Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan ik in een bestaande auto voorruitverwarming laten plaatsen en zo ja waar kan ik dit het beste laten doen iemand ervaring hiermee . Het gaat over een citroen berlingo het nieuwe model .
Daarvoor moet je een voorruit hebben met verwarmingsdraadjes erin , en ik weet niet of citroën die optie aanbiedt... Zijn er trouwens nu nog merken die die optie aanbieden??
Mijn pa had vroeger een Ford Orion en die had dat wel... Da was de MAX ! Je zag die draadjes wel zitten, maar dat stoorde niet echt. Druk op 't knoppeke én weg doemp..
Binnen de Ford group kan je het bij meerdere merken kopen, zeker bij Jaguar is er ook dikwijls een winter-pakket met deze optie te koop. Zullen wel nog merken zijn die het aanbieden, want eigenlijk is het best handig (Ook op een oude Ford Orion in werking gezien hier héhé)
Onze MINI heeft dit ook, je ziet fijne draadjes lopen in de voorruit. Echter nog niet gebruikt...
Als Citroen dit niet aanbiedt, kan je nog een standverwarming overwegen om 's morgens je ruiten ijsvrij te hebben (of gewoon een karton op je voorruit zwieren ).
heb dat op m'n twee Galaxy's ook gehad, maat van me heeft recente Mondeo met nog steeds die optie. Ik vond het super, maar mis het niet aangezien de aanjager van m'n Zweedse stoof quasi even efficiënt is (behalve voor ijs).
Ik denk niet dat Citroën dat heeft op z'n Berlingo.
Sommige merken doen dat niet omwille van de "veiligheid", ze zouden het zicht verstoren. Wat in de praktijk helemaal niet zo is echter...
Zo'n voorruit is geen goedkoop grapje in vergelijking met een gewone voorruit.
Ik zie er eerlijk gezegd het nut niet van in. In mijn wagen zit een knop waarmee de verwarming volledig op de voorruit wordt geblazen en het is ongelofelijk hoe snel je daarmee een aangevroren ruit kan ontdooien.
Zo'n voorruit is geen goedkoop grapje in vergelijking met een gewone voorruit.
Ik zie er eerlijk gezegd het nut niet van in. In mijn wagen zit een knop waarmee de verwarming volledig op de voorruit wordt geblazen en het is ongelofelijk hoe snel je daarmee een aangevroren ruit kan ontdooien.
Comment