Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ EchoOne, welk vluchtschema raad jij best aan voor richting Utah of Arizona te vliegen?
    Volgend jaar willen we daar naar toe, maar je kan zeker enkel via LAX vliegen, en dan door vliegen op bvb las vegas om dan vandaar uit richting grand canyon te bezoeken en zo verder door te rijden.

Mvg Berrt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
      @ EchoOne, welk vluchtschema raad jij best aan voor richting Utah of Arizona te vliegen?
      Volgend jaar willen we daar naar toe, maar je kan zeker enkel via LAX vliegen, en dan door vliegen op bvb las vegas om dan vandaar uit richting grand canyon te bezoeken en zo verder door te rijden.

Mvg Berrt
      Ik kijk het even na...

SLC is in Utah de grootste luchthaven en PHX in Arizona, rechtstreeks vanuit Brussels is zowieso niet mogelijk, vanuit BRU zijn er enkel rechtstreekse vluchten naar JFK, EWR, ORD, IAD, PHL en ATL. Van daaruit kan je echter wel vrij makkelijk naar naar SLC of PHX. Via CDG kan je met Delta Airlines rechstreeks naar SLC vliegen en via LHR kan je met British Airlines rechstreeks naar PHX vliegen.

Als je naar Vegas wil gaan voor de Grand Canyon kan je misschien beter op LAS vliegen ipv op LAX, SLC of PHX. Vanuit Brussel kan je via ORD, IAD, EWL en PHL makkelijk in LAS geraken (theoretisch gezien is BRU-LAS bij UA een rechstreekse vlucht (dwz 1 vluchtnummer maar wel wijziging toestel)). Via LHR kan je met British Airways rechtstreeks naar LAS vliegen en ook met VS bestaat de mogelijkheid.

Kortom, keuzes genoeg, als je meer concrete plannen hebt (en data) hebt wil ik gerust wel eens kijken naar de gangbare prijzen...

Comment

• Gisteren geboekt bij TAROM:

RO 374
        RO 371

Iemand ervaring met die maatschappij?

Comment

• Terugvlucht op Brussel?

Comment

• Ja, anders wordt het wat te ingewikkeld, en duur ook...

Druk maandje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Ja, anders wordt het wat te ingewikkeld, en duur ook...

Druk maandje
              Ja, ik zou wat credits scoren bij P. de komende weken!

Comment

Gisteren geboekt bij TAROM:

RO 374
                RO 371

Iemand ervaring met die maatschappij?
                Toevallig morgen?
                Ik ga morgen die kant op.
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Eens ingecheckt wordt je wel nog omgeroepen alvorens de vlieger zonder jou vertrekt

Zwartberg en Kiewit. Lichte voorkeur voor Zwartberg omdat ze een asfaltbaan hebben, hoewel ik gelezen heb dat een grasbaan nog niet zo een groot probleem is.

Op hun website staat dat ze binnenkort starten aan de theorielessen voor PPL, maar die wil ik met zelfstudie doen. De prijzen van Zwartberg per uur lijken mij redelijk, maar de VS of Zuid-Arfrika is natuurlijk goedkoper per uur maar dan heb je niet een JAA PPL. Denk overigens ook niet dat ik 5 weken tijd heb om in de VS uit te hangen

Heb wat interessante blogs gevonden van mensen die hun PPL hebben gehaald en rondvliegen. Probleem is dat mevrouw woot schrik heeft dat ik te pletter vlieg met zo een Cessna, hoewel ze zelf vrolijk in allerlei Airbussen stapt.
                  Dat is nog iets anders als de vlieger vertrekt niet zonder mij!!

Maar goed, als ge goesting hebt, vlieg een keer met mij mee vanop Kiewit. Heb het relatief druk komende weken maar als ge zin hebt, komt dat er wel eens van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                    Toevallig morgen?
                    Ik ga morgen die kant op.

Nope, helaas pas 16 sep op en 19 terug...
                    Offtopic, maar is het nog in orde gekomen met je projectje in Keerbergen?

Comment

• Ok, Boekarest zelf? Welk hotel?
                      Ik slaap vanavond in het Marriott hotel naast het grote paleis. Een ware topper!

