Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook iets leuk om te zien....
    Een bevriend collega van Zorba en mezelf aan't werk als ATC die je hoort bij T/O....
    De moeite om in HD te bekijken.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wacko

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zeg Sta, weet jij nog ongeveer wat die toelatingstesten voor ATF ongeveerd inhouden?

Comment

• Vraagje; waar zijn de sloffen sigaretten het goedkoopst?
          Op het vliegtuig of in de tax free shop?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Ik hoop dat ze die nieuwe seats al hebben geïnstalleerd bij China Airlines, die oudere zijn naar het schijnt vrij hard en kun je niet echt ver kantelen.
            Goed tarief gekregen? Mag altijd per PM.

Deze morgend weer met een half uur vertraging vertrokken op Zaventem, door die idiote 5 vlokken sneeuw die er deze ochtend gevallen zijn
            Boven Zürich ook nog eens 10 minuten mogen rondcirkelen...en telkens dat gelul dat het druk is en blabla...I kinda start to see a pattern here.
            Twas weer met de oude sleur........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Twas weer met de oude sleur........

Jammer

En dan kun je nog blij zijn dat je in biz zat...

Heb zelf een vrij rustige vlucht gehad, zo goed als geen turbulentie voor de verandering - eten was magnifiek zoals gewoonlijk bij QR.
              Up In The Air gezien met Clooney, toepasselijke film onboard

Wel nog ff gezeik gehad omdat de ambassade in Bern geen stempel op m'n visa had gezet...kerel van customs zei droogweg dat ik niet binnenmocht. Leuk na 15 uur onderweg te zijn! Gelukkig nog een arrival visa kunnen regelen voor 10 dollar, had anders een vrij pijnlijke vergissing geweest.

Comment

• Zit jij ook in Azië? China? Taiwan?

Comment

Zit jij ook in Azië? China? Taiwan?
                  Vietnam in Hochiminh, het vroegere Saigon.

Even irritant volk als die Chinezen, alleen kun je ze NOG slechter verstaan.

Comment

Vietnam in Hochiminh, het vroegere Saigon.

Even irritant volk als die Chinezen, alleen kun je ze NOG slechter verstaan.
                    Neem maar enkele foto's

Comment

• Dit is zeker niet wat je wil zeggen met foto's ?

Comment

• Ik denk juist wel dat ie dat bedoelt

Comment

Dit is zeker niet wat je wil zeggen met foto's ?
                          Ideaal Meer van dat aub, en bij voorkeur ook van de cabine, de lounge, etc...

De 744 blijft toch (voorlopig) nog de queen van de skies hoor, wat een beauty

Comment

• Akkoord, voor mij ook een prachtig vliegtuig. Niks kan er (exterieur) aan tippen.

Probeer binnenin bij terugvlucht paar foto's te maken.

Comment

• Trouwens...

Iemand een idee om zo goedkoop mogelijk de volgende vluchten te doen?

Optie 1:

Route 1: BRU-YUL
                              Route 2: YUL-LAS
                              Route 3: LAS-BRU

Optie 2:

Route 1: BRU-DFW
                              Route 2: DFW-LAS

Telkens zo'n dag of 3, 4 terplaatse (of langer, ik ben flexibel aangezien we dan toch gesloten zijn op het bedrijf)

Vertrek: vanaf 17JUL2010
                              Return: voor 30JUL2010
                              Klasse: Economy (plus/premium) of cheap business
                              Carrier: Anything from Star Alliance

Wie kan me een supergoedkoop tarief tevoorschijn toveren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                Ideaal Meer van dat aub, en bij voorkeur ook van de cabine, de lounge, etc...
                                Sorry maar ik kan er mij echt niet toe brengen als een toerist in de lounges en onboard foto's te beginnen trekken

QR heeft trouwens de "bars" verwijderd onboard, uit het first class gedeelte
                                Begrijpelijk want er is geen hond die daar gebruik van maakt, maar toch..het had wel iets.

Comment

Akkoord, voor mij ook een prachtig vliegtuig. Niks kan er (exterieur) aan tippen.

Probeer binnenin bij terugvlucht paar foto's te maken.
                                  Yup, de 747 (en dan eigenlijk vooral de versies met een SUD, dus pakweg vanaf de 743) zijn gewoon prachtig qua lijn... Ik denk dat de nieuwe 748i een prachtig toestel zal zijn... Een nieuwe queen of the skies

Boeing weet nog hoe ze knappe toestellen moeten maken, Airbus daarentegen met hun A388, ze noemen die niet voor niks de "whalejet"
                                  Al moet de A388 wel een plezier zijn voor de passagier door z'n gebrek aan extern geluid...

Comment

Trouwens...

Iemand een idee om zo goedkoop mogelijk de volgende vluchten te doen?

Optie 1:

Route 1: BRU-YUL
                                    Route 2: YUL-LAS

Optie 2:

Route 1: BRU-DFW
                                    Route 2: DFW-LAS

Telkens zo'n dag of 3, 4 terplaatse (of langer, ik ben flexibel aangezien we dan toch gesloten zijn op het bedrijf)

Vertrek: vanaf 17JUL2010
                                    Return: voor 30JUL2010
                                    Klasse: Economy (plus/premium) of cheap business
                                    Carrier: Anything from Star Alliance

Wie kan me een supergoedkoop tarief tevoorschijn toveren?

Is uw KVS tool license verlopen?

Comment

Sorry maar ik kan er mij echt niet toe brengen als een toerist in de lounges en onboard foto's te beginnen trekken
                                      Tsss... Je zou eens wat meer op airliners.net of flyertalk.com moeten rondhangen

QR heeft trouwens de "bars" verwijderd onboard, uit het first class gedeelte
                                      Begrijpelijk want er is geen hond die daar gebruik van maakt, maar toch..het had wel iets.
                                      Yup... Ik had het al ergens gelezen. Nochtans is zo'n omgeving best wel leuk... Het was een alternatief voor de ruimtes aan de uitgangen en de keukens waar er vaak al eens samengetroept wordt...

Comment

Tsss... Je zou eens wat meer op airliners.net of flyertalk.com moeten rondhangen
                                        Check PM

Yup... Ik had het al ergens gelezen. Nochtans is zo'n omgeving best wel leuk... Het was een alternatief voor de ruimtes aan de uitgangen en de keukens waar er vaak al eens samengetroept wordt...

Check QR privilege club sectie op flyertalk...zelfs bij de nieuwe aircrafts hebben ze veelal de FC secties gecancelled, maar er zou wel een nieuwe business class komen.
                                        Benieuwdheid

Comment

Is uw KVS tool license verlopen?
                                          Mijn KVS licentie loopt nog ergens tot einde 2011 of zo denk ik

Maar 'k ben gewoon een beetje te tam om te zitten spelen met de diverse boekingssites voor een pricing.

Ik heb gisteren al wat zitten spelen met de site van connections maar zelfs voor BRU-LAS vluchten geeft die me rare resultaten... En op UA zelf lijkt het me momenteel wat prijzig te zijn

Comment

Working...
                                          X