Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    En moest er iemand ooit in Dhaka verzeild geraken, boek NIET, ik herhaal NIET, de Sheraton.
    Zat vorig jaar in Pan Pacific Sonargoan maar wou nu toch weer SPG gaan...


    Ze probeerden het op de a/c te steken maar ik ben er 100% zeker van dat er een of ander knaagdier in m'n plafond zat. "Yes yes sir but we have pest-control".. ja leuk voor jullie maar blijkbaar doen ze hun job niet goed hé lol.
    Andere kamer twee deuren verder, zelfde probleem..heb ze dan maar gezegd dat ik nu absoluut op een andere floor wil, dan hebben ze eindelijk eens hun best gedaan en me op de SPG floor gezet.
    Zal in ieder geval op z'n minst een gratis nacht worden.


    Yeah well thanks for nothing lol


    Dear Mr. XXX,


    This has reference to your mail to our duty manager Mr. Saeed regarding your dissatisfaction while staying in Dhaka Sheraton Hotel.

    Mr. XXX you had to awake on that night due to the noise coming from the ceiling. As this is the first time we got this type of feedback, initially our associates assumed that it could be from the A/C. After few minutes it was clear that this was not the AC but there were some living creature like rodents/rats.
    We gave you room move which did not make any improvements and finally we moved your room to a star suite.

    Mr. XXX, considering the above situation we can understand your feeling. The experience of that night can not be expected from the Sheraton Brand.
    As we could not compensate you on your departure by refunding your room charges, I would like to offer the following for your next arrival –

    On your next reservation I would like to offer you room rate US$130++ per night in premium deluxe room which will include the executive club lounge facility
    This time your room rate was US$150++ without any additional facilities.
    For your information, I have attached the lounge facility for you.

    Mr. XXX depend upon your feedback, the management of Dhaka Sheraton Hotel has taken necessary action to check every room of the west wing.
    We have involved out pest control team for intensive action so that no living thing (like rat) can get entry in the falls ceiling.
    I know that explaining the above is not enough to make you happy. But we are very much grateful to you for keeping patience on that day.

    It would be very much appreciated if you please acknowledge my mail.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
      Voor de mensen die nog wat vertier zoeken, er is op het internet een "online game" waarbij je zelf een luchtvaartmaatschappij moet uitbaten. Het is best wel amusant voor als je je verveelt

      Het spel noemt AirwaySim en is te vinden op http://www.airwaysim.com

      Een demoversie is gratis, de volledige games zijn betalend (maar tegen een beperkte prijs)...

      Momenteel heb ik in zowel "Modern Times 2" & "Modern Times 3" een kleine luchtvaartmaatschappij die het al bij al niet slecht doet

      Mijn vloot in MT2 met thuisbasis in BRU:

      Livrei:


      2x A320-100
      4x A320-200
      1x B757-200
      2x B767-200ER
      2x B767-300ER


      Momenteel zit de "gametime" in februari 2005, op 1 januari 2010 zal het afgelopen zijn (1 dag = 35 minuten real time)

      Mijn vloot in MT3 eveneens met thuisbasis in BRU:

      Livrei:


      1x B737-300
      2x B737-400
      2x B767-200ER
      1x B767-300ER
      1x B747-400

      Gametime: Oktober 2002 (1 dag = eveneens 35 minuten), het spel zal in 2020 afgelopen zijn (gestart op 1 mei 2002, dus net bezig).


      Een stukje over AirwaySim op Flightlevel: http://www.flightlevel.be/3803/revie...ment-simulator


      Een mens moet zich met iets bezig houden als men zich verveelt
      Op facebook is er airlinemanager gratis .
      Nissan QQ driver.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
        Op facebook is er airlinemanager gratis .
        Ik ben niet zo facebook minded, ik gebruik facebook enkel als noodzakelijk kwaad

        Comment


        • The captain of a Qatar Airways plane has died while flying the aircraft from the Philippines to the Qatari capital, Doha. The assistant pilot took control of the plane and the flight was then diverted to Kuala Lumpur where it landed at around 11.30am local time, Qatar Airways said on Wednesday. Reports say the pilot died of a heart attack. But the company did not confirm the cause of death, or if the flight was ever at risk. Qatar airways said in a statement that its priority "remains the comfort and safety of its passengers and staff".

          ok dan!

