Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    De mens is veel te serieus.
    Het enige van hem wat ik erover vond gaan was dat 'feest' in die winkel.
    Voor de rest moet een mens van tijd tot tijd eens goed met z'n dinges gerammeld worden.
    Idem, en de Drive-in ook. Maar voor de rest moet je daar toch mee kunnen lachen vind ik.

Comment

• Van de flikken weglopen in een konijnenpak ....... binnen de 10 seconden gevloerd natuurlijk

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          De mens is veel te serieus.
          Het enige van hem wat ik erover vond gaan was dat 'feest' in die winkel.
          Voor de rest moet een mens van tijd tot tijd eens goed met z'n dinges gerammeld worden.

De winkel gaat er inderdaad over. Maar aangezien dat op TV uitgezonden wordt en hij zijn naam gebruikt, zullen die mensen wel vergoed worden voor de aangebrachte schade. Het feit dadde opt einde ook een stuk ziet van de bewakingscamera duidt erop dat de uitbaters na afloop meegewerkt hebben, wat ze niet zouden doen moesten ze nix van hulp en vergoeding ontvangen hebben
          Bijgevolg zijn het hilaaaaaaaaaaaarische en verantwoorde beelden Zijn toch allemaal dingen die je zelf ook zou willen doen, maar die er nooit van komen vanwege de gevolgen....
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

de grappen van die fransman gaan gewoon altijd te ver. ik had echt veel liever gezien dat die golfers die kerel bij elkaar hadden gemept.
            terug op zijn plaats zetten noem ik dat dan.
            Die moppen gaan niet te ver. Wat die in dat filmpje doet is een balletje, wat niet van hem is, oprapen van de grond. Daarvoor slaat ge niemand met een golfstok, en zeker niet zo hard. Laat staan wat voor ziekelijke gevolgen gij hier aan zou geven.
            Als er iets te ver gaat is het wel iemand in een pacmanpak in elkaar slaan met een groepje omwille van een grapje met een golfbal dat jij niet begrijpt.

Op zijn plaats zetten...

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Idem, en de Drive-in ook. Maar voor de rest moet je daar toch mee kunnen lachen vind ik.
                De meeste zijn idd wel grappig. Maar die hengel dat hij daar in het water zwiert... zo'n ding kan serieus veel geld kosten. Voor mij stopt de grap als het vernielen of beschadigen van andermans goed onderdeel is van de zogenaamde grap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  Haar haar is veeeel te lang en de vijgenbladeren te groot. En trouwens, ik zie daar geen enkele vijgenboom staat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                    - My wife told me that she wanted to give me a deep throat blow job today.

"Really!?"

"No," she replied, "April Fogarbnsrgabsjg...."

That'll teach her to try to be funny...
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                      De meeste zijn idd wel grappig. Maar die hengel dat hij daar in het water zwiert... zo'n ding kan serieus veel geld kosten. Voor mij stopt de grap als het vernielen of beschadigen van andermans goed onderdeel is van de zogenaamde grap.
                      Maar allé man, die "speer"werper is een van de beste van dat filmpje
                      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• juist hetzelfde, als die op tv op zo een auto kruipt is dat hilarisch.
                        als die in het echt op u auto kruipt, dan slaagt ge die kerel bij elkaar totdat die elk laatste krasje heeft terugbetaald.

Comment

Zoals dat apparaat slopen van die parkeerwachter?

Comment

Die vishengel vond ik echt kapotlachen, maar ik kan erin komen dat ik er niet mee zou lachen moest het mijn gerief zijn inderdaad. Dat is zo een op 't randje.

Comment

• Dat met die golfclub gaat er echt over. Als je daar al niet mee kan lachen scheelt er toch iets met u.

Alles met die flikken vind ik echt goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Zoals dat apparaat slopen van die parkeerwachter?
                                OK, daar knijp ik een oogje voor dicht...

Comment

• Het moet jouw supermarkt, feestwinkel, vislijn, caravan enzovoort maar eens zijn.
                                  Of jij moet daar op je gemakje maar eens op het strand liggen en de volle lading krijgen.
                                  Dan zou er hier wat afgeroepen of geweend worden.
                                  Ik denk dat er hier een pak zijn die zich niet in de plaats van de '''''slachtoffers''''' kunnen plaatsen.
                                  Ik kan met veel lachen maar als het ten koste gaat van anderen, mja dan hoeft het écht niet voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Het moet jouw supermarkt, feestwinkel, vislijn, caravan enzovoort maar eens zijn.
                                    Of jij moet daar op je gemakje maar eens op het strand liggen en de volle lading krijgen.
                                    Dan zou er hier wat afgeroepen of geweend worden.
                                    Ik denk dat er hier een pak zijn die zich niet in de plaats van de '''''slachtoffers''''' kunnen plaatsen.
                                    Ik kan met veel lachen maar als het ten koste gaat van anderen, mja dan hoeft het écht niet voor mij.
                                    Ik geef u gelijk, mennen beste!

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Comment

Working...
                                          X