Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijk

Comment

• Heb mij vandaag kapot gelache me de miserie van een ander

op ons examen recht kregen we een vragenbundel en antwoordblad. op dat blad stond in koeien van letters dat enkel de antwoorden op dat blad worden verbeterd, de vragenbundel gaat direct in de papiercontainer.

Is er natuurlijk wel ene slimme die alles eeft ingevuld in zenne vragenbundel en nx op zen antwoordblad
      BMW X5 45e

Comment

• hebben jullie in filmen de verwijzingen die ze naar elkaar maken al door ?

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          BMW X5 45e

Comment

• veel teveel drugs is grappig

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              heb zoiets ook al gedaan.
              toen het aan de khm echt vechten voor een parkeerplaatsje was, had ik de camaro nog juist ergens kunnen tussenparkeren maar kreeg aan geen van beide kanten mijn deuren open.
              achter mij stond al zo een kereltje in een klein autoke te lachen want die wist dat ik er uit moest en dat dat zo niet ging gaan.
              1)op het einde boekentas uit het raam gegooid
              2)raam terug omhoog.
              3)koffer los gedaan via knopje in middenconsole.
              4)via de koffer eruit kruipen ( de smile was ondertussen al weg van den andere
              5) koffer toedoen
              Ik zou juist nog meer lachen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                WAAHAHA

Comment

• dees blijft toch ne klassieker
                  kunne ze beter opnieuw uitzende ipv de kampioenen ofzo
                  + YouTube Video
                  BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Al die dingen van Horatio zijn echt strijkgaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        hey, het is daar soms vechten voor een parkerplaats hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Al die dingen van Horatio zijn echt strijkgaan
                          True

12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Echt hé, ik zou het komende half uur niet meer bijkomen moest ik zo iemand uit zijn koffer zien kruipen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Comment

• Stratos gaat bij de dokter en zegt: "Dokter, ik heb een probleem. Maar als je zegt dat je het gaat behandelen, moet je me eerst beloven niet te lachen."
                                      "Natuurlijk ga ik niet lachen", zegt de dokter. "Het is mijn werk. En in de 20 jaar dat ik al dokter ben, heb ik nog nooit gelachen met een patiënt."
                                      "Ok dan", zegt Stratos, en laat zijn broek zakken en haalt de kleinste penis boven die ooit gezien werd.
                                      De dokter kan zich echter niet beheersen en valt al lachend op de grond. Tien minuten later, wanneer dat hij weer deftig kan opstaan, zegt hij: "Het spijt me zo. Ik weet niet wat er gebeurde. Ik beloof als dokter en als man dat het niet meer zal gebeuren. Zo, wat is nu het probleem?"
                                      Stratos antwoordt: "Hij is gezwollen..."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        + YouTube Video

Staat hier beter dan in het muziektopic
                                        Ge moet die film eens zien ... naam weet ik niet meer, maar in oost-europa kunnen ze er iets van zene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steiney Bekijk Berichten
                                          Stratos gaat bij de dokter en zegt: "Dokter, ik heb een probleem. Maar als je zegt dat je het gaat behandelen, moet je me eerst beloven niet te lachen."
                                          "Natuurlijk ga ik niet lachen", zegt de dokter. "Het is mijn werk. En in de 20 jaar dat ik al dokter ben, heb ik nog nooit gelachen met een patiënt."
                                          "Ok dan", zegt Stratos, en laat zijn broek zakken en haalt de kleinste penis boven die ooit gezien werd.
                                          De dokter kan zich echter niet beheersen en valt al lachend op de grond. Tien minuten later, wanneer dat hij weer deftig kan opstaan, zegt hij: "Het spijt me zo. Ik weet niet wat er gebeurde. Ik beloof als dokter en als man dat het niet meer zal gebeuren. Zo, wat is nu het probleem?"
                                          Stratos antwoordt: "Hij is gezwollen..."

Ik weet niet of dit duidelijk is, maar ik dacht dat dit voornamelijk een autoforum was?

Comment

Working...
                                          X