Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenOok al gezien, die is zalig
Zijt gij niet veel te jong om dat liedje te kennen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHeel die serie is echt grappig.
Comment
-
-
Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.
Vrouwen en Formule 1. Het is geen vanzelfsprekende combinatie. Dat weten ze ook op het circuit van Zolder. Daarom organiseren ze nu elk jaar, tijdens het openingsweekend, de Glamour Days. Dat betekent gratis toegang en tal van activiteiten voor vrouwen. Leuk extraatje is dat Vanina Ickx -dochter van- dit weekend als gastrijder haar opwachting maakt.
En zo zakte ook ik vrijdag af naar Zolder, met een kennis over Formule 1 die wel ver beneden peil is. 'U mag plaatsnemen naast David Brabham in een Ford GT', werd mij gezegd. 'Naast wie en in wat?', dacht ik meteen.
Ondertussen weet ik dat een Ford GT een zeer gewilde F1-wagen is en dat Brabham twee keer Le Mans op zijn naam schreef. Maar nog indrukwekkender is dat de man zonder verpinken een bocht neemt tegen 200 per uur en rijdt met een kalmte zoals ik die alleen heb als ik door de bebouwde kom tuf. Met klamme handen en lichte paniek gingen twee minuten aan een razende snelheid voorbij.
Comment
-
-
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenvan jalopnik:
Comment
-