Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Buiten 9W, die nog enkele dagen ATH als tussenstop gebruikt, zullen morgen alle long haul operaties doorgaan van en naar BRU...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
      Buiten 9W, die nog enkele dagen ATH als tussenstop gebruikt, zullen morgen alle long haul operaties doorgaan van en naar BRU...

Heb een vriend vastzitten in NYC, en die vliegt met....

Jawel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Heb een vriend vastzitten in NYC, en die vliegt met....

Jawel
        Tja... Tot 23 april blijft 9W ATH gebruiken als tijdelijke hub, je kan van 9W zeggen wat je wil maar 9W was er wel zeer snel bij om de continuïteit van hun vluchten te garanderen...

Comment

• Ik zeg helemaal niks van 9W. Werkelijk een prachtmaatschappij.

Alleen vlieg ik niet met een Indische airline, toch niet vrijwillig. Ik word doodziek van dat accent / die mensen etc...

Als ik er aan denk dat ik telkens bij het boarden zo'n apu nahasapeemapetilon (danku google) zou te horen krijgen, thanks but no thanks!

Comment

Ik zeg helemaal niks van 9W. Werkelijk een prachtmaatschappij.

Alleen vlieg ik niet met een Indische airline, toch niet vrijwillig. Ik word doodziek van dat accent / die mensen etc...

Als ik er aan denk dat ik telkens bij het boarden zo'n apu nahasapeemapetilon (danku google) zou te horen krijgen, thanks but no thanks!
            Tank yuu, com ageen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten

Deze morgen op MUC geland en nu wachtend op de eerste vlucht naar BCN, om 21:00. Wel nog op de wachtlijst, en hopend dat de vlucht vertrekt, want dat zal dan ook 1 van de enige vluchten zijn die vertrekt vandaag vanuit MUC naar Europa.

Wat we meegemaakt hebben is een boek waard...

Gisterennacht om 01:00 dan toch geland in BCN.
              MUC was een spookluchthaven eens voorbij de controle: Alleen de dutyfree van de luchthaven, een restaurant en de lounge waren open. Zelfs LH personeel was foto's aan het nemen.
              All'alba vincerò!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten
                Gisterennacht om 01:00 dan toch geland in BCN.
                MUC was een spookluchthaven eens voorbij de controle: Alleen de dutyfree van de luchthaven, een restaurant en de lounge waren open. Zelfs LH personeel was foto's aan het nemen.

Geschift...te denken dat ik daar een paar weken geleden nog in volle bazar zat.

Vertel gerust "je boek", altijd interessant...

Comment

1. 't is beter dan het volk op Etihad, dat ik vreemd genoeg nooit 5 keer heb zien bidden in de richting van waar het display aanwijst
                  2. Als je vooraan zit zijn de kippetjes lekker jong en het aandeel Apu's met familie lekker laag

Nadeel is dat hun snacks niet te vreten zijn als je pikant maar niks vind.

Comment

• Net eventjes de beschikbaarheid op TATL vluchten aan het bekijken en op een occasioneel zitje in first or business lijkt alles vol te zitten... Spijtig dat UA en Delta bvb geen 747 inzet om de backlog aan te pakken...

Comment

• 9W heeft blijkbaar haar vluchten op BRU sneller hervat dan voorzien, volgens de gegevens gisteren bleven ze op ATH vliegen tot en met 23 april maar de meeste 9W vluchten zijn al terug op BRU aan het vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        1. 't is beter dan het volk op Etihad, dat ik vreemd genoeg nooit 5 keer heb zien bidden in de richting van waar het display aanwijst
                        2. Als je vooraan zit zijn de kippetjes lekker jong en het aandeel Apu's met familie lekker laag

Nadeel is dat hun snacks niet te vreten zijn als je pikant maar niks vind.

Met Etihad vlieg ik niet door die afgrijselijke kotskleuren in hun biz en vooral die kutmuziek tijdens het boarden. Plus het feit dat Abu Dhabi een kutluchthaven is. Bij Qatar Airways kun je tenminste naar de Premium Terminal (niet in eco vliegen want dan is't ook een kutluchthaven).

Comment

• De luchtruimen van Noorwegen & Zweden gaan opnieuw sluiten...

Comment

• Mijn crew van daarnet moest door naar Goteborg en hun vlucht is gecancelled. Dus dat zou inderdaad wel kunnen.

Op en neertje Madrid was compleet uneventful.
                            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Vrienden van mij vinden Limburg-Brussel-Limburg al ver. Laat staan als ik zou zeggen dat ik voormiddag naar Madrid en terug ben gevlogen

Comment

• Ja, Europa is zo klein!
                                Vaak doe ik inderdaad eerst iets op en neer en daarna door naar iets anders binnen Europa.

Nu was het echter een relaxed schema (door omstandigheden). Woensdagochtend naar Madrid, donderdagochtend terug. 2 dagen hard gewerkt dus.
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Weer eens een Breaking Newsje, deze maal van BBC:

Het RAF heeft alle trainingsvluchten opgeschort en dit nadat er vulkaanasse gevonden werd in de motor van een Eurofighter Typhoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                    Ja, Europa is zo klein!
                                    Vaak doe ik inderdaad eerst iets op en neer en daarna door naar iets anders binnen Europa.

Nu was het echter een relaxed schema (door omstandigheden). Woensdagochtend naar Madrid, donderdagochtend terug. 2 dagen hard gewerkt dus.

Wat verkies je eigenlijk qua itineraries? Long haul zal na een tijd wel saai worden zeker, aangezien ik vermoed dat je meestal op dezelfde bestemming zit? Zelfde mensen, zelfde hotel etc...?

Comment

De geur in de vliegtuigen is ook niet echt altijd even aangenaam. Je zit soms net in een vrachtvliegtuig vol curry.

Maar ze zijn wel goedkoop. Business class naar singapore voor slechts 2200 euro + taxes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk Berichten
                                        De geur in de vliegtuigen is ook niet echt altijd even aangenaam. Je zit soms net in een vrachtvliegtuig vol curry.

Maar ze zijn wel goedkoop. Business class naar singapore voor slechts 2200 euro + taxes.

Absoluut, maar dat is Qatar Airways ook...binnen een week biz voor ca. 1.500 EUR naar Hong Kong.

Ben met ze zelfs al First gevlogen naar Mumbai voor 2.400 EUR return.
                                        In Mei heb ik nog een First naar Mumbai one way voor ca 1.500 EUR, en terug vanaf Karachi First voor ca. 800 EUR Lang leve boeken in Pak Rupees

En QR is toch 1 van de five-star airlines.

Kwestie van de aanbiedingen d'r uit te zoeken en af en toe bereid te zijn van een andere luchthaven weg te vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk Berichten
                                          Het is tenminste geen Virgin... Stapte daar ooit op een vlieger naar Londen en dacht "wat de fuk stinkt hier!?" Na het opstijgen wist ik het: ons ontbijt.

Comment

Working...
                                          X