Oorspronkelijk geplaatst door Izzy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenDat is natuurlijk duidelijk Seattle!!
Comment
-
En er naast Toulouse opeens bergen liggen en prachtige groene bossen.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenEn er naast Toulouse opeens bergen liggen en prachtige groene bossen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenUnited Airlines (operated by Continental) Boeing 737:
Morgen wordt de nieuwe livrei officiëel voorgesteld.
Ze hadden het beter andersom gedaan: de livery van United vond ik stukken mooier dan deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenDe actie is voorbijBelgocontrol is terug aan 't werk
Net van een schip gekomen en 3 dagen geen internet gehad. Heb dus mijn ticket tijdens de staking moeten kiezen en heb het zekere voor het onzekere gekozen en met KLM tot in amsterdam gevlogen.
KLM service sucks maar ik wou niet vast komen te zitten dus niet veel keuze. Van Frankfurt met een taxi is wat te duur. Amsterdam is nog te doen.
Wanneer start Brussel Doha juist? ik moet binnen 1 week naar Doha maar dat zal nog over Frankfurt of Londen zijn dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk BerichtenWanneer start Brussel Doha juist? ik moet binnen 1 week naar Doha maar dat zal nog over Frankfurt of Londen zijn dacht ik.
Ik vrees alleen dat dat een prijzige boel zal zijn, maar toch in't begin wat bonus miles meepikken, zal wel 1 of andere actie rond zijn vermoed ik.
Moet je in Doha zelf zijn? Naast FRA en LGW/LHR ook zeker CDG ff checken, die tarieven zijn vaak vrij goedkoop. En als je jezelf eens wil trakteren, vooral het verschil tussen Business en First is daar vaak vrij schappelijk.
Comment
-
En moest er iemand ooit in Dhaka verzeild geraken, boek NIET, ik herhaal NIET, de Sheraton.
Zat vorig jaar in Pan Pacific Sonargoan maar wou nu toch weer SPG gaan...
Ze probeerden het op de a/c te steken maar ik ben er 100% zeker van dat er een of ander knaagdier in m'n plafond zat. "Yes yes sir but we have pest-control".. ja leuk voor jullie maar blijkbaar doen ze hun job niet goed hé lol.
Andere kamer twee deuren verder, zelfde probleem..heb ze dan maar gezegd dat ik nu absoluut op een andere floor wil, dan hebben ze eindelijk eens hun best gedaan en me op de SPG floor gezet.
Zal in ieder geval op z'n minst een gratis nacht worden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Heel afhankelijk van het gewicht. Als wij licht zijn met een 737-700, landen we tegen 130kt. Als we zwaar zijn met een 737-900, landen we tegen 160kt. 1kt= 1.852 km/u.
Op grote hoogte ligt uw schijnbare snelheid lager dan de werkelijke snelheid. Komt er op neer ... ik heb ooit nog op Quito, Equador gevlogen. Dat vliegveld lag op 9200' of zo'n 3000 meter hoogte. Als ge dan nog een klein beetje wind in de poep hebt, dan gaat het echt hard! Wij zijn ooit geland met 196kt grondsnelheid.Ofwel zo'n 363km/u.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenHeel afhankelijk van het gewicht. Als wij licht zijn met een 737-700, landen we tegen 130kt. Als we zwaar zijn met een 737-900, landen we tegen 160kt. 1kt= 1.852 km/u.
Op grote hoogte ligt uw schijnbare snelheid lager dan de werkelijke snelheid. Komt er op neer ... ik heb ooit nog op Quito, Equador gevlogen. Dat vliegveld lag op 9200' of zo'n 3000 meter hoogte. Als ge dan nog een klein beetje wind in de poep hebt, dan gaat het echt hard! Wij zijn ooit geland met 196kt grondsnelheid.Ofwel zo'n 363km/u.
Ik had dus wel ongeveer een juist vermoeden. Ik schatte tussen de 200 en 300 per uur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenHeel afhankelijk van het gewicht. Als wij licht zijn met een 737-700, landen we tegen 130kt. Als we zwaar zijn met een 737-900, landen we tegen 160kt. 1kt= 1.852 km/u.
Op grote hoogte ligt uw schijnbare snelheid lager dan de werkelijke snelheid. Komt er op neer ... ik heb ooit nog op Quito, Equador gevlogen. Dat vliegveld lag op 9200' of zo'n 3000 meter hoogte. Als ge dan nog een klein beetje wind in de poep hebt, dan gaat het echt hard! Wij zijn ooit geland met 196kt grondsnelheid.Ofwel zo'n 363km/u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenbtw, opstijgen aan ongeveer dezelfde snelheid zeker?
Comment
-
Bralo ... ik hoor het op mijn werk allemaal verhalen dat wij 4 A330-300's zouden gekocht hebben. Gezien ik dat nergens kan terugvinden vroeg ik me af of gij daar toevallig iets over wist.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
Comment