Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorruitverwarming

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voorruitverwarming

Kan ik in een bestaande auto voorruitverwarming laten plaatsen en zo ja waar kan ik dit het beste laten doen iemand ervaring hiermee . Het gaat over een citroen berlingo het nieuwe model .

Alvast dank
    dennis

denk da wel , bij citroen zelf vragen , was dat een optie op je auto ? want als dat zo is dan gaat da zowiezo denk ik
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Daarvoor moet je een voorruit hebben met verwarmingsdraadjes erin , en ik weet niet of citroën die optie aanbiedt... Zijn er trouwens nu nog merken die die optie aanbieden??
      Mijn pa had vroeger een Ford Orion en die had dat wel... Da was de MAX ! Je zag die draadjes wel zitten, maar dat stoorde niet echt. Druk op 't knoppeke én weg doemp..

Comment

Bij Ford staat het nog op de optielijst geloof ik (bij de vorige Mondeo ben ik zeker van wel). Andere merken zou ik niet weten...
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Binnen de Ford group kan je het bij meerdere merken kopen, zeker bij Jaguar is er ook dikwijls een winter-pakket met deze optie te koop. Zullen wel nog merken zijn die het aanbieden, want eigenlijk is het best handig (Ook op een oude Ford Orion in werking gezien hier héhé)

Comment

bij skoda de vorige superb hadde da ook als optie
            2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Ik kende ook iemand die dat op Ford had staan en daar zéér tevreden over was, maar dit nu bij een ander merk als gemis ervaart!

Comment

Ik vraag mij ook af waarom zo weinig merken dit aanbieden?

Comment

Onze MINI heeft dit ook, je ziet fijne draadjes lopen in de voorruit. Echter nog niet gebruikt...

Als Citroen dit niet aanbiedt, kan je nog een standverwarming overwegen om 's morgens je ruiten ijsvrij te hebben (of gewoon een karton op je voorruit zwieren ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Ik kende ook iemand die dat op Ford had staan en daar zéér tevreden over was, maar dit nu bij een ander merk als gemis ervaart!
                    Ik ben ook zo iemand

Comment

Kan ik dit ook laten plaatsen door een of ander firma . bij citroen was dit geen optie .

Comment

heb dat op m'n twee Galaxy's ook gehad, maat van me heeft recente Mondeo met nog steeds die optie. Ik vond het super, maar mis het niet aangezien de aanjager van m'n Zweedse stoof quasi even efficiënt is (behalve voor ijs).
                        Ik denk niet dat Citroën dat heeft op z'n Berlingo.

Sommige merken doen dat niet omwille van de "veiligheid", ze zouden het zicht verstoren. Wat in de praktijk helemaal niet zo is echter...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

het is ook blijkbaar gepatenteerd door Ford, dus andere merken mogen het zelfs niet aanbieden als ik me niet vergis
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

mijn vader beweerde dat hij het ook had op zijn A6 maar in hoeverre dit waar is weet ik niet ...
                            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Dat kan ik goe geloven..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                het is ook blijkbaar gepatenteerd door Ford, dus andere merken mogen het zelfs niet aanbieden als ik me niet vergis
                                MINI heeft het ook .

Comment

Het is heel makkelijk en praktisch. Het is toch wel even wennen als je altijd op die draadjes moet zien. Maar het comfort is enorm.

Comment

Bij Land Rover ook mogelijk geloof ik..
                                    Al vind ik toch dat er niets boven een standheizung gaat..
                                    http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

Zo'n voorruit is geen goedkoop grapje in vergelijking met een gewone voorruit.

Ik zie er eerlijk gezegd het nut niet van in. In mijn wagen zit een knop waarmee de verwarming volledig op de voorruit wordt geblazen en het is ongelofelijk hoe snel je daarmee een aangevroren ruit kan ontdooien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Zo'n voorruit is geen goedkoop grapje in vergelijking met een gewone voorruit.

Ik zie er eerlijk gezegd het nut niet van in. In mijn wagen zit een knop waarmee de verwarming volledig op de voorruit wordt geblazen en het is ongelofelijk hoe snel je daarmee een aangevroren ruit kan ontdooien.
                                        welk merk heb je dan?

Comment

Working...
                                        X