Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Soit, vluchten kan ik sowieso denk ik nog omboeken zolang ik voor 31 Mei vlieg, hotel is verzekerd (was full advance fare) en zou door Winterthur volledig terugbetaald worden.
Financieel zou ik d'r dus niets aan verliezen, enkel tijd!
Maar wel... Whiskey
Jij had jezelf toch opgelegd om geen alcoholiteiten te nuttigen tot je op het vliegtuig zat?
Lees hier net een verhaal over een BA flight in 1982 boven Java...
Kwam ook in een aswolk terecht, alle 4 de motoren uitgevallen.
Gezakt van 37.000 naar 10.000 ft, toen begonnen de motoren weer te werken en vliegtuig is uiteindelijk veilig geland in Australië
Beste van al blijft de comment van de Captain:
Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. We have a small problem. All four engines have stopped. We are doing our damnedest to get them under control. I trust you are not in too much distress.
Is het niet die vlucht waarover ze eens een reportage hebben gemaakt in Air crash investigation op National Geographic?
Ik heb alleszins eens zo'n docu gezien. Een vliegtuig vliegt door zo'n aswolk, motoren vallen uit gedurende een hele poos. Eens uit die wolk, starten de motoren gewoon opnieuw en verloopt de rest van de vlucht perfect normaal.
Is het niet die vlucht waarover ze eens een reportage hebben gemaakt in Air crash investigation op National Geographic?
Ik heb alleszins eens zo'n docu gezien. Een vliegtuig vliegt door zo'n aswolk, motoren vallen uit gedurende een hele poos. Eens uit die wolk, starten de motoren gewoon opnieuw en verloopt de rest van de vlucht perfect normaal.
Comment