Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en aaargh...QR 024 in november is blijkbaar geswapped van A330-300 naar A330-200, en ze hebben gewoon nieuwe seats bevestigd...nu dus 10B en 10J, 2 man tussen mijn madam en ik, dat zal ze leuk vinden

Ik ga ze swappen naar 12E en 12F zoals op de terugvlucht

Comment

• [quote=Alex60;4146499]Nog enkele:

Was wel een indrukwekkend zicht vanuit het water [/quot
      st maarten ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
        st maarten ????
        Affirmatief

Het is SXM of het "Princess Juliana International Airport"

Ideaal voor spotters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          QR heeft weer leuke tarieven....First Class CDG-DOH-BOM return ca. 2400 EUR

Dat zuip ik op het eerste traject al op aan 1995 Laurent Perrier
          Dat is niet slecht

Comment

@ Bralo

Naar Ashgabad voor 718 euro in eco met Lufthansa, vind jij nog iets beter?

Mag ook vanaf London indien nodig.

Travel dates
            02 nov aankomen (mag ook desnoods 03 nov maar dan 's ochtends vroeg)
            09 nov vertrekken ( zou ook nog 08 nov tegen middernacht kunnen)

Die lufthansa vlucht vertrekt pas de 10e.

Vanuit FRA kan je met Turkmenistan Airlines (T5) vliegen, wss zo'n 491 EUR voor een retourtje, de vluchten worden uitgevoerd door de Boeing 757. T5 lijkt me een vrij betrouwbare doch niet zo bekende maatschappij te zijn met een vrij recente vloot.

Comment

en aaargh...QR 024 in november is blijkbaar geswapped van A330-300 naar A330-200, en ze hebben gewoon nieuwe seats bevestigd...nu dus 10B en 10J, 2 man tussen mijn madam en ik, dat zal ze leuk vinden

Ik ga ze swappen naar 12E en 12F zoals op de terugvlucht
              Het is niet ongewoon dat er een equipment change is maar meestal gebeuren deze korter tegen de vertrekdatum, nu is het wel zo dat QR haar netwerk aan het uitbreiden/optimaliseren is en dat ze wss daardoor ook wel enkele toestellen gaan swappen.

Maar hey, vanaf volgend jaar kan je vanaf BRU vliegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                Het is niet ongewoon dat er een equipment change is maar meestal gebeuren deze korter tegen de vertrekdatum, nu is het wel zo dat QR haar netwerk aan het uitbreiden/optimaliseren is en dat ze wss daardoor ook wel enkele toestellen gaan swappen.

Maar hey, vanaf volgend jaar kan je vanaf BRU vliegen

Manmanman...was weer een zware bevalling. Ik bel altijd gewoon direct naar Doha Airport Office...nadat ik die kerel eindelijk had duidelijk gemaakt dat ik enkel FRA-DOH seats wou swappen, viel m'n skype uit, geen krediet meer

Daarna nog eens 10min kunnen wachten, maar bon, 't is in orde.

Comment

Manmanman...was weer een zware bevalling. Ik bel altijd gewoon direct naar Doha Airport Office...nadat ik die kerel eindelijk had duidelijk gemaakt dat ik enkel FRA-DOH seats wou swappen, viel m'n skype uit, geen krediet meer

Daarna nog eens 10min kunnen wachten, maar bon, 't is in orde.
                  Wie gebruikt er nu Skype, ne gewone ordinaire telefoon of gsm doet hetzelfde hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                    Wie gebruikt er nu Skype, ne gewone ordinaire telefoon of gsm doet hetzelfde hoor

dan moet ik weer zo'n call by call gebruiken, bah...

En m'n skype is gratis naar alle vaste lijnen in Europa - bespaart me serieus wat centen! (die ik weer aan vliegtickets kan uitgeven )

Comment

• Nog 10.000 bonus miles binnengekregen wegens 10 flown sectors in 10 weeks

Stand nu 203.000, het begint te lonen...en ik verwacht er dit jaar nog eens ca. 60.000.

Comment

• Het lijkt mij al jaren geleden dat er nog een A340 op zaventem heeft gevlogen.. jammer want het zijn sierlijke toestellen. Binnenkort dus misschien weer te zien op zaventem

Comment

• ieamand ervaring met naar Quebec te vliegen? ik ben aan het kijken om met air canada te vliegen. Hebben precies wel goede C stoelen en prijzen zijn ook nog cava.

Comment

• Ik ben vorig jaar met UA en AC (Jazz) naar Montréal gevlogen toen AC nog niet rechtstreeks op YUL vloog vanuit BRU.

AC is een goede maatschappij met een degelijke C klasse, het enig minpuntje is dat de nieuwe C klasse het Herringbone systeem hebben en persoonlijk vind ik dit niet zo aangenaam, voordeel is wel dat alle zitjes aisle access hebben op die manier.

Als je echter een vlucht van AC Jazz neemt (aansluiting, zoals in mijn geval van IAD naar YUL) dan is het al iets anders... AC Jazz is al sinds enkele jaren een volledig onafhankelijke maatschappij die weliswaar vluchten uitvoert voor AC onder de AC Jazz merknaam. Jazz vliegt veelal met CRJ's die niet bepaald de meest aangename toestellen zijn die er op de markt zijn, de CRJ's zijn enorm krap en je hebt eigenlijk de indruk dat je in een sardineblik zit. Ook de service is niet bepaald op vol AC niveau... En op de CRJ's heb je geen premium klasse...

AC vanuit BRU: YEP
                            AC via AC Jazz door connectie in de USA: NOPE

Als ik nog met UA naar YUL vlieg dan zal ik met veel plezier een vlucht met AC Jazz proberen te vermijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                              Het lijkt mij al jaren geleden dat er nog een A340 op zaventem heeft gevlogen.. jammer want het zijn sierlijke toestellen. Binnenkort dus misschien weer te zien op zaventem
                              In scheduled service? Sinds 2001 toen Sabena falliet gegaan is dacht ik...

Voor de rest komt er af en toe wel eens een TK A340 langs als ze een upgrade doorvoeren...

Comment

Nog 10.000 bonus miles binnengekregen wegens 10 flown sectors in 10 weeks

Stand nu 203.000, het begint te lonen...en ik verwacht er dit jaar nog eens ca. 60.000.
                                Jij man van de wereld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Jij man van de wereld!

Waar komt dit opeens vandaan?

Comment

Waar komt dit opeens vandaan?
                                    Ik weet het zelf niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Ik weet het zelf niet!
                                      Ik las net tussen de regels en toen zag ik het!

Comment

Ik las net tussen de regels en toen zag ik het!
                                        Hoera!

Comment

Nog 10.000 bonus miles binnengekregen wegens 10 flown sectors in 10 weeks

Niet slecht bezig. Daar kunt ge al een mooi tochtje in C of F mee maken.
                                          Zit zelf dit jaar nog maar aan 40.000, en verwacht er nog 40.000. Moet wel SEN hernieuwen, dus dat ziet er niet goed uit. Weg occasionele upgrades and middle seats free :-(
                                          Of ik zou een mileagerunneken moeten doen... We'll see. Extensive travel in EU is not the best of worlds.
                                          All'alba vincerò!

Comment

Working...
                                          X