Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat stond op een ander forum waar de link op stond.
Ik vermoed dat de eigenaar het zoekertje heeft aangepast.
Een van de leden van het forum had een mail gestuurd naar de verkoper en kreeg dit als antwoord terug:
Ik heb geen vermogensuitdraai. Maar wat u wel kan zeggen is dat een normale 1.6 gti , een golf r32 , of een ferrari 3.0 380 pk , ABSOLUUT niet kan inhalen. Deze ding is zo snel , dat die gewoon die snelle race monsters inhaalt. Je hoort ook gelijk aan de geluid van de auto wanneer je hem start dat die gewoon heel hard is opgevoerd.
Ik geef eerlijk toe , dat ik nog NOOIT , zoeen snelle auto heb gereden. Echt waar nog nooit.
De vorige eigenaar gaf in het begin aan dat die hem heeft laten opvoeren naar 190pk. Dat is ook de reden waarom die zo snel rijd.
Dat stond op een ander forum waar de link op stond.
Ik vermoed dat de eigenaar het zoekertje heeft aangepast.
Een van de leden van het forum had een mail gestuurd naar de verkoper en kreeg dit als antwoord terug:
Ik heb geen vermogensuitdraai. Maar wat u wel kan zeggen is dat een normale 1.6 gti , een golf r32 , of een ferrari 3.0 380 pk , ABSOLUUT niet kan inhalen. Deze ding is zo snel , dat die gewoon die snelle race monsters inhaalt. Je hoort ook gelijk aan de geluid van de auto wanneer je hem start dat die gewoon heel hard is opgevoerd.
Ik geef eerlijk toe , dat ik nog NOOIT , zoeen snelle auto heb gereden. Echt waar nog nooit.
De vorige eigenaar gaf in het begin aan dat die hem heeft laten opvoeren naar 190pk. Dat is ook de reden waarom die zo snel rijd.
die pug kan toch 190pk hebben?
standaard 120pk en aangezien er motortuning mag in nederland kunnen ze gaan spelen met andere nokkenassen en al de rest.
190pk lijkt me allesinds haalbaar.
die pug kan toch 190pk hebben?
standaard 120pk en aangezien er motortuning mag in nederland kunnen ze gaan spelen met andere nokkenassen en al de rest.
190pk lijkt me allesinds haalbaar.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment