Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
    Ik zou vermijden om over te stappen op Heathrow. Als er ergens kans is om uw aansluiting te missen of uw bagage niet mee te krijgen, dan is het zeker daar!
    Dat klopt maar nu is het wel zo dat het al beter is als je met BA aankomt en met BA terug vertrekt, dan hoef je de terminal niet uit tov vroeger waar je van de ene terminal naar de andere moest (die dan nog meestal aan de andere zijde van LHR lag).

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
      Dat klopt maar nu is het wel zo dat het al beter is als je met BA aankomt en met BA terug vertrekt, dan hoef je de terminal niet uit tov vroeger waar je van de ene terminal naar de andere moest (die dan nog meestal aan de andere zijde van LHR lag).
      Binnenkort nog eens naar LCY

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
        Reisje geboekt voor 5 personen naar Venetië komende maand met Ryanair. Eerste keer Ryanair, dus ben eens benieuwd.

        53,48 euro per persoon heen en terug, zonder bagage.
        Zeker verslagje maken als je wil ( van dat Venetië gedeelte dan )

        Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
        Binnenkort nog eens naar LCY
        Vind ik ook een leuke...geeft zo'n private jet gevoel daar

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Zeker verslagje maken als je wil ( van dat Venetië gedeelte dan )
          haha , komt in orde hoor

          Portfolio
          | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
            Dat klopt maar nu is het wel zo dat het al beter is als je met BA aankomt en met BA terug vertrekt, dan hoef je de terminal niet uit tov vroeger waar je van de ene terminal naar de andere moest (die dan nog meestal aan de andere zijde van LHR lag).
            Idd vorig jaar met sn naar naar daar, en dan met continental verder, niet gelachen daar...

            Weet ook iemand hoe het komt als ik nu al auto wil boeken via alamo dat ik nog geen gegevens kan selecteren, zou het nog te vroeg zijn? Gaat dat pas misschien aantal maanden op voorhand?
            Mvg Bert

            Comment


            • Iemand die nog eens zou kunnen zoeken naar een betaalbare vlucht naar Geneve voor komend weekend?

              Want al wat ik vind zit aan 400-500€, buiten sn dan maar die uren zijn niet schitterend.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
                Iemand die nog eens zou kunnen zoeken naar een betaalbare vlucht naar Geneve voor komend weekend?

                Want al wat ik vind zit aan 400-500€, buiten sn dan maar die uren zijn niet schitterend.

                Met Swiss ca. 243,- EUR, let wel op want niet alle vluchten zijn rechtstreeks, geen idee welke uren je kan.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Met Swiss ca. 243,- EUR, let wel op want niet alle vluchten zijn rechtstreeks, geen idee welke uren je kan.
                  zit bij hun site direct aan 304,00€ voor de heen vlucht en 108 voor de terugvlucht...

                  Kan het precies beter een week uitstellen...

                  130€ met Sn, goede uren

                  Vergeten dat het herfstvakantie is dan!
                  Last edited by ; 24/10/2010, 21:03.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                    Dat is wel kort door de bocht hoor. Een piloot die op businessjets vliegt is niet minderwaardig aan een lijnpiloot. Uiteraard zijn er piloten die daarvoor kiezen.
                    Hoe bedoel je kort door de bocht? Ik stel gewoon de vraag. Wat is het verschil qua opleiding/brevetten tussen een piloot van kleine businessjets en een lijnpiloot? Of begint elke lijnpiloot op kleine jets? Had gedacht dat iemand dit wist
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                      Hoe bedoel je kort door de bocht? Ik stel gewoon de vraag. Wat is het verschil qua opleiding/brevetten tussen een piloot van kleine businessjets en een lijnpiloot? Of begint elke lijnpiloot op kleine jets? Had gedacht dat iemand dit wist
                      Ik dacht dat het een statement was, sorry Voor beide heb je een ATPL nodig. Een lijnpiloot heeft de keuze en kan (mits type rating natuurlijk) op elk type vliegen.

                      Comment


                      • Ok bedankt En wat is dan juist het verschil met een CPL? Mag die ook met zakenjets vliegen?
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                          Ok bedankt En wat is dan juist het verschil met een CPL? Mag die ook met zakenjets vliegen?
                          Ik dacht het uitvoeren van banner vluchten en is een minimum voor een instructeurscursus volgen. Wat je er verder mee kan doen: geen idee.

                          Eigenlijk mag je vanaf de CPL betaald worden voor je vluchten

                          Comment




                          • Misschien wel 'n repost, maar bon. Toch een impressive vliegtuigje.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              http://www.evo.co.uk/news/evonews/25...ng_vulcan.html

                              Misschien wel 'n repost, maar bon. Toch een impressive vliegtuigje.
                              Schitterend !

                              Comment


                              • + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment


                                • Da's niet echt he!!
                                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                  Comment


                                  • Gisteren telefoon gekregen van een local hier op Deurne.
                                    Kerel doet overhauls van kleine toestellen, heeft z'n eigen hangar hier en vliegt op zowat alles.
                                    Ex-militair, heeft met koninklijke familie gevlogen, helicopter, mens met ervaring.
                                    Belde 'ie me om te vragen of ik mee kon naar Rotterdam, een klant afzetten (de eigenaar van het toestel), en dan met 2 terug naar Deurne.
                                    Snel op en af meegeweest en zelf gevlogen in de retour, van T/O tot landing. Toestel was een Mooney M20J, registratie N11555. Schitterende ervaring en een zalig toestel zo'n Mooney.
                                    Vliegt vlot 190kts!


                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      http://www.evo.co.uk/news/evonews/25...ng_vulcan.html

                                      Misschien wel 'n repost, maar bon. Toch een impressive vliegtuigje.
                                      Gezien en gehoord in Goodwood en da was by far het mees spectaculaire van gans het weekend!

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                        Gisteren telefoon gekregen van een local hier op Deurne.
                                        Kerel doet overhauls van kleine toestellen, heeft z'n eigen hangar hier en vliegt op zowat alles.
                                        Ex-militair, heeft met koninklijke familie gevlogen, helicopter, mens met ervaring.
                                        Belde 'ie me om te vragen of ik mee kon naar Rotterdam, een klant afzetten (de eigenaar van het toestel), en dan met 2 terug naar Deurne.
                                        Snel op en af meegeweest en zelf gevlogen in de retour, van T/O tot landing. Toestel was een Mooney M20J, registratie N11555. Schitterende ervaring en een zalig toestel zo'n Mooney.
                                        Vliegt vlot 190kts!


                                        De voordelen van de job, zalig

                                        Inderdaad knap toestel, 190kts is wel niet slecht

                                        Comment


                                        • Wat is de beste route om vanuit brussel naar Houston te vliegen in Business class? Ik heb 1 maal naar de US al gevlogen met continental en vond de recliner stoel echt zijn geld niet waard. Zijn deze stoelen nog steeds in gebruik? Of hangt dit van vlucht tot vlucht af?

                                          Ik zou wel liefst binnen de star alliance groep blijven. Heb gezien dat private air voor KLM een all business class vliegtuig inzet. Dat is mijn andere optie.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X