Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    probeer eens jet airways. Vliegen recht naar toronto, zijn vaak goedkoper dan klm en air france, vertrekken vanuit brussel en service is goed.

222222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      222222
      zei de man die tot voor kort liever niet met 9W wou vliegen

Comment

• Als je naar YUL wil vliegen dan kan dit ook met Air Canada die sinds juni een lijnvlucht heeft tussen BRU & YUL... Ze vliegen met gemoderniseerde B763ER's die van voor tot achter voorzien zijn van AVOD IFE... En volgens de reacties die ik al gehoord heb zou AC best wel aan te raden zijn... De vlucht gaat trouwens (met hetzelfde toestel) verder naar YYZ.

Ook TS vliegt momenteel nog tussen BRU & YUL/YYZ maar met oudere toestellen (A310)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
          zei de man die tot voor kort liever niet met 9W wou vliegen
          Dat doe ik nog altijd niet, maar dat neemt niet weg dat ik objectief moet toegeven dat het zeer goeie value for money biedt.
          Ik heb gewoon geen zin om dat Indisch Apu-taaltje te horen vanaf m'n vertrek, that's all.

Comment

• Belgocontrol zal vanaf 22h00 opnieuw haar diensten verzekeren en dus zullen de luchthavens opnieuw openen...

Comment

Dat doe ik nog altijd niet, maar dat neemt niet weg dat ik objectief moet toegeven dat het zeer goeie value for money biedt.
              Ik heb gewoon geen zin om dat Indisch Apu-taaltje te horen vanaf m'n vertrek, that's all.
              Je kan ook met een Air Transat vliegen, maar dat is even duur, verouderd, vies eten en opgeplooide benen. 9W heeft AVOD IFE, goed eten (maar zorg ervoor dat je als je vies bent van pikant Indisch je continental krijgt en je de snack links laat liggen), vriendelijk en jong personeel (het oog wil ook wat) en je vliegt tenminste rechtstreeks.

En het apu-taaltje is beter dan Etihad Arabisch van weleer die op dezelfde verbinding vlogen .

Comment

• Ik vraag me af hoe lang TS het nog gaat trekken met hun seasonal vluchten naar BRU... Er was eerst gezegd dat er volgend jaar 1 wekelijkse vlucht minder ging doorgaan naar YUL maar blijkbaar zijn er nu toch 4 vluchten per week in de systemen ingeladen... Weliswaar enkel nog naar YUL en niet meer naar YYZ. De 4 vluchten vertrekken telkens wel op een ander uur...

En ja TS is ver van goedkoop te noemen (tenzij je op bepaalde momenten boekt), vliegt met oude(re) toestellen en veel comfort is er niet te vinden...

[KVS Availability Tool 5.7.8/Diamond - Amadeus: Timetable/NL-BCDF]
                Code:
                BRU  Brussels Metro / Brussels Ntl BE = BRU CRL [EBBR]
                YUL  Montreal Pierre Elliott Trudeau QC CA [CYUL]
                THU  07 Jul 2011 - 14 Jul 2011

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n | Dep T | Arr T | Effect | Ending | Exceptions
                ---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
                TS         155     BRU   08:25     YUL   10:05     310  0   ----5--     07:40       M       -   01 Jul   26 Aug
                TS         157     BRU   09:45     YUL   11:25     310  0   ------7     07:40       M       -   03 Jul   28 Aug
                TS         153     BRU   12:20     YUL   14:00     310  0   --3----     07:40       M       -   29 Jun   31 Aug
                TS         159     BRU   14:15     YUL   15:55     310  0   -2-----     07:40       M       -   05 Jul   30 Aug
                Last edited by ; 28/09/2010, 23:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  En het apu-taaltje is beter dan Etihad Arabisch van weleer die op dezelfde verbinding vlogen .
                  Etihad & Qatar Airways hebben meestal staff uit Maleisië etc.

Soit, respect voor de kwaliteit die ze bieden maar ik vlieg liever met QR.

