Zitten nu op dik 8.000m, da's toch 1 van de eerste vandaag die dat probeert...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZitten nu op dik 8.000m, da's toch 1 van de eerste vandaag die dat probeert...
Ze gaan tot 41000ft (12.000m) . Omdat het een vlucht is met een hoog risicogehalte zal de volledige testvlucht boven de Noordzee uitgevoerd worden.
KL heeft blijkbaar toestemming gevraagd om de achtergebleven toestellen uit Duitsland weg te halen onder VFR maar dit is geweigerd door de Nederlandse overheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtensupervet om dat te volgen met die radarvirtuel
Maar 'k gebruik AirNav Live, een software pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls 'm ni boven land mag moet ie toch dringend gaan draaien
En idd, zit nu boven land
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenEén van de nieuwste vliegtuigen dan nog. Respect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenerm...bij mij issem weg
FL308
228°
424kt
Comment
-
Vluchten vanaf MUC zijn dus ook geschrapt morgen, ik ga vouchers aanvragen voor dezelfde waarde en terug boeken in November ofzo..fuck this.
Via Flyertalk te weten gekomen dat ik het hotel beter kan afbellen via HHonors ipv rechtstreeks, HH schijnt vrij genereus te zijn en afzeggingen toe te laten. (wsl mede door overbevolkte hotels overal ter wereld?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenWaar te vinden? Is hij al geland?
FL228
379KT
208°
Momenteel te zien in m'n AirNav Live tracker
Comment
Comment