Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stijn, wat zijn de huidige prijzen voor een retourvlucht Adelaide?
    Kans wordt groter en groter dan we met 2 naar Australië vertrekken begin december.
    Klopt het dat Quantas special offers op de markt brengt in juli?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
      @ Leftlane

Goed nieuws maat

Qatar Airways start vanaf 31 januari 2011 met een lijnvlucht tussen Brussel & Doha. De vlucht zal 5x per week uitgevoerd worden, met welk toestel is nog onbekend...

Het gerucht hing al een tijdje in de wandelgangen maar de bevestiging is er dus vandaag gekomen...

http://www.flightlevel.be/2541/qatar...t-naar-brussel

Zalig

Ik denk dat ik de voorbije 2 maand zo'n 20 vluchten met hun afgehaspeld heb, het is zelfs zover gekomen dat ik ga vragen naar de creatie van een hogere statuslevel.
      300 Qpoints heb je nodig voor Gold, ik zit aan net geen 700 met nog 8 vluchten QR in't verschiet dit jaar.
      Miles-gewijs zit ik aan 200K, dus tegen einde van het jaar zou een full first return naar Tokyo (NRT) moeten lukken.

Heb ook eens de jacuzzi & sauna in de Spa in de First lounge in de premium Terminal aan een test onderworpen. Met glans geslaagd moet ik zeggen, tot en met de complimentary bathing suit

Heb nog wel wat pics (onder andere van de menu, heb nog een paar keer in first CDG-DOH meegepikt).

Comment

• De goedkoopste vlucht een 3 maand geleden naar Bangkok was trouwens met Qatar van Frankfurt via Doha naar BBK.

I kid you not, door en weer, 460€

M'n maat heeft 't een paar weken eerder kunnen boeken aan een 500€ en ik moest wachten omdat ik de data van m'n examen niet had.
        16 april stond het nog op 517€, vanaf dan is het blijven stijgen.
        Tegen wanneer ik kon boeken was al +600€ (4 mei) en dan heb ik maar gekozen om voor 100€ meer van Brussel te vertrekken.
        Zo moest ik geen vervoer meer regelen naar Frankfurt.

Maar is nog altijd gigantisch stom dat ik 't toen niet kon boeken voor die prijs, want dit ging wel een serieuze meevaller geweest zijn.

Maarja, that's live. Vlieg nu met SAS (via Kopenhagen) naar BBK.

BRU - CPH (24/06): SK 15974 met een A321
        CPH - BKK (24/06): SK 973 met een A340-300
        BKK- CPH (09/07): SK 972 met een A340-300
        CPH - BRU (09/07): SK 593 met McDonnell-Douglas MD-80

Kan ik nu al een zitje krijgen, of kan ik dit maar ten vroegste donderdag boeken bij de check-in?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• That's life.

Geen dank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
            That's life.

Geen dank.
            WAARVOOR dank.

En LL ook natuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Kan dit dus alleen doen voor de intercontinentale vlucht, dit maar ten vroegste om 00u50 volgende nacht (vertrektijd 22u50 lokale tijd - 22u - 0u want dezelfde tijdzone).

Hopelijk kan ik dan ergens aan een computer of ben ik dan nuchter genoeg om dit te fiksen.

Comment

Zalig

Ik denk dat ik de voorbije 2 maand zo'n 20 vluchten met hun afgehaspeld heb, het is zelfs zover gekomen dat ik ga vragen naar de creatie van een hogere statuslevel.
                300 Qpoints heb je nodig voor Gold, ik zit aan net geen 700 met nog 8 vluchten QR in't verschiet dit jaar.
                Miles-gewijs zit ik aan 200K, dus tegen einde van het jaar zou een full first return naar Tokyo (NRT) moeten lukken.

Heb ook eens de jacuzzi & sauna in de Spa in de First lounge in de premium Terminal aan een test onderworpen. Met glans geslaagd moet ik zeggen, tot en met de complimentary bathing suit

Heb nog wel wat pics (onder andere van de menu, heb nog een paar keer in first CDG-DOH meegepikt).
                Dat is niet slecht, ik ben mijn best aan het doen om HON circle te worden bij miles and more. Ik zit al aan 100 000 miles op 1,5 maand en met mijn miles van vorig jaar wordt dat een schopping trip voor 2 in business class naar New York.