          Comment


          • Het is niet eens het ietwat krakmikkige toestel, maar vooral...


            Het is niet eens het ietwat krakmikkige toestel, maar vooral de gezagvoerder die ons gisterenochtend wat achterdochtig maakt op Schiphol-Oost. Hij lijkt zo weggelopen uit een Engelse comedy, als de lokale alcoholist. Een smoezelig pilotenuniform, kromme beentjes en een pafferig, rood hoofd als een selfmade whiskykenner. Enfin, in ons vak vlieg je wat af en dan maak je door de jaren heen wel erger mee. En al heeft de piloot misschien een borreltje op; van een beetje alcohol word je los in de pols, en dat stuurt vast lekker weg over de Alpen. Bovendien is er nog de copiloot, die ons trots vertelt dat dit zijn allereerste werkdag is. Dubrovnik, here we come!
            Ons is een vliegtijd van drieënhalf uur toegezegd, maar helaas moeten we in Oostenrijk even een tussenstop maken om bij te tanken. We zijn zo'n tweeënhalf uur in de lucht wanneer de landing wordt ingezet. En pas aan de grond zien we dat we op het vliegveld van Augsburg zijn. Amper halverwege dus. De piloot geeft toe dat we na het bijtanken nog minstens twee uur moeten vliegen voordat we in Kroatië zijn.

            Een half uur laten gaan we weer aan boord voor de tweede etappe van de reis. Een kwartier lang staan we op het platform, met stationair draaiende motoren, als plotseling de linker propellor stilvalt. in de cockpit zitten onze helden zwetend over hun instrumenten gebogen, waar een rood lampje driftig knippert. Even later komt de stilgevallen motor weer pruttelend tot leven, maar niet voor lang. En weer staan we met maar één draaiende motor. De voortvarende bemanning besluit het toestel te ontruimen, zodat we in de terminal kunnen beslissen wat te doen. Eén van de twee systemen die de cabinedruk reguleren lijkt stuk te zijn, vertelt de gezagvoerder. En de handleiding om dat te repareren is zoek. Nou kunnen we op één systeem verder vliegen, maar slechts tot een hoogte van drie kilometer. En da's te laag om de Alpen over te komen. Maar hij overweegt het toch te proberen.
            Op dat moment komen bij ons de eerste associaties aan de Andes-ramp uit 1972 (verfilmd als Alive) boven, toen een toestel door een combinatie van te weinig hoogte en slecht zich tegen een besneeuwde bergwand plofte en de overlevenden twee maanden lang slechts konden overleven op het vlees van de overledenen. Ik kijk wat om me heen naar de collega's, maar het water begint me nou niet direct in de mond te lopen.
            De gezagvoerder denkt uiteindelijk het probleem wel provisorisch te kunnen verhelpen, maar onze reisleider bedankt. We nemen afscheid van onze vliegende vrienden en met taxi's rijden we naar München, waar we op een lijnvlucht terug naar Amsterdam stappen.

            Pas 's avonds thuis bedenk ik me hoeveel geluk we hebben gehad dat het probleem zich voordeed tijdens onze tankstop en niet een half uur later, boven de Alpen. Dat had zomaar Alive 2 kunnen worden. En zo google ik een beetje terug naar 1972, naar die rampdag 13 oktober.

            Oeps, wat was het gisteren?
            2.0 JTDm

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Andere mogelijkheden:

              Thai Airways Frankfurt - Bangkok - Taipei
              Singapore Airlines Frankfurt - Singapore - Taipei
              Cathay Pacific Frankfurt - Hong Kong - Taipei
              Asiana Frankfurt - Incheon - Taipei

              slikkerdeslik

              Prijsverschillen !!!!! Business CA Shiphol 1928 euro, zelfde maatschappij van in Frankfurt 6000 euro

              Andere maatschappijen allemaal boven de 3000


              Het wordt dus het klassiek parcours..... in een oude (betrouwbare) 747

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                Op facebook is er airlinemanager gratis .
                Ik speel dat

                Heb momenteel een 737-800 vliegen op Antwerp-Alicante en een ATR 42-600 op Antwerp-Paris...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  slikkerdeslik

                  Prijsverschillen !!!!! Business CA Shiphol 1928 euro, zelfde maatschappij van in Frankfurt 6000 euro

                  Andere maatschappijen allemaal boven de 3000


                  Het wordt dus het klassiek parcours..... in een oude (betrouwbare) 747
                  Als je Cathay Pacific neemt van uit Amsterdam kan voor een kleine meerprijs je laten oppikken door een taxi die geregeld wordt door CA. Een aanrader!!!

