Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vergeleken met de vlucht van LHR naar BRU waar we maar met 30 man ofzo in een Boeing 777 zaten. (vloog van BRU dan wel door naar ergens in Azië)

Plaats

Een lokale reiziger

Los Angeles

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Aspen Airport, de luchthaven waar er meer privéjets staan dan dat er mensen rondlopen...

Eigenlijk nog veel meer dan op deze foto's en er stonden ook een paar kanjers.

En om af te sluiten, de nieuwe vleugel op Londen Heathrow (voor de vluchten binnen Europa)

Comment

• Oja, voor ik 't vergeet en weet 't ook nergens anders te plaatsen, in LAX ook nog het Belgisch meisjes bobslee team tegen gekomen die van Vancouver kwamen, wist zelf niet dat die hier een programma op de TV hadden:

Had wel gedacht dat die in 1ste klasse gingen vliegen na hun inspanningen, maar 't geld was op blijkbaar.

Comment

• Nieuws:

Vanaf 2011 zal ANA een dagelijkse vlucht uitvoeren tussen Brussel & Tokyo. De vluchten zullen uitgevoerd worden door ANA met de eerste Boeing 787-8's die geleverd worden. De deal moet nog gefinaliseerd worden maar ANA bevestigde ondertussen dat het nieuws correct is en dat de vlucht vanaf 2011 een feit zal zijn. Brussels Airlines wordt commerciële & codeshare partner op de vluchten van en naar Tokyo... ANA is lid van Star Alliance

Bron: http://trends.rnews.be/nl/economie/n...710818274.htm#

Dit zal dan een vertrouwd beeld worden op BRU:

Comment

• Spillies, geen foto's van de luchthaven van Denver genomen buiten deze?
            Prachtig gebouw...

Comment

• Oh zalig van ANA Samen met Jetairfly gaan we hier nogal 787's zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                Oh zalig van ANA Samen met Jetairfly gaan we hier nogal 787's zien!
                Het nieuws van de dagelijkse Tokio vluchten werd reeds verwijderd van Trends hun website...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                  Het nieuws van de dagelijkse Tokio vluchten werd reeds verwijderd van Trends hun website...
                  Heb het inderdaad ook gezien. Misschien heeft een van de partijen dat gevraagd, ze hebben dat blijkbaar niet zo graag.

Comment

Ze zouden NU rechtstreeks moeten vliegen. Dan bespaar ik tenminste wat tijd. Het is echt wel erg dat richting het oosten niks rechtstreeks vliegt behalve hainan dan.

Telkens over een van de buurlanden vliegen is echt tijdverspilling!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk Berichten
                        Ze zouden NU rechtstreeks moeten vliegen. Dan bespaar ik tenminste wat tijd. Het is echt wel erg dat richting het oosten niks rechtstreeks vliegt behalve hainan dan.

Telkens over een van de buurlanden vliegen is echt tijdverspilling!
                        Tja, sinds Sabena falliet gegaan is, is er effectief geen enkele Tokio vlucht meer geweest.

Ik vermoed dat het nieuws over NH correct was en dat we vanaf 2011 effectief deze vluchten mogen verwachten.

En wat het Oosten betreft, ik vermoed dat ook OS en SQ aan het overwegen zijn om BRU aan te doen...

Comment

• Net met VLM van Rotterdam naar London, toch ook maar een speelbal in de lucht, zo'n klein kutvliegtuig...ik verlang al naar een Avro

Comment

• Dit beestje viel deze middag achter ons huis uit de lucht:
                            Als je goed kijkt zie je net onder de schroef staan: "AIR HARRODS"

Hij had wel geen rekening gehouden met de wel heel vochtige ondergrond
                            resultaat: voorwielen zitten volledig in de grond.
                            Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                            Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                            Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                            Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Brussels Airlines (SN) nieuwste Airbus A319 tijdens de zgn "pre delivery test flight" in Shannon:

Het toestel krijgt zijn als registratie OO-SSC, dezelfde registratie die het toestel droeg toen ze oorspronkelijk afgeleverd werd aan SABENA.
                              Het toestel is ondertussen ingeschreven in het Belgisch luchtvaartregister en zal op 14 april in Brussel geleverd worden (na de zogenaamde acceptance flight van SNN naar BRU) waarna het op 16 april 2010 in actieve dienst zal gaan.
                              Last edited by ; 06/04/2010, 12:24.

Comment

• Ondertussen is ook de volgende A319 bekend die de vloot van SN zal komen vervoegen. En ja hoor, ook deze maal is het een oude bekende, het toestel met huidige registratie EI-DEY vloog de eerste maal voor SABENA onder registratie OO-SSD. Vermoedelijk zal het toestel in juni de vloot vervoegen en het toestel krijgt dan ook haar oorspronkelijke registratie OO-SSD terug.

Huidige livrei:

Back in the old days:

Comment

Back in the old days:

Dat zoiets ooit is vergaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Dat zoiets ooit is vergaan.
                                    The good old days...

En z'n tweelingsbroertje, de laatste B747-300 die Boeing maakte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luchtvaartnieuws.nl
                                      Vrouwen proberen dode man aan boord te brengen

06-04-2010

LIVERPOOL - Op de luchthaven van Liverpool zijn zaterdag twee Duitse vrouwen gearresteerd, nadat ze geprobeerd hadden het lichaam van een dood familielid aan boord van een vliegtuig te krijgen. Dat meldt de BBC. Luchthavenpersoneel raakte achterdochtig nadat de vrouwen de man, die een zonnebril droeg, wilden inchecken voor een vlucht naar Berlijn.

De man, die een dag eerder zou zijn overleden, zat in een rolstoel. De beide vrouwen zijn gearresteerd omdat ze hebben nagelaten aangifte te doen van het overlijden

Comment

• Ik heb een vraagje omtrent het vloeistoffenverbod.
                                        Mag ik een neusspray (inhoud 10ml) meenemen op het vliegtuig? (zonder dat ik daarvoor een aanbeveling van mijn dokter kan tonen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Ik heb een vraagje omtrent het vloeistoffenverbod.
                                          Mag ik een neusspray (inhoud 10ml) meenemen op het vliegtuig? (zonder dat ik daarvoor een aanbeveling van mijn dokter kan tonen)
                                          Yep, geeft geen enkel probleem.

Comment

Working...
                                          X