Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
    weet er iemand of dusseldorf ook gesloten is ???

ik krijg dinsdag een belangerijke klant die ik moet gaan afhaalen

iemand een idéé?
    Momenteel gesloten:

+++ Im Augenblick ist der Luftraum über Norddeutschland wegen der Auswirkungen des Vulkanausbruchs in Island gesperrt. Am Flughafen Düsseldorf findet deshalb bis auf weiteres kein Flugverkehr statt +++

Comment

• Leftlane,

Hier ben ik weer

Oorspronkelijk geplaatst door Tagesschau.de
      Frankfurter Flughafen geschlossen

Die Ausläufer der Aschewolke haben nun auch Frankfurt erreicht und dort zur Schließung des größten deutschen Airports geführt. Auch der Flughafen Frankfurt-Hahn werde im Verlauf des Vormittags voraussichtlich geschlossen werden, hieß es von der Flugsicherung weiter. Die Aschewolke ziehe sich wie ein Band Richtung Süden. Wann die großen Flughäfen in Stuttgart und München erreicht werden, sei noch unklar. Passagiere wurden gebeten, sich im Internet zu informieren und bei ihren Fluggesellschaften nachzufragen.

Comment

• Laatste vooruitzichten van het Metoffice:

Comment

• Huidige situatie luchtruim:
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Leuke site voor de geïnteresseerden die willen weten of er vliegverkeer is:

Af en toe kan je eens een toestel door het gesloten luchtruim zien vliegen, meestal gaat het hier over toestellen die op VFR (Visual Flight Rules) vliegen.

Comment

• NATS, de bevoegde instantie voor het Britse luchtruim heeft zonet in een statement laten weten dat UK airspace minimaal gesloten blijft tot:

17APR2010 0100GMT

Comment

• Vlucht is gecancelled

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Vlucht is gecancelled
                  Mja, het was te verwachten

Heb je je vlucht niet kunnen omboeken?

Comment

• sorry mannen voor de miserie, ik ben in velrof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                      Mja, het was te verwachten

Heb je je vlucht niet kunnen omboeken?

München aan't proberen...

Comment

München aan't proberen...
                        Je kan je wagen daar toch niet achterlaten, wat kost dat niet?

Comment

• Nah seriously...it's not a joke anymore. Ik moet gdv werken, terwijl je dan de hele tijd alles moet regelen ivm vluchten, hotel, etc. Mega-stress dus.

M'n madam kan enkel die week vrij krijgen, ik vlieg de 28ste weer door naar Hong Kong dus voor mij is't ook beperkt.
                          Je draait gdv jaren uw kloten af, maar het is me niet gegund

Comment

• Soit, omgeboekt naar München hoewel die ook dicht gaan, maar wel pas de 18e.

Comment

Soit, omgeboekt naar München hoewel die ook dicht gaan, maar wel pas de 18e.
                              Dus dan is 't in orde?

Comment

• Who knows, niemand kan voorspellen of München zondag middag terug open is.

Comment

Nah seriously...it's not a joke anymore. Ik moet gdv werken, terwijl je dan de hele tijd alles moet regelen ivm vluchten, hotel, etc. Mega-stress dus.

M'n madam kan enkel die week vrij krijgen, ik vlieg de 28ste weer door naar Hong Kong dus voor mij is't ook beperkt.
                                  Je draait gdv jaren uw kloten af, maar het is me niet gegund
                                  Echt wel de meest uitzonderlijke samenloop van omstandigheden, ik zou de muren op lopen...

Comment

Who knows, niemand kan voorspellen of München zondag middag terug open is.
                                    Maar ze zijn nog niet dicht?

Comment

• Hmm, 's wel behoorlijk kut. Maar zolang je nu niks van München hoort zou ik proberen me niet op te jagen. Ik denk dat je je 'al gelukkig mag prijzen' dat je'n omboeking naar ginds hebt kunnen verkrijgen, want ik schat dat er wel een HOOP mensen zijn die dat aan 't proberen zijn?
                                      Alleszins nu niet te veel zorgen meer maken, komt wel goed !

@EchoOne: is er nu al iets geweten inzake het proces mbt. de Concorde dat begin dit jaar van start is gegaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        Hmm, 's wel behoorlijk kut. Maar zolang je nu niks van München hoort zou ik proberen me niet op te jagen. Ik denk dat je je 'al gelukkig mag prijzen' dat je'n omboeking naar ginds hebt kunnen verkrijgen, want ik schat dat er wel een HOOP mensen zijn die dat aan 't proberen zijn?
                                        Alleszins nu niet te veel zorgen meer maken, komt wel goed !
                                        Indeed...alles zit bomvol, logischerwijze. Laatste twee zitjes te pakken kunnen krijgen op die vlucht.
                                        En gelukkig heb ik dan nog niet moeten boeken aangezien het een hogere boekingsklasse in München, dan heeft die loyaliteit tov Qatar Airways toch nog ergens zin.

Comment

• En geraak je met die vlucht van München nog tijdig bij verbindingsvluchten, of is dat rechtstreeks?

Comment

Working...
                                          X