Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toen nog niet.

Database error.
    The database has encountered a problem.

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Winterse omstandigheden zonder aangepast schoeisel

link

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames

porkies comes to mind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Strijk gaan !
            Kheb hem ineens op mn facebook gezet

Comment

• hahaha zalig
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
                Strijk gaan !
                Kheb hem ineens op mn facebook gezet
                ben daar ook al ingetrapt, en blijven spelen tot dat mijn tandvlees bloedde :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten

zitten wel een paar goeikes tussen

Comment

• http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22825

Comment

• Een meisje is sinds vijf jaar niet meer naar huis gekomen.
                      Ze heeft haar voet nog niet op de drempel gezet of haar vader begint hard te schreeuwen.
                      "Waar ben je al die tijd gebleven ?
                      Je hebt ons niet geschreven, zelfs geen postkaartje ons nooit gebeld..."

Het meisje begint te wenen...

"Papa, ik ben nu een prostitué"

"Wat???maak dat je wegkomt, zondares.
                      Meisje van lichte zeden.
                      Je bent een schande voor deze katholieke familie...
                      Ik verloochen u!"

"Zoals je wilt papa, ik kwam enkel maar deze nertsmantel voor mama brengen en een spaarboekje met 5000 euro, de eigendomsakte van een villa die ik voor jullie kocht, met 10 slaapkamers en 10 badkamers, een zwembad en een uitnodiging om de feestdagen op mijn yacht door te brengen."

Papa vraagt terug
                      "Wat zei je weer, wat was je geworden?"
                      Het meisje begint terug te wenen...
                      "Prostitué, papa"

"Oh, God nu heb je me even laten schrikken...

Ik had verstaan PROTESTANTSE...

Comment

• Comment

• Norman en zijn blonde vrouw luisteren tijdens het ontbijt naar de radio
                          en horen de regionale nieuwslezer zeggen : "Er wordt 8 tot 10 cm sneeuw verwacht vandaag.
                          Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de oneven nummers ,
                          dan kan de sneeuwploeg er ongestoord langs rijden."
                          De vrouw van Norman gaat naar buiten en zet haar auto op de aangegeven plaats.
                          Een week later, weer tijdens het ontbijt, meldt de nieuwslezer op de radio
                          "We verwachtenvandaag 10 tot 12 cm sneeuw.
                          Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de even nummers
                          zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan ?"
                          De vrouw van Norman gaat naar buiten en plaatst haar auto weer op
                          deaangegeven plaats
                          Weer een week later, weer tijdens het ontbijt zegt de nieuwslezer
                          "Wij verwachten 12 tot 14 centimeter sneeuw. Wilt u uw auto . . .
                          Op dat moment valt de stroom uit..................

De vrouw van Norman is in alle staten en met een bezorgd gezicht
                          vraagt zeaan haar man Norman "Schat, nu weet ik niet wat doen.
                          Aan welke kant van de straat moet ik nudeauto parkeren zodat de sneeuwploeg er ongestoord doorkan???"
                          Waarop Norman, met de liefde en begrip in zijn stem
                          zoals alle mannen die met een blonde vrouw getrouwd zijn, antwoordt

"Waarom laat je hem deze keer niet gewoon in de garage staan ??

Comment

• + YouTube Video

Jammer dat hij is gestorven, vond hem altijd een van de betere comedie acteurs.
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                              Norman en zijn blonde vrouw luisteren tijdens het ontbijt naar de radio
                              en horen de regionale nieuwslezer zeggen : "Er wordt 8 tot 10 cm sneeuw verwacht vandaag.
                              Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de oneven nummers ,
                              dan kan de sneeuwploeg er ongestoord langs rijden."
                              De vrouw van Norman gaat naar buiten en zet haar auto op de aangegeven plaats.
                              Een week later, weer tijdens het ontbijt, meldt de nieuwslezer op de radio
                              "We verwachtenvandaag 10 tot 12 cm sneeuw.
                              Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de even nummers
                              zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan ?"
                              De vrouw van Norman gaat naar buiten en plaatst haar auto weer op
                              deaangegeven plaats
                              Weer een week later, weer tijdens het ontbijt zegt de nieuwslezer
                              "Wij verwachten 12 tot 14 centimeter sneeuw. Wilt u uw auto . . .
                              Op dat moment valt de stroom uit..................

De vrouw van Norman is in alle staten en met een bezorgd gezicht
                              vraagt zeaan haar man Norman "Schat, nu weet ik niet wat doen.
                              Aan welke kant van de straat moet ik nudeauto parkeren zodat de sneeuwploeg er ongestoord doorkan???"
                              Waarop Norman, met de liefde en begrip in zijn stem
                              zoals alle mannen die met een blonde vrouw getrouwd zijn, antwoordt

"Waarom laat je hem deze keer niet gewoon in de garage staan ??
                              Hahaha Zalig!
                              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Comment

• 1fake

'of Novotel stuff' lol
                                  Database error.
                                  The database has encountered a problem.

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roger bmw Bekijk Berichten

hahaha
                                      "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                          Waarschijnlijk geverfd

Comment

Working...
                                          X