegt de dokter. "Het is mijn werk. En in de 20 jaar dat ik al dokter ben, heb ik nog nooit gelachen met een patiënt."
"Ok dan", zegt Stratos, en laat zijn broek zakken en haalt de kleinste penis boven die ooit gezien werd.
De dokter kan zich echter niet beheersen en valt al lachend op de grond. Tien minuten later, wanneer dat hij weer deftig kan opstaan, zegt hij: "Het spijt me zo. Ik weet niet wat er gebeurde. Ik beloof als dokter en als man dat het niet meer zal gebeuren. Zo, wat is nu het probleem?"
Stratos antwoordt: "Hij is gezwollen..."
Stratos gaat bij de dokter en zegt: "Dokter, ik heb een probleem. Maar als je zegt dat je het gaat behandelen, moet je me eerst beloven niet te lachen."
"Natuurlijk ga ik niet lachen", zegt de dokter. "Het is mijn werk. En in de 20 jaar dat ik al dokter ben, heb ik nog nooit gelachen met een patiënt."
"Ok dan", zegt Stratos, en laat zijn broek zakken en haalt de kleinste penis boven die ooit gezien werd.
De dokter kan zich echter niet beheersen en valt al lachend op de grond. Tien minuten later, wanneer dat hij weer deftig kan opstaan, zegt hij: "Het spijt me zo. Ik weet niet wat er gebeurde. Ik beloof als dokter en als man dat het niet meer zal gebeuren. Zo, wat is nu het probleem?"
Stratos antwoordt: "Hij is gezwollen..."
Ik weet niet of dit duidelijk is, maar ik dacht dat dit voornamelijk een autoforum was?
Comment