Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Is er zo'n overzicht van de meest frequente vluchten binnen Europa door verschillende (Europese) maatschappijen. Als ik die van Turkish zie, vb. traject Istanbul - Wenen (VIE) - Istanbul: gaan ze opvoeren naar 21 vluchten per week (vanaf maart 2011)
    Moet wel de grootste zijn..
    Ver van de grootste...

Zelfs BRU-FRA wordt al 8x per dag gevlogen of zo'n 56x per week
    21 is echt niets speciaals hoor

FRA-LHR wordt tussen gemiddeld 16 keer per dag aangevlogen of dus 112 keer per week (10x LH, 6x BA)

LHR-MAD wordt door IAG (BA/IB) 13 keer per dag aangevlogen... Of zo'n 91 keer per week door dezelfde maatschappij (sinds de fusie weliswaar).

Wat long haul betreft wordt LHR 8x per dag met ORD verbonden... LHR-JFK maar liefst 15x per dag...
    Last edited by ; 08/02/2011, 08:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
      Ver van de grootste...

Zelfs BRU-FRA wordt al 8x per dag gevlogen of zo'n 56x per week
      21 is echt niets speciaals hoor

FRA-LHR wordt tussen gemiddeld 16 keer per dag aangevlogen of dus 112 keer per week (10x LH, 6x BA)

LHR-MAD wordt door IAG (BA/IB) 13 keer per dag aangevlogen... Of zo'n 91 keer per week door dezelfde maatschappij (sinds de fusie weliswaar).

Wat long haul betreft wordt LHR 8x per dag met ORD verbonden... LHR-JFK maar liefst 15x per dag...
      Toch ongelooflijk dat ze al die toestellen (relatief) vol krijgen.

Altijd even schrikken hoeveel vliegtuigen er rondvliegen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten

Zelfde gevoel hier...zeker als ik weer eens op www.flightradar24.com kijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
          dat is quasi hetzelfde als zeggen dat een spitfire hopeloos verouderd is...
          Of nen T55 als tank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
            Ik kan inloggen ja, maar daar kan ik de seat confirmations niet veranderen naar de seats die ik zou willen...

Gewoon even mailen of bellen naar Connections en die doen dat wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
              Gewoon even mailen of bellen naar Connections en die doen dat wel
              Net effe gebeld, en volgens hen kunnen die zitjes enkel toegekend worden bij de check-in....
              Dus maken dat we op tijd bij de check-in zijn, opdat we bij de eersten zijn om een request in te dienen.

Comment

Net effe gebeld, en volgens hen kunnen die zitjes enkel toegekend worden bij de check-in....
                Dus maken dat we op tijd bij de check-in zijn, opdat we bij de eersten zijn om een request in te dienen.
                Zeker via web check-in inchecken dan

Op tijd geboekt ook, trouwens:

Hoeveel duurder wordt uw vliegtuigticket?

Door de snel stijgende olieprijs schiet ook de prijs van vliegtuigtickets de hoogte in. In welke mate wordt die stijging doorgerekend door de verschillende vliegtuigmaatschappijen?

Comment

Zeker via web check-in inchecken dan

Op tijd geboekt ook, trouwens:

Hoeveel duurder wordt uw vliegtuigticket?

Door de snel stijgende olieprijs schiet ook de prijs van vliegtuigtickets de hoogte in. In welke mate wordt die stijging doorgerekend door de verschillende vliegtuigmaatschappijen?

http://netto.tijd.be/budget_en_vrije...edium=referral
                  Een linkje voor de Web check in?
                  Kan je daar ook een seat aanvragen? En hoelang op voorhand kan je inchecken?

Comment

• Web-checkin heb ik nog niet weten werken voor Jet Airways voor Brussel. Telefonisch ook niet overigens. In Toronto konden we wel telefonisch inchecken.

Comment

Bel gewoon naar 9W en hoor daar eens, als je nu al bevestigde seats hebt kan men deze daar perfect wijzigen...

02 709 09 09

Comment

• Echt zo een vliegtuig van een "Evil Empire"
                        MIG21 simpel, lelijk, ... heerlijk gewoon

Comment

Een linkje voor de Web check in?
                          Kan je daar ook een seat aanvragen? En hoelang op voorhand kan je inchecken?
                          Ik ging ervan uit dat JAI ook web check in zou hebben

Moest het niet lukken door te bellen naar 9W (wat me zou verbazen) moet je maar iets laten weten.

Comment

• MiG's, en landen op wegen...

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vandaag vlucht geboekt richting Taipei.
                              Gezien ik de oude China Airlines toestellen op AMS beu ben, in combinatie met tussenlandingen in Bangkok en de treinreis (met bijna elke keer vertragingen en onverwacht overstappen) , deze keer een 777 directe vlucht geboekt vanop CDG, Parijs.

Elite class bij Eva Air (ipv China Business).
                              Iemand ervaring met deze relatief nieuwe toestellen en klasse? (Ik heb vroeger wel Eva Air in Business en Economy Deluxe gevlogen).

Comment

• Comment

Hoe lang duurt de vlucht?

9W vertrekken die niet vrij vroeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
                                    Hoe lang duurt de vlucht?

9W vertrekken die niet vrij vroeg?
                                    Euhm...., ik snap je punt niet direct?

Vlucht heen is 8u25, de terugvlucht 7u50
                                    Opstijgen te BRU om 10u15.....

Why?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                      Wij draaien in de zomer bijvoorbeeld op Madrid ongeveer 42 diensten per week. Londen doen we gok ik een keer of 10 per dag, dan maken er 70 per week. Parijs, in combinatie met Air France, zal op ongeveer 100 vluchten per week zitten.
                                      LED en KBP doen we 1 keer per dag. Sommige bestemmingen 2 keer maar al de rest zit daar boven. Dus 21 vluchten per week is peanuts. Het zou mij niet verbazen moesten wij binnenkort 21 keer op Shanghai vliegen. Voor lange afstand is dat wel erg veel!
                                      Bedankt voor de opheldering!

Comment

Echt eh

En als je eenmaal boven het luchtruim vliegt, denk je echt helemaal alleen te vliegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          Echt eh

En als je eenmaal boven het luchtruim vliegt, denk je echt helemaal alleen te vliegen
                                          Je zou eens moeten kunnen komen kijken op een radarscherm bij ons, op een oostelijke sector tijdens een piekje. Da's ni gelachen

Comment

Working...
                                          X