Oorspronkelijk geplaatst door "Van Dale
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Waarom komen mannen in schokken klaar?
Omdat vrouwen niet ad fundum kunnen drinken
Comment
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenAparte parkeerplaatsen voor vrouwen in het Antwerpse... Nu weet je waarom
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenHet IS gewoon zo, vrouwen kunnen moeilijker parkeren, omdat ze minder ruimtelijk inzicht hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenKan best zijn, maar dit is wel een erg geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenThis may be a case of : je m'en fous
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenIdd....En een krasje meer of minder zal niet opvallen bij deze dames....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenIk bedoel meer : uit uw wagen stappen, eens kijken, en opnieuw parkeren. Voor veel mensen is dat een onbekend concept.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenHet IS gewoon zo, vrouwen kunnen moeilijker parkeren, omdat ze minder ruimtelijk inzicht hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDat is omdat wij ze wijsmaken dat 10 cm 1 m is.
we maken ze wijs dat 11 cm 22 cm is2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment