Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Probleem is dat de meeste interessante credit cards meestal uitgegeven zijn door US banken en dat je daarvoor dus ook een US adres moet hebben...

    Ik zou persoonlijk zoeken naar een AMEX kaart, vroeger had SN zoeentje maar die afgeschaft en zal wss binnenkort door een VISA of een MC vervangen worden. AMEX heeft als voordeel dat je bij AMEX zelf kan sparen voor vluchten e.d. onafhankelijk van de maatschappijen.

    Tip: http://www.flyertalk.com/forum/credi...-partners-390/
    Last edited by ; 27/01/2010, 20:32.

    Comment


    • #82
      Zal het dit weekend eens checken, thanks

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        En trouwens de Duitsers hadden hier ook een leuk antwoord op, De ME 262 (spijtig genoeg was de oorlog al te ver gevorderd om nog een voordeel te halen uit dit toestel)
        WTF

        Comment


        • #84
          Bovenste Airbus van Belgian Air Force is best wel vet

          Comment


          • #85
            Eén van mijn favo's: de Su-35 Flanker..





            Mvg,
            Last edited by The_ReBeL; 28/01/2010, 16:38.
            =================
            2016 Skoda Octavia RS

            Comment


            • #86
              Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
              Favoriete historische jetfighter:
              MIG 29 !!!!

              In het echt gezien toen ik 10 was (Oost Duitse ingelijfd in Duitse luchtmacht toen).
              Een beest ...
              Gestationeerd in Laage bij Rostock, maar ondertussen allemaal verkocht aan de Poolse luchtmacht..

              Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

              Comment


              • #87
                YB-49




                de opvolger, de moderne B2 is veel te duur, veel te complex en veel te onderhoudsintensief
                www.peugeotforum.be

                Comment


                • #88


                  Tu-160 Blackjack, grotere en snellere tegenhanger van de B-1 Lancer.

                  Comment


                  • #89
                    Je kan zeggen wat je wilt van de Russen,maar ze zijn meesters in het bouwen van vliegtuigen/helikopters

                    Comment


                    • #90
                      Hier moet je eens naar kijken, kerel kan er wat van
                      Werkt met de 500mm prime van Canon







                      Comment


                      • #91
                        Knappe foto's van de McDonnel Douglas MD-11, de Fokker 70 en de Boeing 767-300.

                        Vooral het shot van de MD11 is knap...

                        Comment


                        • #92
                          Hier staan er ook zeer leuke tussen, 477 pagina's en allemaal full resolution http://www.af.mil/photos/mediagallery.asp?galleryID=2

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten


                            Tu-160 Blackjack, grotere en snellere tegenhanger van de B-1 Lancer.
                            niet helemaal juist wat ge zegt. Ge hebt de B1-A, de eerste versie noem het maar. Die ging ook vlot over mach 2, maar had door de motorgondels een dermate groot radarsignatuur dat men daarom de B1-B heeft ontwikkeld. Die doet nog maar mach 1.2 maar heeft het radarsignatuur van een Cesna sportvliegtuig.
                            www.peugeotforum.be

                            Comment


                            • #94
                              Hebben jullie weet van interessante encyclopedieën over vliegtuigen?
                              Niet enkel de techniek maar ook de modellen en types van de verschillende vliegtuigproducenten. Mag zowel over jachtvliegtuigen als transport/burger luchtvaart gaan.

                              Thx!
                              Is een onderwerp waar ik me echt eens in wil verdiepen.

                              Comment


                              • #95
                                Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                niet helemaal juist wat ge zegt. Ge hebt de B1-A, de eerste versie noem het maar. Die ging ook vlot over mach 2, maar had door de motorgondels een dermate groot radarsignatuur dat men daarom de B1-B heeft ontwikkeld. Die doet nog maar mach 1.2 maar heeft het radarsignatuur van een Cesna sportvliegtuig.
                                Weer iets bijgeleerd!
                                Ik had dus enkel weet van de B1-B, vandaar...

                                Comment


                                • #96
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                  Is een onderwerp waar ik me echt eens in wil verdiepen.
                                  Wikipedia is hier al een stap in de goeie richting..

                                  Mvg,
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

                                  Comment


                                  • #97
                                    Voor militaire toestellen deze zeker eens bezoeken:



                                    Ongelooflijk veel informatie.

                                    Comment


                                    • #98
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                      Comment


                                      • #99
                                        Die ziet er nu eigenlijk al verouderd uit. Het is net een F14 die ondertussen ook al 30 jaar oud is.

                                        Comment


                                        • looks zijn onbelangrijk, hoe het vliegt des te meer

                                          en naar de vorm te zien van het vliegtuig is ook hier aardig wat tijd ingestoken om een laag radarsignatuur te krijgen

                                          over tomcat gesproken: hier in maximum load met 6 phoenix raketten. Wil hij terug landen moet hij er twee ditchen.
                                          Hun radar is zo goed dat menig tegenstander bij het krijgen van het waarschuwingssignaal voor radar lock een mooie U-bocht maakte. Tomcat + phoenix = killer combination



                                          nog eens een poging gedaan voor de tomcat zichtbaar te krijgen
                                          Last edited by flappy; 02/02/2010, 12:20.
                                          www.peugeotforum.be

                                          Comment

                                          Working...
                                          X