Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenEnkele dagen geleden, meer bepaald op 22 januari 2010, was het exact 40 jaar geleden dat de Boeing 747 "Jumbo" (aka The queen of the skies) haar eerst commerciële lijnvlucht uitvoerde. PAN AM (Pan Amercian World Airways) was de eerste maatschappij die met een Boeing 747-100 een commerciële vlucht uitvoerde, de vlucht vertrok vanuit New York en ging naar Londen.
Onderstaand toestel vloog deze, historische, eerste vlucht van het prachtigste toestel dat ooit gebouwd werd en tot op heden zelfs nog in productie is met de nieuwe "-8" reeks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIs dit niet het toestel dat ontploft is boven Lockerbie?
Het was wel een tweelingszusje van de Clipper Young America.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIemand enig idee wat deze 2 vliegtuigen zijn?
BMW X5 45e
Comment
-
de oranje 'duitser' is een canberra
en de tweede is niet van flight of de phoenix want dat was een C-82 (en die naam ben ik gaan opzoeken op het internet), koosnaampje kende ik wel: flying boxcar
het is wel een C-46Last edited by flappy; 26/01/2010, 18:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDacht dat bij lage snelheid de BF 109 wendbaarder was bij lage snelheid.
En trouwens de Duitsers hadden hier ook een leuk antwoord op, De ME 262 (spijtig genoeg was de oorlog al te ver gevorderd om nog een voordeel te halen uit dit toestel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHebben ze zo'n type niet gebruikt bij flight of the phoenix?
(Deze werd ook nog door het Belgisch leger gebruikt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenBeetje rare woordkeuze vind ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenBlack Widow toch? (Vroeger vaak kwartet gespeeld een na verloop van tijd ken je alles van buiten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk vind van niet.
Jij had liever gehad dat de duitsers wonnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenTake a wild guess...
Maar als iemand opnieuw wil beginnen, wil ik er gerust een eindje in meegaan.
On topic:
Dikke ketel, zoals men hier wel eens pleegt te zeggen.
Comment
-
Brussels Airlines (SN) zal haar vluchtnummers gebruiken op de vluchten van en naar Newark in de Verenigde Staten uitgevoerd door Continental Airlines (CO).
SN8005: BRU-EWR (CO061)
SN8006: EWR-BRU (CO060)
De website toont momenteel al de nieuwe codeshare maar de boekingsprogramma's zijn nog niet geupdate.
Meer codeshares worden in de komende dagen en weken verwacht. Op 27 maart 2010 vervallen de huidige codeshare overeenkomsten met American Airlines (OneWorld). Deze zullen vervangen worden door vluchten met maatschappijen in de Star Alliance alliantie.
Meer later...
Comment
-
-
Volgend filmpje is zeker het bekijken waard...
Een Boeing 727 die opstijgt in Afrika op een nogal "ongewone" startbaan voor een commerciële jet
De firma in kwestie: http://www.transafrik.com
Comment
-
Heb je nog tips ivm creditcards voor FF? Heb de Swiss CC overwogen maar vooral de tarieven lijken me ongunstig. Daarbij komt nog dat ik enkel een kaart in CHF kan krijgen, en met hoofdzakelijk uitgaven in EUR is alles minstens 2,5% duurder --> onzin dus lijkt me.
Heb ff contact gehad met QNB en Al Islami Bank in Qatar maar die moeten écht wel een residence proof hebben
Starwood misschien, of hebben die niks?
Comment
Comment