Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor de mensen met interesse in AMS:

AMS blijft zeker gesloten tot 17APR2010 0600CET

Comment

• Ook de luchthavens van:

PRG - Praag
      SOF - Sofia

zijn gesloten voor alle verkeer...

Comment

• Fak man...begint echt megalomane proporties aan te nemen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Fak man...begint echt megalomane proporties aan te nemen..
          Als de voorspellingen van de Noren kloppen hebben we het einde nog lang niet gezien...

Comment

• Effe ter illustratie:

Voorspelling voor 18APR2010 0600CET

Ter info:

Geel: Regio neerval asse
            Rood: Regio neerval asse door neerslag
            Zwart: Regio met hoge concentraties asse in de lucht (niet neergevallen)

Comment

• Ik zou beter naar Madrid rijden

Comment

Ik zou beter naar Madrid rijden
                Yup

UK / BE / NL / DE / etc... liggen onder het zwart, in Spanje is er geen vuiltje aan de lucht (letterlijk dan nog )

Comment

• Nieuwste release Metoffice UK:

Comment

• Iemand de satellietbeelden gezien van de drie kraters in de gletsjers?
                    De aarde lacht ons precies uit. Zo'n spookgezicht. Kinda freaky.

Comment

Soit, vluchten kan ik sowieso denk ik nog omboeken zolang ik voor 31 Mei vlieg, hotel is verzekerd (was full advance fare) en zou door Winterthur volledig terugbetaald worden.

Financieel zou ik d'r dus niets aan verliezen, enkel tijd!

Maar wel... Whiskey
                      Jij had jezelf toch opgelegd om geen alcoholiteiten te nuttigen tot je op het vliegtuig zat?

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      In plaats van altijd te gaan driften op Brustem, vanavond meeting op Brussel Nationaal?
                      Fak dat zou echt té vet zijn. Ik denk dat'k het nog ergens gezegd heb: hoe cool zou't zijn als Zaventem open zou zijn voor publiek

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                      Iemand de satellietbeelden gezien van de drie kraters in de gletsjers?
                      De aarde lacht ons precies uit. Zo'n spookgezicht. Kinda freaky.
                      Heb je een link naar die beelden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Jij had jezelf toch opgelegd om geen alcoholiteiten te nuttigen tot je op het vliegtuig zat?

Had is het juiste woord

Comment

• Animated GIF van de Denen:

Van het begin tot middernacht:

Comment

• Byebye Münich

Ik ga al eens checken of centerparcs nog iets beschikbaar heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Heb je een link naar die beelden?
                              Was daarnet in het Journaal.
                              Maar nog niet te vinden op deredactie.be

Check dit stukje, rond 35"

edit: goede link: "Uitbarsting kan luchtverkeer nog maanden verstoren" dat filmpje moet je hebben.

Comment

• Foto genomen door een DHC8 van de Coast Guard:

Comment

• Lees hier net een verhaal over een BA flight in 1982 boven Java...

Kwam ook in een aswolk terecht, alle 4 de motoren uitgevallen.

Gezakt van 37.000 naar 10.000 ft, toen begonnen de motoren weer te werken en vliegtuig is uiteindelijk veilig geland in Australië

Beste van al blijft de comment van de Captain:

Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. We have a small problem. All four engines have stopped. We are doing our damnedest to get them under control. I trust you are not in too much distress.

Understatement-genius

Comment

• Is het niet die vlucht waarover ze eens een reportage hebben gemaakt in Air crash investigation op National Geographic?

Ik heb alleszins eens zo'n docu gezien. Een vliegtuig vliegt door zo'n aswolk, motoren vallen uit gedurende een hele poos. Eens uit die wolk, starten de motoren gewoon opnieuw en verloopt de rest van de vlucht perfect normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Is het niet die vlucht waarover ze eens een reportage hebben gemaakt in Air crash investigation op National Geographic?

Ik heb alleszins eens zo'n docu gezien. Een vliegtuig vliegt door zo'n aswolk, motoren vallen uit gedurende een hele poos. Eens uit die wolk, starten de motoren gewoon opnieuw en verloopt de rest van de vlucht perfect normaal.

Jup!

Maar maakt dat mee man

Comment

• dan is het tenminste eventjes stil in het vliegtuig...anders altijd maar al dat lawaai :/

en ik veronderstel dat dieje vlieger zachtjes gedaald is ipv echt te vallen
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                        X