                  Prijzen van CA vanuit Amsterdam zijn al bijna 2 jaar heel laag. Naar Singapore voor 2500 euro max terwijl LH SQ KL en AF altijd boven de 5000 soms 6000 zitten.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    http://www.autoweek.nl/weblog/2206/Alive-2

                    Het is niet eens het ietwat krakmikkige toestel, maar vooral de gezagvoerder die ons gisterenochtend wat achterdochtig maakt op Schiphol-Oost. Hij lijkt zo weggelopen uit een Engelse comedy, als de lokale alcoholist. Een smoezelig pilotenuniform, kromme beentjes en een pafferig, rood hoofd als een selfmade whiskykenner. Enfin, in ons vak vlieg je wat af en dan maak je door de jaren heen wel erger mee. En al heeft de piloot misschien een borreltje op; van een beetje alcohol word je los in de pols, en dat stuurt vast lekker weg over de Alpen. Bovendien is er nog de copiloot, die ons trots vertelt dat dit zijn allereerste werkdag is. Dubrovnik, here we come!
                    Ons is een vliegtijd van drieënhalf uur toegezegd, maar helaas moeten we in Oostenrijk even een tussenstop maken om bij te tanken. We zijn zo'n tweeënhalf uur in de lucht wanneer de landing wordt ingezet. En pas aan de grond zien we dat we op het vliegveld van Augsburg zijn. Amper halverwege dus. De piloot geeft toe dat we na het bijtanken nog minstens twee uur moeten vliegen voordat we in Kroatië zijn.

                    Een half uur laten gaan we weer aan boord voor de tweede etappe van de reis. Een kwartier lang staan we op het platform, met stationair draaiende motoren, als plotseling de linker propellor stilvalt. in de cockpit zitten onze helden zwetend over hun instrumenten gebogen, waar een rood lampje driftig knippert. Even later komt de stilgevallen motor weer pruttelend tot leven, maar niet voor lang. En weer staan we met maar één draaiende motor. De voortvarende bemanning besluit het toestel te ontruimen, zodat we in de terminal kunnen beslissen wat te doen. Eén van de twee systemen die de cabinedruk reguleren lijkt stuk te zijn, vertelt de gezagvoerder. En de handleiding om dat te repareren is zoek. Nou kunnen we op één systeem verder vliegen, maar slechts tot een hoogte van drie kilometer. En da's te laag om de Alpen over te komen. Maar hij overweegt het toch te proberen.
                    Op dat moment komen bij ons de eerste associaties aan de Andes-ramp uit 1972 (verfilmd als Alive) boven, toen een toestel door een combinatie van te weinig hoogte en slecht zich tegen een besneeuwde bergwand plofte en de overlevenden twee maanden lang slechts konden overleven op het vlees van de overledenen. Ik kijk wat om me heen naar de collega's, maar het water begint me nou niet direct in de mond te lopen.
                    De gezagvoerder denkt uiteindelijk het probleem wel provisorisch te kunnen verhelpen, maar onze reisleider bedankt. We nemen afscheid van onze vliegende vrienden en met taxi's rijden we naar München, waar we op een lijnvlucht terug naar Amsterdam stappen.

                    Pas 's avonds thuis bedenk ik me hoeveel geluk we hebben gehad dat het probleem zich voordeed tijdens onze tankstop en niet een half uur later, boven de Alpen. Dat had zomaar Alive 2 kunnen worden. En zo google ik een beetje terug naar 1972, naar die rampdag 13 oktober.

