Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    En geraak je met die vlucht van München nog tijdig bij verbindingsvluchten, of is dat rechtstreeks?
    Nee, sowieso altijd via Doha hé.

Transfer van 5h maar dat valt daar goed mee in die Premium Terminal. Dan kom je 7:55u 's ochtends aan wat best ok is.

Maar bon, gesteld natuurlijk dat die luchthaven niet ook dicht is. Ik heb er eerlijk gezegd geen goed oog in.

Comment

• Wanneer vertrek je vanuit München? Als je uiteindelijk op je paalwoning geraakt staat je wel een stevig contrast te wachten in stresstermen.

Comment

• 12:10 zondag middag...

If at all that is

Comment

• Nog tot dan wachten..

Er is geen manier om al vroeger in Doha te gerake? Dat je toch al daar zit...

Comment

• Nope, voor morgen is alles volgeboekt vanaf Wenen, Zürich, Milan,...etc

Believe me I checked

Maar bon, stel dat we TOCH weggeraken ga ik er wel 1 of 2 dagen bijlappen ter plekke.

Soit, ik ga die Single Barrel JD Whiskey aan m'n lippen zetten, I had it.

Fuck Murphy and his laws.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Nope, voor morgen is alles volgeboekt vanaf Wenen, Zürich, Milan,...etc

Believe me I checked

Maar bon, stel dat we TOCH weggeraken ga ik er wel 1 of 2 dagen bijlappen ter plekke.

Soit, ik ga die Single Barrel JD Whiskey aan m'n lippen zetten, I had it.

Fuck Murphy and his laws.
              Ugh, dat lijkt me de enige manier om het glas weer halfvol te krijgen. Damn ik zou pissig zijn.

Comment

Soit, omgeboekt naar München hoewel die ook dicht gaan, maar wel pas de 18e.
                Je had beter voor ZRH geopteerd indien mogelijk... Het zou best wel eens kunnen dat MUC sneller zal sluiten...

Comment

12:10 zondag middag...

If at all that is
                  Ah, je vertrekt pas zondag, met wat geluk raak je dan wel weg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                    Welke time zone zit jij?
                    Brussels, in m'n badjas Soprano style..

Gdv dat hakt er wel in op nuchter maag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten

Bestaan er geen longrange propeller embraers ofzo? Ik dacht dat die wel nog zouden kunnen vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Hmm, 's wel behoorlijk kut. Maar zolang je nu niks van München hoort zou ik proberen me niet op te jagen. Ik denk dat je je 'al gelukkig mag prijzen' dat je'n omboeking naar ginds hebt kunnen verkrijgen, want ik schat dat er wel een HOOP mensen zijn die dat aan 't proberen zijn?
                        Alleszins nu niet te veel zorgen meer maken, komt wel goed !

@EchoOne: is er nu al iets geweten inzake het proces mbt. de Concorde dat begin dit jaar van start is gegaan?
                        dank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten

Pure gok aangezien ze dan terug open zouden moeten zijn.

Toch nog is met Zürich aan de lijn gehangen aangezien dat me iets meer zekerheid zou bieden, maar is volledig vol - Geneva ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            dank!
                            'k Zal dit weekend eens zoeken

Comment

• Trouwens, niet al te positief nieuws van het Iceland Met Office:

Oorspronkelijk geplaatst door Iceland Met Office
                              Ongoing erruption
                              16.4.2010

The plume from the eruption in Eyjafjallajökull volcano is still ongoing, reaching hights of 4 to 5 kilometers, occasionally reaching higher altitudes.

The plume drifts with north-westerly winds reaching Europe. It has been detected over Norway, Sweden, northwestern Russia, northern Polland, northern Germany, northern France and southern UK .

There is no indication that the ash from the volcano is decreasing and it is predicted that high-level winds will stay north-westerly today.

Comment

• Stel je de economische gevolgen voor als dat weken blijft duren...

Comment

• 2012 anyone?

Comment

Stel je de economische gevolgen voor als dat weken blijft duren...

Huhu... Zeker ook voor de luchtvaartsector... 9/11 was al een ramp en als dit nu nog eens lang blijft duren...

Back in de jaren 1800 heeft dat bijna 2 jaar geduurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      2012 anyone?
                                      Beetje te vroeg

Comment

Stel je de economische gevolgen voor als dat weken blijft duren...
                                        Ik heb't al vaak gedacht ja.
                                        Maar érgens, los van het feit dat zowel jij als duizenden andere mensen daar een hoop problemen van ondervinden, vind ik het wel magisch dat dat dingen zijn waarin de natuur nog altijd heerst, dat de natuur nog altijd onklopbaar is en onoverwinnelijk is.
                                        Maar opnieuw, ik vind 't oprecht klote dat die economische (en vrijetijdse, in jouw geval) gevolgen daaraan verbonden zijn. Prijs jezelf gelukkig dat je die 2 zitjes nog hebt kunnen fixen! Of je zat in Belgisch/ander kloteweer in plaats van in een hut op 4 palen!

Comment

Bestaan er geen longrange propeller embraers ofzo? Ik dacht dat die wel nog zouden kunnen vliegen.
                                          Turboprops kunnen idd nog vliegen, eigenlijk kunnen zelfs jets nog perfect vliegen...

Meer zelfs, alle vluchten kunnen perfect doorgaan maar dan wel volledig op eigen risico en volgens VFR (Visual Flight Rules)... Vluchten volgens IFR (Instrument Flight Rules) zijn opgeschort.

Comment

Working...
                                          X