Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hong Kong Airlines vliegt 3 maal per week op Brussel

De luchtvaartmaatschappij Hong Kong Airlines zal vanaf oktober drie keer per week passagiersvluchten inleggen tussen Brussel en Hongkong. Dat staat in La Libre Belgique. De maatschappij zou van het Vlaamse gewest 1,5 miljoen euro financiële steun hebben gekregen.

Eerder raakte al bekend dat er vanaf september ook cargovluchten tussen Brussel en Hongkong zouden komen, eveneens drie maal per week. Het project zou goed zijn voor 400 nieuwe jobs. (belga/dea)

Comment

• Brussels Airport doet het niet slecht...

HX zal de vluchten tussen BRU & HKG uitvoeren met de Airbus A330.

De dagen waarop gevlogen zal worden is nog niet bekend, de vluchten zijn nog niet ingeladen...

In totaal zal HX dus 6x per week op BRU vliegen, 3x met cargo en 3x met pax...

Nice

Comment

• Mooi!
        En hoe zit 't nu met Qatar Airways die van BRU naar DOH ging vliegen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Mooi!
          Dat is pas voor begin volgend jaar.

Comment

• Daarnet boven ons hoofd.
            www.flickr.com/photos/bramvds
            www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Daarnet boven ons hoofd.
              Catalina
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dag EchoOne

Welke goedkoopste (heen)vlucht raad je aan naar Istanbul?
                (vanaf 19 juli).
                Kunt u dat opzoeken?

Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Mooi!
                  Als je nog geen QR Privilege Club lid bent, en je plant volgend jaar eens te vliegen, geef zeker een seintje. Als je Biz of First vliegt is het naar ik meen 2.000 miles voor mij, en 4.000 voor jou upon first flight.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                    Brussels Airport doet het niet slecht...

HX zal de vluchten tussen BRU & HKG uitvoeren met de Airbus A330.

De dagen waarop gevlogen zal worden is nog niet bekend, de vluchten zijn nog niet ingeladen...

In totaal zal HX dus 6x per week op BRU vliegen, 3x met cargo en 3x met pax...

Nice

Zitten ze bij een bepaalde alliantie?

Comment

• Hier is het ff rustig qua vliegen. Zelfs nog on purpose een LX vlucht naar ZRH gemist, dochtertje was jarig incl feestje en had echt geen zin om te vertrekken.
                      Volgende is QR naar DAC in September, normaal gesproken.

Comment

• Iemand nog een recente ervaring met Londen City Airport? Laatste keer dat ik daar geweest ben is zeker 10 jaar geleden

Ik heb al eens gezocht naar de transportwijzes naar Londen Centrum maar echt duidelijk kan ik dat plan niet noemen...

Comment

• Ben er een tijd geleden nog op gevlogen: valt goed mee vind ik. Taxi naar centrum duurt nog wel ff, maar alleszins liever dat dan Heathrow of Gatwick als je echt in de stad moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Ben er een tijd geleden nog op gevlogen: valt goed mee vind ik. Taxi naar centrum duurt nog wel ff, maar alleszins liever dat dan Heathrow of Gatwick als je echt in de stad moet zijn.

En je hebt er blijkbaar ook alternatieven als een DLR (soort quick-metro denk ik) alsook de bus. Maar dat zal ik daar moeten vragen wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Als je nog geen QR Privilege Club lid bent, en je plant volgend jaar eens te vliegen, geef zeker een seintje. Als je Biz of First vliegt is het naar ik meen 2.000 miles voor mij, en 4.000 voor jou upon first flight.
                              Een maat gaat volgend jaar mss op 't einde van 't schooljaar een paar maanden gaan werken in Vietnam en zou dan zeker nog eens 'm gaan bezoeken?
                              Ik wil ook gigantisch graag op Halong Bay gaan rijden, Top Gear style!

Je hebt PM trouwens.

Comment

• Op het vliegveld Farnborough nabij Londen is voor het eerst in Europa een Boeing 787 Dreamliner geland.

Zoveel bestellingen al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
                                  En je hebt er blijkbaar ook alternatieven als een DLR (soort quick-metro denk ik) alsook de bus. Maar dat zal ik daar moeten vragen wss
                                  Ben er vorig jaar nog heen geweest met VLM.
                                  Deurne - Londen City
                                  En van daaruit gewoon de DLR genomen naar 't centrum, easy peasy!

Comment

• Woensdag is het weer defilé boven Brussel. Nadien komen ze zoals ieder jaar ook eens in formatie over Melsbroek gevlogen. Vorig jaar deden ze het niet, waarschijnlijk wegens de crisis..? Zouden ze het dit jaar weer wel doen?

Comment

• vorig jaar ni gevloge? :o kank me ni eens meer herinneren. Vliegen altijd recht boven onzen hof, is nice =) Is wel serieus geminderd, 3 jaar geleden had ik in 1 oogopslag 31 F16's in zicht! Maar toen wast wel de verjaardag van OF den F16 of de Belgian Tigers dachtek. Was awesome :p Heb trouwens een tijdje op de rand van de runway ter hoogte van waar ze vertrekken in kleine brogel gestaan, dus +-10m van de F16's. Ze vertrokke allemaal full afterburner, en ook soms me 2 naast mekaar. Zalig <3 da voelde echt keihard in uw hart Blijft een prachtig vliegtuig om naar te kijken!

Comment

• Er vliegen dagelijks 2-3 f16's in formatie over mijnen hof, oorverdovend geluid, plezant als je wakker bent, knap om te zien...

Maar ik werk dikwijls met de nacht en slaap dus overdag, ondertussen al wel gewoon, maar in het begin toch een paar keer wakker geschoten met het gedacht dat er iets ontplofte...

Comment

• Boven Brussel zullen ze wel gevlogen hebben vermoed ik, maar op hun extra rondje boven Melsbroek heb ik vorig jaar tevergeefs gewacht.

Comment

Working...
                                          X