Morgen LGW - DOH -DAC

Comment

Soit, respect voor de kwaliteit die ze bieden maar ik vlieg liever met QR.
                    Daar kan ik je eigenlijk geen ongelijk in geven, QR is een van de betere maatschappijen ter wereld... Ook EY hoort IMHO in het rijtje thuis maar EK daarentegen zou ik (zeker in Y) mijden als de pest...

Btw: nog enkele maanden en je kan ex-BRU met QR vliegen

Edit: De prijzen van QR in C ex-BRU zijn wel aan de hoge(re) kant... Ik heb net eens naar BRU-SIN gekeken en kom op + 3.000 EUR uit
                    Last edited by ; 28/09/2010, 23:58.

Comment

• De actie is voorbij Belgocontrol is terug aan 't werk

Comment

• Op 1 oktober 2010 zal de nieuwe United livrei voorgesteld worden maar ondertussen is er al een foto gelekt...

Een Boeing 737 in de nieuwe "United" kleuren...

Comment

• Er kan weer probleemloos gevlogen worden in zaventem neem ik aan?
                          Die onnozelaars hebben zich wat kunnen amuseren hoop ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                            Daar kan ik je eigenlijk geen ongelijk in geven, QR is een van de betere maatschappijen ter wereld... Ook EY hoort IMHO in het rijtje thuis maar EK daarentegen zou ik (zeker in Y) mijden als de pest...

Btw: nog enkele maanden en je kan ex-BRU met QR vliegen

Edit: De prijzen van QR in C ex-BRU zijn wel aan de hoge(re) kant... Ik heb net eens naar BRU-SIN gekeken en kom op + 3.000 EUR uit

Ja indd...hele rare prijzenpolitiek...

Ik kan bv first vliegen vanaf CDG naar heel wat bestemmingen met QR voor minder dan de helft als business vanaf Zürich.
                            Daarom ben ik nu bv ook vanaf Gatwick gevlogen, ik geloof ca. 1.800,- EUR business naar DAC...kleine moeite om dan ff naar Gatwick te cruisen, was nog een leuk ritje overigens

Fuel + eurotunnel kost me misschien 150 EUR...als ik dan tarief vergelijk met pakweg vliegen vanaf Frankfurt e.d. bespaar ik me toch een hoop geld.

Super service trouwens in Gatwick...QR heeft zelfs begeleidend personeel vanaf de lounge naar de gate, eerste keer dat ik dat meemaak in Europa.
                            Terugvlucht is op Heathrow.

819 Qpoints / 232.963 miles and counting!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Er kan weer probleemloos gevlogen worden in zaventem neem ik aan?
                              Die onnozelaars hebben zich wat kunnen amuseren hoop ik...

Belachelijk inderdaad...een heel land platleggen en tientallen miljoenen euro schade aan de BE economie voor twee overgeplaatste personeelsleden...

Only in Belgium!

Comment

Belachelijk inderdaad...een heel land platleggen en tientallen miljoenen euro schade aan de BE economie voor twee overgeplaatste personeelsleden...

Only in Belgium!
                                Wat moeten we dan zeggen van de betoging vandaag in Brussel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Wat moeten we dan zeggen van de betoging vandaag in Brussel?

Dat er ook nadelen zijn aan een Brussel als hoofdstad van Europa?

Comment

• United Airlines (operated by Continental) Boeing 737:

Morgen wordt de nieuwe livrei officiëel voorgesteld.

Comment

• Allernieuwste toestel van Turkish Airlines: B777-300ER maakte gisteren zijn eerste vlucht (vanuit de fabriek in Toulouse weliswaar):

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ligt het aan mij of klinken die motoren opvallend stil.
                                      Last edited by ; 30/09/2010, 16:27.

Comment

• Scherp artikel in De Standaard vandaag:

Belgocontrol kijkt aan tegen een financiële put van 20 tot 25 miljoen euro. Er wacht een grondige herstructurering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          Allernieuwste toestel van Turkish Airlines: B777-300ER maakte gisteren zijn eerste vlucht (vanuit de fabriek in Toulouse weliswaar):

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ligt het aan mij of klinken die motoren opvallend stil.
                                          Boeing fabriek in Toulouse? Dat zou me ten zeerste verbazen.

Comment

Working...
                                          X