Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwste voorspelling door Metoffice UK:

Comment

• Volgende luchthavens in Duitsland werden gesloten en dit tot nader order:

- HAM (Hamburg)
      - BRE (Bremen)

Comment

• Het glas is halfvol, ofzo

Comment

• Leftlane,

Slecht nieuws...

FRA zal om 0500CET sluiten en dit tot nader order, het nieuws is zonet bekend gemaakt

Comment

• Aaargh...

Comment

• Het glas is halfleeg, ofzo

d'r zit nog een bodempje in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Het glas is halfleeg, ofzo

d'r zit nog een bodempje in
                Kan je je vlucht niet laten omboeken?

MUC, GVA & ZRH lijken open te blijven...

Comment

• Van waar haal je dat nieuws trouwens?

Comment

• 't ziet er daar nie goed uit :p
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                      Kan je je vlucht niet laten omboeken?

MUC, GVA & ZRH lijken open te blijven...

Moeilijk om dan nog de connectie te krijgen naar MLE vanaf DOH, madam kan pas om 16:00 weg uit Brussel.

Maar desnoods knal ik wel naar MUC of ZRH indd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

Vette pics wel...die impacts van die gletsjers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                          Leftlane,

Slecht nieuws...

FRA zal om 0500CET sluiten en dit tot nader order, het nieuws is zonet bekend gemaakt

Bad timing van de hoogste graad

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Van waar haal je dat nieuws trouwens?
                            Ik had het via mail gekregen, ik vond er eerst ook niets van maar enige tijd later stond het nieuws op Airliners.net. Voorlopig nog niets op de bekende nieuwssites...

Wel dit gevonden:

+++ Aschewolke von Bremen nach Frankfurt +++

Der Vulkanausbruch in Island kann sich Wetterexperten zufolge bis zum Wochenende auf den Luftverkehr über Deutschland auswirken. Eine Aschewolke solle bis Donnerstagabend von Bremen nach Frankfurt ziehen und dort bis zu einen Tag bleiben, sagte der Meteorologe Andreas Beck von der Luftfahrtberatungszentrale Nord des Deutschen Wetterdienstes. „Die betroffenen Lufträume werden dann zur Sicherheit geschlossen“, erklärte Beck. „Die Feinstaub-Konzentrationen lassen sich noch nicht abschätzen

Comment

• Hmm, ik heb net effe de NOTAM's opgevraagd voor EDDF/FRA en daarin vind ik nergens iets terug van een sluiting maar de vraag is wel hoe actueel die site is aangezien de laatste NOTAM dateert van 1522Z...

Comment

• LH relations op Flyertalk:

Update was just posted at 18:03ET. At that time LH had no official communication about FRA airport closure so I am unable to confirm that.

Comment

• Ik heb net bij Eurocontrol ingelogd en de meest actuele berichten over EDDF/FRA nagekeken en er is (voorlopig) geen sprake van sluiting...

Mea culpa

Comment

• Geen al te positief nieuws (algemeen):

BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service

Comment

• Het spant echt op asap te boeken met Qatar of dergelijk naar Bangkok, nu 't daar toch allemaal op zijn kop staat.

Voor 517€ op en af via Doha van Frankfurt, HOPELIJK worden ze niet duurder want mijn maat heeft al kunnen boeken aan die prijzen.

Maar moet wachten tot de datums van m'n examens bekend zijn...
                                      Last edited by Spillies; 16/04/2010, 02:50.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Al de andere maatschappijen (tot zover ik gekeken heb) zijn nog duurder.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• weet er iemand of dusseldorf ook gesloten is ???

ik krijg dinsdag een belangerijke klant die ik moet gaan afhaalen

iemand een idéé?

Comment

Working...
                                          X