Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Iemand enig idee waarom er gisteren om 10.50u een speedbird friple 7 geland is in Zaventem? Dat is natuurlijk niet gebruikelijk dus ik vroeg me af of hij was uitgeweken ofzo?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIemand enig idee waarom er gisteren om 10.50u een speedbird friple 7 geland is in Zaventem? Dat is natuurlijk niet gebruikelijk dus ik vroeg me af of hij was uitgeweken ofzo?
Comment
-
Ok, thanks. Vanwaar heb je die info? Ik dacht dat ik hem zag landen op 25L. Later op de dag zag ik hem staan daar vlakbij die privejet maatschappij ... net rechts van het het bemanningscentrum van bline.Ik kan effe niet op de naam komen.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
A British Airways Boeing 777-200, registration G-YMMN performing flight BA-165 from London Heathrow,EN (UK) to Tel Aviv (Israel), was enroute at FL390 about 10nm southeast of Oostende and 45nm west of Brussels (Belgium) when the crew reported a cargo fire indication and decided to divert to Brussels descending to 6000 feet in the next 10 minutes (average sink rate 3300 fpm). The airplane landed safely on Brussels Zaventem's runway 25L about 15 minutes after reporting the fire indication. Emergency services inspected the forward cargo hold and removed a container.
A replacement Boeing 777-200 registration G-VIIX was ferried in from Heathrow and continued the journey reaching Tel Aviv with a delay of 8.5 hours.
The incident Boeing 777-200 was able to ferry back to Heathrow about 10 hours after landing.
Zorba, wat is eigelijk KOK?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
-
Ah zo.
Ik was vorige week zondag met Judith in Canac en de toren in EBBR. Leuk om eens te zien!Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
De kans is klein maar is er iemand die weet welke luchthaven dit is.
Foto is genomen op de vlucht Tunesië-Zaventem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenDe kans is klein maar is er iemand die weet welke luchthaven dit is.
Foto is genomen op de vlucht Tunesië-Zaventem.
http://img163.imageshack.us/img163/2...tunesi3122.jpg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenAh zo.
Ik was vorige week zondag met Judith in Canac en de toren in EBBR. Leuk om eens te zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenKlopt, is Nice!
Londen City vanuit Antwerpen zijn zalige vluchten!
Vooral vorige vrijdag met die hevige wind en de cockpitdeur was open, vanwaar het plots veel spectaculairder lijkt dan gewoon in de cabine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk BerichtenNice.Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenKlopt, is Nice!
Straf dat jullie dat zo vanbuiten herkennen ;o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenThx mannen, ondertussen even op Google Earth gekeken en nu herken ik het ook.
Straf dat jullie dat zo vanbuiten herkennen ;o)
Net erachter stroomt de Var en ligt St. Laurent de Var met de Cap 3000
supermarkt en de holiday inn (te zien aan de uitstulping in de zee)
Zalige plaats <3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk BerichtenLonden City vanuit Antwerpen zijn zalige vluchten!
Vooral vorige vrijdag met die hevige wind en de cockpitdeur was open, vanwaar het plots veel spectaculairder lijkt dan gewoon in de cabine.
Weinig pre-check in time, gewoon te voet 100m stappen en de vlieger in.
40-45min later ben je er. 20min metro en je staat in hartje London St Pancreas.
Die wind van voorbije dagen was al aardig ja, maakt het voor ons spectaculairder
Comment
Comment