Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A380 ...

Nee, de lange friple is mooi. Een korte friple is maar gewoontjes vind ik.
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
      A380 ...

777-200ER van KLM vond ik toch wel een beauty.

Alleen hoe mensen altijd hun rommel achterlaten op het einde.

Comment

A380 ...

De A380 is enkel imposant vind ik als je'm naast andere vliegers ziet.
        Als 'ie alleen op een foto staat in de lucht of op de grond dan vind ik 'em niet te mooi.
        Topfotografen zullen er wel altijd een imposant machien van kunnen maken, maar geef mij maar de queen of the sky en de T7.

Comment

• Die vleugels!

Last edited by ; 26/04/2010, 21:35.

Comment

• Comment

• Mooie initial rate of climb, lijkt zo....
              Check de condens in de motoren.

Comment

• Jet Airways

Herinner me dat een piloot van EK ooit zei dat ze fully loaded op idle thrust kunnen taxiën. Qua power kan dat wel tellen

Comment

• Grmbl, op de binnenlandse vlucht van Chicago naar Las Vegas is de Airbus A320 blijkbaar vervangen door een antieke 757-200.

Vraag mij af waarom. De A320 was nog voor 75 % leeg, de 757-200 nu voor 85 %.
                  BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                    Grmbl, op de binnenlandse vlucht van Chicago naar Las Vegas is de Airbus A320 blijkbaar vervangen door een antieke 757-200.

Vraag mij af waarom. De A320 was nog voor 75 % leeg, de 757-200 nu voor 85 %.
                    UA?

Ze hebben de aansluitende vlucht van IAD naar LAS ook herschikt naar de B752... Afhankelijk van de dag zitten die vluchten echt wel bomvol... Vorig jaar toen ik naar LAS gevlogen ben (A320 vanuit IAD) zat het toestel bij wijze van spreken tot de nok vol, geen enkel vrij zitje...

Voordeel van de 752 is wel dat je enkele goede plaatsen hebt in eco

Maar de A319/320 is wel een leuk toestel, al is de IFE daar ook niet meer up to date... Maar zolang we Channel 9 hebben bij UA zijn we tevreden

Comment

A380 ...

De whalejet is lomp... Het is imposant als je ernaast staat, het is imposant als je via trapjes naar boven gaat en het is imposant als er een kleine A330 of consoorten naast staat... Maar is het knap? Neen, IMHO is de A380 het lelijkste toestel uit de Airbus vloot, of neen, de korte A340-300 zal nog net iets lelijker zijn... De A340-600 daarentegen is een pracht van een toestel...

Maar nothing can beat the queen of the skies

Wat de T7 betreft geef ik je gelijk, de -300 is knap, de -200 is een beetje gewoontjes maar desalnietemin toch knapper dan de A380

Comment

• Oh,

Brussels Airlines heeft een nieuwe commercial uit, eigenlijk wel een leuk filmpje:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Iemand een idee of er iets van M&M naar MLE vliegt?

Zou willen omboeken naar November, QR is toch redelijk prijzig en ik zou best nog m'n frequent traveller status willen behouden bij M&M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                            Herinner me dat een piloot van EK ooit zei dat ze fully loaded op idle thrust kunnen taxiën. Qua power kan dat wel tellen
                            Klopt...

Nu ja, met een maximaal vermogen van 510kN levert zo'n motor bij de 777-200LR en de 777-300ER wel aardig wat stuwkracht. Als ik me niet vergis zijn dit momenteel de krachtigste motoren die momenteel gebruikt worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Iemand een idee of er iets van M&M naar MLE vliegt?

Zou willen omboeken naar November, QR is toch redelijk prijzig en ik zou best nog m'n frequent traveller status willen behouden bij M&M.
                              Je kan proberen via Swiss, hun chartermaatschappij Edelweiss vliegt op Malé

Comment

• Wel niet de business class die je gewoon bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                  http://www.edelweissair.com/e/shop/milesandmore/

Wel niet de business class die je gewoon bent

Hrmz, en wsl nog een forsere prijs..dan ga'k liever nog wat QR puzzelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Hrmz, en wsl nog een forsere prijs..dan ga'k liever nog wat QR puzzelen...
                                    Sorry

Blijkbaar zou Condor (LH) en Austrian Airlines (eveneens LH) ook op MLE vliegen, weliswaar seasonal denk ik...

Comment

• En als je het interessant wil maken...

SQ vliegt vanuit SIN op MLE

Comment

• lol

Da's er misschien wat over...m'n madam is wel erg benieuwd naar QR, maar 't is nu niet dat ze een echte vliegfanaat is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                          Ik zie geen verticale vleugeltjes op de wingtippen?

Comment

Working...
                                          X