Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mensen kunnen moeilijk geloven dat er personen zijn die een vliegtuig gebruiken als hun auto, en dat is echt zo.

Zeker in Amerika icm. met hun job, 's middags LA, 's avonds San Fransisco, de volgende dag naar Miami, dan dinner in New York en gaan slapen bij de oma in Washington.

Doe daar elke 2 weken nog es een paar gigantische vluchten bij en zo kom je wel "snel" aan zo'n status...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Mensen kunnen moeilijk geloven dat er personen zijn die een vliegtuig gebruiken als hun auto, en dat is echt zo.

Zeker in Amerika icm. met hun job, 's middags LA, 's avonds San Fransisco, de volgende dag naar Miami, dan dinner in New York en gaan slapen bij de oma in Washington.

Doe daar elke 2 weken nog es een paar gigantische vluchten bij en zo kom je wel "snel" aan zo'n status...
      Yup, in de USA is het vrij "makkelijk" om elitestatus te behalen, hetzij via het aantal sectoren, hetzij door effectief gevlogen miles.

Op Flyertalk zitten er zo een aantal gasten die zich amper anderhalve maand na de reset van de elitestatus opnieuw qualificeren voor de hoogste status (bvb 100k mijlen bij UA)... Nu zijn EQM's wel niet hetzelfde als RDM's of BIS mijlen maar toch...

Spijtig genoeg telt voor een levenslange status (vaak bereikt bij 1 miljoen mijlen) over het algemeen de zogenaamde BIS mijlen (Butt-in-seat) maar je krijgt er dan ook wel wat voor terug, zeker als je richting 2 of 3 miljoen mijlen of meer gaat

In de USA een vliegtuig nemen is zoals hier de trein nemen... Zalig eigenlijk

Comment

• wat kun je eigenlijk allemaal doen met al die miles?
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          wat kun je eigenlijk allemaal doen met al die miles?
          Gratis vluchten of hotelnachten boeken, spullen kopen als ze een soort (web)shop) hebben etc.

Je kan dat ook allemaal NIET doen, heel dat verzamelgezever...maar het levert me toch aardig wat op. Tegen eind November heb ik bv genoeg miles om 3 returntrips in business te doen richting pakweg Mumbai, of 2 naar pakweg HongKong, of 1 full first naar Tokyo...

Dus ik schat een 8K EUR aan tickets, wat toch al serieus de moeie is.

Maar er zitten enorm veel addertjes onder het gras...miles kunnen vervallen, voor bepaalde data kunnen ze double of zelfs triple miles vragen, enz.

Comment

• In de buurt van Yichun City in China is enkele uren geleden een Embraer ERJ190 gecrashed bij de landing. Het toestel van Henan Airlines droeg registratie B-3130 en was slechts 2 jaar oud. Het toestel zou bij de landing voorbij het einde van de landingsbaan terechtgekomen zijn en vloog daarop in brand. Volgens de Chinese staatstelevisie zouden er minstens 20 overlevenden zijn (andere media maken gewag van 47 overlevenden). Aan boord zouden minstens 91 personen geweest zijn.

Meer later...
            Last edited by ; 24/08/2010, 20:56.

Comment

• In Nepal is er ook weer eentje neergestort dacht ik

Comment

• Merk: Embraer
                Type: ERJ-190-100 LR
                Serienummer: 19000223
                Registratie: B-3130
                Eigenaar: RBS Aviation Capital
                Operator: Henan Airlines (ex- Kunpeng Airlines)
                Aflevering: 4 december 2008
                Layout: 6F/92Y
                Last edited by ; 24/08/2010, 20:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  In Nepal is er ook weer eentje neergestort dacht ik
                  Helaas correct... Een Dornier Do-228 van Agni Air is er neergestort. Het toestel droeg registratie 9N-AHE en had 14 personen aan boord. Het toestel vloog voor de eerste keer in 1985...

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten

Merk: Embraer
                      Type: ERJ-190-100 LR
                      Serienummer: 19000223
                      Registratie: B-3130
                      Eigenaar: RBS Aviation Capital
                      Operator: Henan Airlines (ex- Kunpeng Airlines)
                      Aflevering: 4 december 2008
                      Layout: 6F/92Y
                      Leven wij al in 2028? Ksta wa achter peisek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        Leven wij al in 2028? Ksta wa achter peisek
                        Typfoutje in m'n eerste post

Het toestel was dus bijna 2 jaar oud met haar eerste vlucht in 2008

Comment

• Het gecrashte toestel (weliswaar nog met Kunpeng titels):

Comment

• gdv

Geen mogelijkheid tot seat availability checken met KVS Tool voor TK..

Bralo, kun jij dat ergens zien? Uiteindelijk zijn het volgende vluchten geworden:

01.11.2010 TK 1528
                            01.11.2010 TK 0324
                            09.11.2010 TK 0323
                            09.11.2010 TK 1523

Aangezien het binnen ca 2 maand is zie ik toch nog een kans om evtl frontrow seats te regelen via callcenter, maar ik zou natuurlijk eerst willen kunnen zien welke nog vrij staan.

Comment

• Leuke tool - still 38.106 miles to fly in 2010

Comment

• Om een of andere reden werken mijn andere systemen ook niet, m'n backupsysteem expertflyer.com geeft dezelfde error, seatcounter.com ligt plat en zelfs via AMEX krijg ik de seatmaps niet tevoorschijn...

Je zal voor TK moeten bellen vrees ik

Comment

• Betreffende de VD8387 crash met de ERJ-190:

Laatste balans:

- 43 dodelijke slachtoffers
                                  - 53 gewonden

Als je de foto's op onderstaande link bekijkt mag het een mirakel heten dat er nog zoveel overlevenden zijn...

Comment

• This year Brighton's international photography festival has been curated by British photographer Martin Parr, and, rather than plump for well-known headline names, he has decided to showcase the work of obscure or niche practicioners. Among the most left-field on the shortlist is Nick Gleis, who photographs the pimped up private jets that belong African dictators and other heads of state.

Comment

• Money doesn't buy you taste

Comment

• Aviation Herald - News, Incidents and Accidents in Aviation

Comment

• Lol, hier zijn volledige site: http://www.nicksphoto.com/portfolio/aircraft/

Vreemde smaak, die Afrikanen.

Comment

Working...
                                          X