Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vals voorgelicht door verkoper vooraanstaande BMW dealer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als je zoveel problemen hebt met je BMW kan ik begrijpen dat je zo begint te praten over het merk. Maar veralgemenen is zelden oké. Ik ga niet zeggen dat BMW's de meest betrouwbare wagens zijn, maar ook niet de minst betrouwbare. Ik denk dat jij gewoonweg vette pech hebt. M'n vorige E46 heeft 120.000 km probleemloos gereden (buiten een garantiegevalleke met de cat). Zo zie je maar... .

Comment

Wat een miserie allemaal. Ikzelf heb weinig of geen problemen gehad met mijn 530dA, die ik in 2003 nieuw heb aangekocht bij Van Osch in Halen, en die ik begin dit jaar verkocht heb met bijna 240.000km op de teller.

De injectoren zijn ook wel 2x vervangen geweest, dat is een gekend probleem.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Wat een miserie allemaal. Ikzelf heb weinig of geen problemen gehad met mijn 530dA, die ik in 2003 nieuw heb aangekocht bij Van Osch in Halen, en die ik begin dit jaar verkocht heb met bijna 240.000km op de teller.

De injectoren zijn ook wel 2x vervangen geweest, dat is een gekend probleem.
        Bedoel je 2x alle injectoren, a 1800 euro per keer?

Mij mij is er 1 vervangen, de auto schudde gewoon als hij koud was en sloeg soms af, dus moesten ze wel.

Ik hoop dat het onder garantie was, ben ik bij mijn ex Audi's niet tegen gekomen ook niet na 270.000 km.

Jij hebt waarschijnlijk wel fatsoenlijke garantie gekregen omdat je hem nieuw hebt gekocht.

Comment

Gisteren weer naar Meeusen in Kalmthout geweest met de wagen.

Monteur is met mij meegereden zodat ik kon laten voelen hoe de versnellngsbak schakelde. Dit was dus zeker niet normaal.

Ik laat de auto eerst keuren deze week, moet voor 1 september, daarna gaan ze verder kijken, waarschijnlijk toch iets met de koppelomvormer of Mechatronic.

Weer 40 euro armer voor een klein onderzoekje maar er wordt bij Meeusen in ieder geval aandacht aan besteed.

Van Osch mail ik niet meer, die reageren toch niet, alle communicatie die ik va nu met hen ga hebben gaat via mijn advocaat..

Comment

Working...
          X