Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, de lange friple is mooi. Een korte friple is maar gewoontjes vind ik.
De A380 is enkel imposant vind ik als je'm naast andere vliegers ziet.
Als 'ie alleen op een foto staat in de lucht of op de grond dan vind ik 'em niet te mooi.
Topfotografen zullen er wel altijd een imposant machien van kunnen maken, maar geef mij maar de queen of the sky en de T7.
Grmbl, op de binnenlandse vlucht van Chicago naar Las Vegas is de Airbus A320 blijkbaar vervangen door een antieke 757-200.
Vraag mij af waarom. De A320 was nog voor 75 % leeg, de 757-200 nu voor 85 %.
UA?
Ze hebben de aansluitende vlucht van IAD naar LAS ook herschikt naar de B752... Afhankelijk van de dag zitten die vluchten echt wel bomvol... Vorig jaar toen ik naar LAS gevlogen ben (A320 vanuit IAD) zat het toestel bij wijze van spreken tot de nok vol, geen enkel vrij zitje...
Voordeel van de 752 is wel dat je enkele goede plaatsen hebt in eco
Maar de A319/320 is wel een leuk toestel, al is de IFE daar ook niet meer up to date... Maar zolang we Channel 9 hebben bij UA zijn we tevreden
Nee, de lange friple is mooi. Een korte friple is maar gewoontjes vind ik.
De whalejet is lomp... Het is imposant als je ernaast staat, het is imposant als je via trapjes naar boven gaat en het is imposant als er een kleine A330 of consoorten naast staat... Maar is het knap? Neen, IMHO is de A380 het lelijkste toestel uit de Airbus vloot, of neen, de korte A340-300 zal nog net iets lelijker zijn... De A340-600 daarentegen is een pracht van een toestel...
Maar nothing can beat the queen of the skies
Wat de T7 betreft geef ik je gelijk, de -300 is knap, de -200 is een beetje gewoontjes maar desalnietemin toch knapper dan de A380
Herinner me dat een piloot van EK ooit zei dat ze fully loaded op idle thrust kunnen taxiën. Qua power kan dat wel tellen
Klopt...
Nu ja, met een maximaal vermogen van 510kN levert zo'n motor bij de 777-200LR en de 777-300ER wel aardig wat stuwkracht. Als ik me niet vergis zijn dit momenteel de krachtigste motoren die momenteel gebruikt worden
Comment