Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
    Met wat vlieg jij dan? En waar?


    Fascination vanuit Kiewit.

    En af en toe dit ding:

    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

    Comment


    • @ Sta: kent gij een zekere Caroline die ik af en toe spreek tussen FL250 en FL220? Ze heeft een mega rollende RRRRR...? Als ik ze hoor, lijkt mij dat een ontzettend lekker ding.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Vandaar mijn post. Bralooooo, waar zitte?
        Ik heb echt geen zin om het aan Echo One te vragen
        Ik zal eens zien

        Comment


        • Effe snel gezocht:

          BRU-LHR-DXB & terug


          410 EUR pp in februari


          KL:

          ZYR-ZWE-AMS-DXB & terug

          420 EUR pp

          AF:

          ZYR-CDG-DXB & terug

          425 EUR pp
          Last edited by ; 23/12/2010, 13:59.

          Comment


          • LHR zeker

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              LHR zeker
              U zei?

              Comment


              • Royal Jordanian, 389 EUR via ebookers

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Royal Jordanian, 389 EUR via ebookers
                  Dan leg je wel de hele weg af in een narrowbody...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                    Dan leg je wel de hele weg af in een narrowbody...

                    Dat scheelt dus wel 21 eur he

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Dat scheelt dus wel 21 eur he
                      Voor die 21 EUR vlieg ik dan toch liever in een BA 767/777 hoor...

                      Comment


                      • Duuuh

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Dank u

                          Prijzen liggen pakske lager dan vorige keer

                          Eindejaarsperiode

                          Medio december tot eind januari kan je meestal her en der echt koopjes doen...

                          Comment


                          • @ Sta: kent gij een zekere Caroline die ik af en toe spreek tussen FL250 en FL220? Ze heeft een mega rollende RRRRR...? Als ik ze hoor, lijkt mij dat een ontzettend lekker ding.
                            Er zijn er 3 en ze zijn allemaal "van't straat"...

                            Comment


                            • 3 met een rollende RRRRRR die allemaal op de zelfde sector zitten, Caroline heten en identiek hetzelfde klinken. Gaaf!!!

                              Ik ben ook van't straat en toch wil ik een foto zien.
                              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                              Comment


                              • In EBAW zit er ook af en toe een knap blondje op den toren

                                Heb overtijd ook op brussels info een francaiseke aan de hand gehad die wel "leuk klonk"
                                Zo dat franse accentje, franse rrrrrrrrr en geweldig schattig info doorgeven zo

                                Denk alleen dat het in bepaalde gevallen wel beter kan zijn om ze niet te zien en het bij de fantasie te houden... het kan ook ferm tegenvallen hé
                                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                www.meevliegen.be

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                  Het strafste is dat Flightcare gevraagd heeft om BRU volledig te sluiten omdat zij zonder Glycol zaten... Toen ze uiteraard een negatief antwoord kregen van Schouppe werd er plots enkele uren later wel Glycol tevoorschijn getoverd...
                                  Ik zit nu weer terug thuis terwijl ik in Duitsland had moeten zitten. Vlucht was gecancelled en easyjet laat niet van zich horen. Goeie service... kuch...
                                  "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

                                  Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

                                  Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
                                    Ik zit nu weer terug thuis terwijl ik in Duitsland had moeten zitten. Vlucht was gecancelled en easyjet laat niet van zich horen. Goeie service... kuch...
                                    Goede communicatie en een goede klantenservice hoort nu eenmaal niet samen met Easyjet... En toch zou ik nog eerder in een toestel van Easyjet stappen dan dat ik ooit een voet op een toestel van Ryanair zou zetten

                                    Comment


                                    • You get what you pay for zegmaar.

                                      Comment


                                      • Vraagje, hoe zit dat feitelijk met dat de-icen van vliegtuigen? Er is iets dat ik niet goed snap. Ik begrijp dat ze de boel moeten ontdooien want anders kan er vanalles niet meer bewegen (flaps enzovoort), maar eh, als die op honderd miljoen miljard km hoogte zitten vriest het toch ook serieus? Waarom vriest dat daar dan niet vast?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Vraagje, hoe zit dat feitelijk met dat de-icen van vliegtuigen? Er is iets dat ik niet goed snap. Ik begrijp dat ze de boel moeten ontdooien want anders kan er vanalles niet meer bewegen (flaps enzovoort), maar eh, als die op honderd miljoen miljard km hoogte zitten vriest het toch ook serieus? Waarom vriest dat daar dan niet vast?
                                          Eens een toestel airborne is en het een zekere snelheid heeft is de kans op ijsvorming kleiner dan wanneer het toestel niet in beweging is en aan de grond staat. Door de weerstand van de lucht met het toestel zal het toestel zelf lichtjes opwarmen. (het beste voorbeeld hiervan in de Concorde waarbij de neus gemiddeld een temperatuur had van 125°C en de romp zelf rond de 70°C warm was) Ijsvorming midflight zal dus minder snel gebeuren en als het gebeurt dan heeft het toestel de-icing systemen aan boord om ijsvorming te vermijden of te beperken. Als een toestel echter door een regen/sneeuw/ijzel zone vliegt wordt het risico op ijsvorming vergroot. In specifieke omstandigheden kan je daarnaast ook nog te maken hebben met zogenaamd "supercooled water" fenomeen waarbij water ver onder het vriespunt toch vloeibaar blijft...

                                          Er zijn in de geschiedenis al (vele?) gevallen bekend waarbij rechtstreeks en onrechtstreeks ijsvorming mede aan het oorzakelijk verband lag van een vliegtuigcrash. Bij vlucht AF447 bvb is er een groot vermoeden dat de zogenaamde "pitot tubes" toegevroren waren waardoor het toestel geen geldige parameters meer kreeg... Ook bij de Colgan Air vlucht 3407 crash met een Bombardier Dash 8 Q400 zou ijsvorming op de vleugels een van de oorzaken zijn van het crashen van het toestel...
                                          Last edited by ; 25/12/2010, 15:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X