PS Als ik mag vragen, welke job verplicht er u om zo veel te vliegen? antwoord in PM lijkt me logisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Kan dit dus alleen doen voor de intercontinentale vlucht, dit maar ten vroegste om 00u50 volgende nacht (vertrektijd 22u50 lokale tijd - 22u - 0u want dezelfde tijdzone).

Hopelijk kan ik dan ergens aan een computer of ben ik dan nuchter genoeg om dit te fiksen.
                  Bel hier eens naar: 02 - 643 6900

Normaal gezien kunnen ze je zitjes toewijzen...

Comment

Zalig

Je zit net niet aan 700 punten en je hebt er 300 nodig? Wat is het probleem?

Ik zit dit jaar aan 0 EQM en 0 RDM's Pffff... Doordat m'n pa zwaar ziek was (is) ben ik nog niet verder geraakt dan BRU airport... Volgend jaar zonder Gold status, wat zeg ik, zonder enige status... Pffff... Maar ja, de gezondheid van m'n pa gaat voor alles natuurlijk... 'k Zal volgend jaar dan maar eens een paar full fare business tickets boeken om zo snel m'n status terug te krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                      Stijn, wat zijn de huidige prijzen voor een retourvlucht Adelaide?
                      Kans wordt groter en groter dan we met 2 naar Australië vertrekken begin december.
                      Klopt het dat Quantas special offers op de markt brengt in juli?
                      Ik vind momenteel een prijs van een 1.304 EUR terug met QF

BRU-LHR-SIN-ADL en terug...

Ik volg Qantas niet op de voet dus ik heb er niet dadelijk een idee van of ze een sale houden, maar ik zal het een dezer eens voor je opzoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk Berichten
                        Dat is niet slecht, ik ben mijn best aan het doen om HON circle te worden bij miles and more. Ik zit al aan 100 000 miles op 1,5 maand en met mijn miles van vorig jaar wordt dat een schopping trip voor 2 in business class naar New York.

PS Als ik mag vragen, welke job verplicht er u om zo veel te vliegen? antwoord in PM lijkt me logisch
                        100k miles op 1,5 maand? Wow... Niet slecht...

Comment

• Er zijn bij enkele Boeing 767 toestellen van American Airlines problemen gevonden bij de motorophanging:

Comment

• Met British Airways ligt het ook in die buurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk Berichten

HON Circle is vrij gestoord, en met de doorgaans hoge business/first tarieven bij de miles & more partners zie ik me dat niet meteen halen.

Ik geraak hoogstens aan Frequent Traveller doordat ik 1 a 2 keer per jaar in business naar de VS vlieg.
                              Wat wel handig is, kan ik tenminste in de lounge in BRU of ZRH als ik weer eens pendel in eco. (toch geen verschil in plaatsruimte)
                              En de standaard van de "gewone " lounge in ZRH is toch al vrij hoog IMO.

100K miles op een maand is trouwens ook wel ziek

2 keer first naar Australië gevlogen ofzo?

Comment

Je zit net niet aan 700 punten en je hebt er 300 nodig? Wat is het probleem?
                                New status, Platinum ofzo

Complimentary 7-series pick-up in DOH would be nice

Comment

New status, Platinum ofzo

Complimentary 7-series pick-up in DOH would be nice
                                  HON circle heeft zoiets zeker? En nog een aantal maatschappijen bieden deze service aan als je first (of soms zelfs business vliegt)

Comment

HON circle heeft zoiets zeker? En nog een aantal maatschappijen bieden deze service aan als je first (of soms zelfs business vliegt)

Need I say more

Comment

Need I say more

Sjansaar

Comment

• Ik vraag me af wat ze zouden zeggen als je d'r onder schrijft: "into buildings"

Comment

Working...
                                        X