Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Hey, naar't schijnt komt er 1 van de komende dagen een leuk filmpje online van iemand die een mentos in een fles cola laat vallen. Dat gaat zo leuk zijn.

Je hebt je dosis prozac van vandaag nog niet ingenomen zie ik?

Comment

Hey, naar't schijnt komt er 1 van de komende dagen een leuk filmpje online van iemand die een mentos in een fles cola laat vallen. Dat gaat zo leuk zijn.
      Er is ook nog een leven buiten de CC. 't is niet altijd evident om dat onderscheid te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
        Er is ook nog een leven buiten de CC. 't is niet altijd evident om dat onderscheid te maken
        Los van de CC is het filmpje al "oud"

Comment

Los van de CC is het filmpje al "oud"
          Pas op he, al 2(!) dagen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            ja 530 voor nen 3GS, 640 voor ne 4 me 16gig en 730 voor ene me 32gig.
            Bij Base kost de 16G 600 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
              Bij Base kost de 16G 600 euro.
              Blijft nog altijd veel geld. terwijl ik met mijn ipod touch allemaal hetzelfde kan doen dan met een iphone.behalve bellen
              BMW X5 45e

Comment

• iPhone is toch handiger, dan heb je alles ineen. ik blijf content van mijn iPhone..

Comment

• Hopelijk geen repost, maar dit gaat er gigantisch over

klik!

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                        iPhone is toch handiger, dan heb je alles ineen. ik blijf content van mijn iPhone..
                        Met de iPhone zelf is niks mis mee, maar de synchronisatie is echt niet handig imo.

Comment

• Als ze nu nog goede songteksten kan schrijven en wat kan zingen, kan ze met Tom Waits het podium op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            Hopelijk geen repost, maar dit gaat er gigantisch over

klik!

Wel gestoord goeie kwaliteit.
                            I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• serieus

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Weet niet of iemand het al opgevallen is maar op de werken van de Brusselse grote ring terhoogte van Zaventem zijn ze aan de pijlers van die bruggen bezig, al wéeeeeeeken.... de opdrachtgevers zijn de Vlaamse gemeenschap en melden dit met het bord: "HERSTELLING VAN KUNSTWERKEN"....
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door samdds Bekijk Berichten
                                        serieus

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        Ziet er wel een lieve uit... Das ook al iet é? é?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Weet niet of iemand het al opgevallen is maar op de werken van de Brusselse grote ring terhoogte van Zaventem zijn ze aan de pijlers van die bruggen bezig, al wéeeeeeeken.... de opdrachtgevers zijn de Vlaamse gemeenschap en melden dit met het bord: "HERSTELLING VAN KUNSTWERKEN"....
                                          Je moet eens wat meer buitenkomen denk ik.

Alle bruggen, sluizen, ... vallen onder de noemer kunstwerk in overheidsjargon.

Zo staat er op een sluis steevast te lezen: "verboden het kunstwerk te betreden".

Comment

Working...
                                          X