                    Oeps, wat was het gisteren?
                    Herkenbaarheid...
                    Ik heb ook soms mijn bedenkingen als ik sommige piloten van die kleine businessjets zie. Wat ik me afvraag, zijn er piloten die daar bewust voor kiezen of figuren die om 1 of andere reden bij grote maatschappijen niet (meer) aan de bak komen of niet (meer) met de grote jets mogen vliegen?
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Ik speel dat

                      Heb momenteel een 737-800 vliegen op Antwerp-Alicante en een ATR 42-600 op Antwerp-Paris...
                      mijn ATR's vliegen in de filipijnnen.

                      Heb ook ne 737-900 en twee 737-900ER.

                      Maar ik heb er voor de moment zo'n 35 vliegen meer en deel van uit brussel.
                      Nissan QQ driver.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                        Herkenbaarheid...
                        Ik heb ook soms mijn bedenkingen als ik sommige piloten van die kleine businessjets zie. Wat ik me afvraag, zijn er piloten die daar bewust voor kiezen of figuren die om 1 of andere reden bij grote maatschappijen niet (meer) aan de bak komen of niet (meer) met de grote jets mogen vliegen?
                        Dat is wel kort door de bocht hoor. Een piloot die op businessjets vliegt is niet minderwaardig aan een lijnpiloot. Uiteraard zijn er piloten die daarvoor kiezen.

                        Comment


                        • Air Berlin geboekt voor retourtje Düsseldorf vanaf Zürich

                          heen 100 EUR (overmorgen), terugvlucht 39 EUR

                          Comment


                          • Daarjuist een Airbus Beluga A300 600st Super Transporter boven m'n huis zien vliegen denk ik.




                            Portfolio
                            | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                              Daarjuist een Airbus Beluga A300 600st Super Transporter boven m'n huis zien vliegen denk ik.



                              Zalig, zoom much? Het was in ieder geval idd zo'n zalige blauwe lucht namiddag vol "vliegtuigstrepen"

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
                                Zalig, zoom much? Het was in ieder geval idd zo'n zalige blauwe lucht namiddag vol "vliegtuigstrepen"
                                250mm + 12,2 megapixels helpt ook al

                                Portfolio
                                | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

                                Comment


                                • Zijn ons volgend reiske naar de states aant plannen.
                                  iemand ervaring met Air Berlin, zij vliegen van Dusseldorf rechtstreeks op Los angeles, zouden dan van daar uit verder met auto richting grand canyon gaan en Utah en Arizona verkennen. Cali hebben we reeds gezien, maar willen ook nog eens naar Palm springs...

                                  Mvg Bert

                                  Comment


                                  • Reisje geboekt voor 5 personen naar Venetië komende maand met Ryanair. Eerste keer Ryanair, dus ben eens benieuwd.

                                    53,48 euro per persoon heen en terug, zonder bagage.

                                    Portfolio
                                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                                      Zijn ons volgend reiske naar de states aant plannen.
                                      iemand ervaring met Air Berlin, zij vliegen van Dusseldorf rechtstreeks op Los angeles, zouden dan van daar uit verder met auto richting grand canyon gaan en Utah en Arizona verkennen. Cali hebben we reeds gezien, maar willen ook nog eens naar Palm springs...

                                      Mvg Bert

                                      Geen ervaring mee maar is een zeer goede carrier.

                                      Ook verschillende klasses worden aangeboden dacht ik.

                                      Comment


                                      • British airways vallen prijzen ook zeer goed mee zie ik, 556€/persoon heen en terug. 1 enkele tussenstop Londen Heatrow, die kennen we ondertussen al goed dus die 1ne stop maakt ons niet zoveel uit.
                                        Via air berlin komt het op ong 600€/persoon, maar wel geen overstap...

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                                          British airways vallen prijzen ook zeer goed mee zie ik, 556€/persoon heen en terug. 1 enkele tussenstop Londen Heatrow, die kennen we ondertussen al goed dus die 1ne stop maakt ons niet zoveel uit.
                                          Via air berlin komt het op ong 600€/persoon, maar wel geen overstap...
                                          Ik zou vermijden om over te stappen op Heathrow. Als er ergens kans is om uw aansluiting te missen of uw bagage niet mee te krijgen, dan is het zeker daar!
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                          Comment

                                          Working...
                                          X