Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I lol'd

Portfolio
    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stekteminagatbitchwoelakwetwaa­rabedslaapthoerjoen gfuckjongam­oeder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stekteminagatbitchwoelakwetwaa*rabedslaapthoerjoen gfuckjongam*oeder
            die is zo zalig
            binnekort int sportpaleis
            BMW X5 45e

Comment

• Ik heb die live bezig gezien in Gent, die kerel is strijkgaan

Die geneert zich ook niet om iemand uit het publiek belachelijk te maken. Hij vraagt: "Is er iemand in de zaal die zijn job even graag doet als ik?"
              Een vrouw antwoordt iets al brabbelend, en den Alex daarop: "Doet die aardappel eens uit uw mond jong"

Comment

• Ik vind (Vlaamse) stand-up comedians minder en minder grappig... (ik spreek wel van TV-beelden, live is dat natuurlijk nog iets anders)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Ik vind (Vlaamse) stand-up comedians minder en minder grappig... (ik spreek wel van TV-beelden, live is dat natuurlijk nog iets anders)
                  Ik vind Vlaamse stand-up comedians nog de beste. Onlangs nog iets gezien van Jeff Dunham op tv. Dat trok echt op niets , en dan die Michael Macintyre..

Welke vind je dan niet goed bijvoorbeeld?
                  Raf Coppens, Gunter Lamoot, Jacques Vermeire, .. Die vind ik ook niet goed, maar Philippe Geubels, Alex Agnew, Wouter Deprez, ik vind die best grappig eigenlijk

Comment

Fak

Hoe komt ge aan zo films

]
                    ela, nochtans een zeer goed onthaalde de film, en bovendien een belgische productie. Heb hem hier ook staan, maar enkel in het frans zonder ondertitels.
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

Ik vind Vlaamse stand-up comedians nog de beste. Onlangs nog iets gezien van Jeff Dunham op tv. Dat trok echt op niets , en dan die Michael Macintyre..

Welke vind je dan niet goed bijvoorbeeld?
                      Raf Coppens, Gunter Lamoot, Jacques Vermeire, .. Die vind ik ook niet goed, maar Philippe Geubels, Alex Agnew, Wouter Deprez, ik vind die best grappig eigenlijk
                      Goh, ik heb zaterdag Geert Hoste Vulkaan gezien en ik heb amper gelachen. 's Avonds laat nog iets gezien op Canvas van Bert Gabriëls en da vond ik ook al ni denderend. Alex Agnew vind ik al lang ni meer zo goe. Altijd pis en kak en voorspelbare grappen vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Goh, ik heb zaterdag Geert Hoste Vulkaan gezien en ik heb amper gelachen. 's Avonds laat nog iets gezien op Canvas van Bert Gabriëls en da vond ik ook al ni denderend. Alex Agnew vind ik al lang ni meer zo goe. Altijd pis en kak en voorspelbare grappen vind ik.
                        Geert Hoste vind ik ook alsmaar minder en minder worden. Bert Gabriëls heb ik op nieuwjaarsdag bezig gehoord op de radio, dat viel nog mee vond ik.

En mijns inziens zijn het niet de grappen die tellen, maar de manier waarop het gebracht wordt, en daarin vind ik Alex Agnew toch nog altijd meester

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Op 8 zijn er dikwijls Amerikaanse stand up comedians, de meeste vind ik toch ook niet zo denderend.
                          Chris Rock bijvoorbeeld, miljaar die kerel is vermoeiend.
                          Dane Cook, ook niet zo goed.
                          Gisteren was het Robin Williams, die viel best mee!
                          Denis Leary vind ik ook ok.
                          En dan nog een hoop waarvan ik de naam vergeten ben.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Alex Agnew is idd kei slecht, hij denkt da em grappig is door grof te zijn, veel mensen vinden dat super.
                                Doe mij maar Theo Maassen of Hans teeuwen, das tenminste grof + grappig + doordacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                  Alex Agnew is idd kei slecht, hij denkt da em grappig is door grof te zijn, veel mensen vinden dat super.
                                  Doe mij maar Theo Maassen of Hans teeuwen, das tenminste grof + grappig + doordacht...
                                  Hans Teeuwen = Alex Agnew - de geluidjes gewoon.

Comment

• over het algemeen krijg ik het gewoon op mijn zenuwen van hans teeuwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                      Hans Teeuwen = Alex Agnew - de geluidjes gewoon.
                                      Verre van! Hoewel ze dezelfde boertige taart aansnijden, is AA een olifant in een porseleinwinkel maar HT een kolibri op een viool.

Comment

• Schitterend:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                          Schitterend:

Revenge gotta love it

Comment

Working...
                                          X