Crew is meestal volledig anders. Na 2 jaar op lange afstand te vliegen, "kende" ik ongeveer 1 a 2 mensen per vlucht van een andere keer. Op de 737 is dat ongeveer het zelfde of zelfs ietsje meer.
Wat verkies ik? Mja, de afwisseling zou erg leuk zijn. De stewardessen vliegen korte én lange afstand door elkaar. Dat is ideaal.
Korte afstand: erg dynamisch, erg leuke werksfeer, je doet nog eens iets en maakt iets mee, je komt overal in Europa en ontdekt leuke steden, 's morgens in de sneeuw 's middags op een terras tapas eten, ...
Lange afstand: heel simpel: je hebt massa's vrije tijd. Zowel op bestemming als thuis. En dat is natuurlijk ook veel waard. Job satisfactory ligt een heel stuk lager omdat je geen flikker doet.
Afhankelijk van je functie verdien je ook een pak meer op lange afstand.
Los van salaris ... doe mij maar lange afstand. Ik geniet van de vrije tijd en het lui lekker leventje. Plus, op lange afstand rij je minder naar Amsterdam en dat kan ook best handig zijn.
Bij KLM hebben we de luxe om elke paar jaar te kunnen switchen.
Wat verkies ik? Mja, de afwisseling zou erg leuk zijn. De stewardessen vliegen korte én lange afstand door elkaar. Dat is ideaal.
Korte afstand: erg dynamisch, erg leuke werksfeer, je doet nog eens iets en maakt iets mee, je komt overal in Europa en ontdekt leuke steden, 's morgens in de sneeuw 's middags op een terras tapas eten, ...
Lange afstand: heel simpel: je hebt massa's vrije tijd. Zowel op bestemming als thuis. En dat is natuurlijk ook veel waard. Job satisfactory ligt een heel stuk lager omdat je geen flikker doet.
Afhankelijk van je functie verdien je ook een pak meer op lange afstand.
Los van salaris ... doe mij maar lange afstand. Ik geniet van de vrije tijd en het lui lekker leventje. Plus, op lange afstand rij je minder naar Amsterdam en dat kan ook best handig zijn.
Bij KLM hebben we de luxe om elke paar jaar te kunnen switchen.
Comment