Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenDat klopt maar nu is het wel zo dat het al beter is als je met BA aankomt en met BA terug vertrekt, dan hoef je de terminal niet uit tov vroeger waar je van de ene terminal naar de andere moest (die dan nog meestal aan de andere zijde van LHR lag).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenReisje geboekt voor 5 personen naar Venetië komende maand met Ryanair. Eerste keer Ryanair, dus ben eens benieuwd.
53,48 euro per persoon heen en terug, zonder bagage.)
Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk BerichtenBinnenkort nog eens naar LCY
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZeker verslagje maken als je wil ( van dat Venetië gedeelte dan)
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenDat klopt maar nu is het wel zo dat het al beter is als je met BA aankomt en met BA terug vertrekt, dan hoef je de terminal niet uit tov vroeger waar je van de ene terminal naar de andere moest (die dan nog meestal aan de andere zijde van LHR lag).
Weet ook iemand hoe het komt als ik nu al auto wil boeken via alamo dat ik nog geen gegevens kan selecteren, zou het nog te vroeg zijn? Gaat dat pas misschien aantal maanden op voorhand?
Mvg Bert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk BerichtenIemand die nog eens zou kunnen zoeken naar een betaalbare vlucht naar Geneve voor komend weekend?
Want al wat ik vind zit aan 400-500€, buiten sn dan maar die uren zijn niet schitterend.
Met Swiss ca. 243,- EUR, let wel op want niet alle vluchten zijn rechtstreeks, geen idee welke uren je kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMet Swiss ca. 243,- EUR, let wel op want niet alle vluchten zijn rechtstreeks, geen idee welke uren je kan.
Kan het precies beter een week uitstellen...
130€ met Sn, goede uren
Vergeten dat het herfstvakantie is dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenDat is wel kort door de bocht hoor. Een piloot die op businessjets vliegt is niet minderwaardig aan een lijnpiloot. Uiteraard zijn er piloten die daarvoor kiezen.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenHoe bedoel je kort door de bocht? Ik stel gewoon de vraag. Wat is het verschil qua opleiding/brevetten tussen een piloot van kleine businessjets en een lijnpiloot? Of begint elke lijnpiloot op kleine jets? Had gedacht dat iemand dit wistVoor beide heb je een ATPL nodig. Een lijnpiloot heeft de keuze en kan (mits type rating natuurlijk) op elk type vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenOk bedanktEn wat is dan juist het verschil met een CPL? Mag die ook met zakenjets vliegen?
Eigenlijk mag je vanaf de CPL betaald worden voor je vluchten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichtenhttp://www.evo.co.uk/news/evonews/25...ng_vulcan.html
Misschien wel 'n repost, maar bon. Toch een impressive vliegtuigje.
Comment
-
-
Gisteren telefoon gekregen van een local hier op Deurne.
Kerel doet overhauls van kleine toestellen, heeft z'n eigen hangar hier en vliegt op zowat alles.
Ex-militair, heeft met koninklijke familie gevlogen, helicopter, mens met ervaring.
Belde 'ie me om te vragen of ik mee kon naar Rotterdam, een klant afzetten (de eigenaar van het toestel), en dan met 2 terug naar Deurne.
Snel op en af meegeweest en zelf gevlogen in de retour, van T/O tot landing. Toestel was een Mooney M20J, registratie N11555. Schitterende ervaring en een zalig toestel zo'n Mooney.
Vliegt vlot 190kts!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichtenhttp://www.evo.co.uk/news/evonews/25...ng_vulcan.html
Misschien wel 'n repost, maar bon. Toch een impressive vliegtuigje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenGisteren telefoon gekregen van een local hier op Deurne.
Kerel doet overhauls van kleine toestellen, heeft z'n eigen hangar hier en vliegt op zowat alles.
Ex-militair, heeft met koninklijke familie gevlogen, helicopter, mens met ervaring.
Belde 'ie me om te vragen of ik mee kon naar Rotterdam, een klant afzetten (de eigenaar van het toestel), en dan met 2 terug naar Deurne.
Snel op en af meegeweest en zelf gevlogen in de retour, van T/O tot landing. Toestel was een Mooney M20J, registratie N11555. Schitterende ervaring en een zalig toestel zo'n Mooney.
Vliegt vlot 190kts!
Inderdaad knap toestel, 190kts is wel niet slecht
Comment
-
Wat is de beste route om vanuit brussel naar Houston te vliegen in Business class? Ik heb 1 maal naar de US al gevlogen met continental en vond de recliner stoel echt zijn geld niet waard. Zijn deze stoelen nog steeds in gebruik? Of hangt dit van vlucht tot vlucht af?
Ik zou wel liefst binnen de star alliance groep blijven. Heb gezien dat private air voor KLM een all business class vliegtuig inzet. Dat is mijn andere optie.
Comment
Comment