Keerbergen is niks geworden. We zijn 2 keer gaan zien en ik was behoorlijk enthousiast. Mijn vriendin en schoonvader daarentegen vonden het niet goed genoeg om te kopen. Zij zouden liever nóg meer geld uitgeven voor een beter stuk maar dat gaat mijne bruine nooit kunnen trekken. Ok, het stuk had nadelen maar voor 275k vind ik nooit meer zo'n oppervlakte.

Mijn schoonvader: toch klopt er iets niet met dat stuk. Het is te goedkoop
                      ik: ok, dus als ik ga uitzoeken of er iets mis mee is en ik vind niks, dan is het toch echt een goeie koop
                      hij: ja ... ja ... ge hebt gelijk. Maar nee, ik zou het toch niet kopen. Het is te goedkoop
                      ik: als het zo goedkoop is, koop het dan zelf
                      hij: hiernaast staat een veel beter stuk te koop. Steek daar uw geld in
                      ik: ja, dat is 125.000 euro duurder. Natuurlijk is dat beter maar dat vind ik te duur.

Soit, ik heb er me toen behoorlijk druk in gemaakt. Nu op zoek naar een groot stuk met betere ligging. Mag duurder zijn (heb de indruk dat hij wil sponseren) maar niet te groot verschil met die 275k.

Comment

• Aangezien mijn broer voor de volgende 2 jaar studeert in Philadelphia, een maat die in Miami een appartement heeft en mij es gevraagd om es te komen en ik nog met een paar man al lang van plan was om eens New York te doen, ga ik 't proberen allemaal eens in één te doen.

We kunnen praktisch altijd, maar we zouden dus kijken voor 't goedkoopste.
                        Wat zijn de goedkoopste perioden dus voor zo'n vluchten (ook nationale vlucht JFK/IAD/PHL -> MIA en terug)?
                        En liefst met SA, voor de miles.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          We kunnen praktisch altijd, maar we zouden dus kijken voor 't goedkoopste.
                          Wat zijn de goedkoopste perioden dus voor zo'n vluchten (ook nationale vlucht JFK/IAD/PHL -> MIA en terug)?
                          En liefst met SA, voor de miles.
                          Met South African Airways?

Of heb je het over *A?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                            Of heb je het over *A?
                            , ge gaat me toch niet zeggen dat dit zo afgekort wordt?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              , ge gaat me toch niet zeggen dat dit zo afgekort wordt?
                              Eigenlijk wel ja

Last edited by ; 17/08/2010, 18:05.

Comment

• @ Bralo:

Lijkt je dit OK?

TK 1524 DUS-IST 02-11-2010
                                TK 322 IST-ASB 02-11-2010

TK 322 ASB-IST 09-11-2010
                                TK 323 IST-DUS 09-11-2010

Tarief 649,32 EUR / ECO RES

DUS is toch 150 EUR goedkoper dan BRU, en aangezien we met 2 zijn heeft dat wel zin dacht ik zo.
                                Transfer heenweg is wel betrekkelijk lang, but no other option - maar bon, dan zijn we bij TK tenminste zeker dat de bagage ook aankomt

Comment

@ Bralo:

Lijkt je dit OK?

TK 1524 DUS-IST 02-11-2010
                                  TK 322 IST-ASB 02-11-2010

TK 322 ASB-IST 09-11-2010
                                  TK 323 IST-DUS 09-11-2010

Tarief 649,32 EUR / ECO RES

DUS is toch 150 EUR goedkoper dan BRU, en aangezien we met 2 zijn heeft dat wel zin dacht ik zo.
                                  Transfer heenweg is wel betrekkelijk lang, but no other option - maar bon, dan zijn we bij TK tenminste zeker dat de bagage ook aankomt
                                  Ziet er goed uit voor een redelijke prijs... TK is goed, je zal het niet beklagen

Comment

• Krijg blijkbaar ook nog miles bij Swiss voor die vluchten..straks eens vastleggen, thx alvast!

Comment

Krijg blijkbaar ook nog miles bij Swiss voor die vluchten..straks eens vastleggen, thx alvast!
                                      Yups, TK is een Star Alliance M&M partner

Comment

Krijg blijkbaar ook nog miles bij Swiss voor die vluchten..straks eens vastleggen, thx alvast!
                                        ga jij ook voor 10 mil miles in je leven?
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          ga jij ook voor 10 mil miles in je leven?
                                          Ik vrees ervoor..

Geloof me, vergeleken met sommige mensen zijn de aantal keren dat ik vlieg maar peanuts

Comment

Working...
                                          X