Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
    Goede communicatie en een goede klantenservice hoort nu eenmaal niet samen met Easyjet... En toch zou ik nog eerder in een toestel van Easyjet stappen dan dat ik ooit een voet op een toestel van Ryanair zou zetten
    Ondertussen hen eindelijk bereikt. Na de nodige verontschuldigingen (wegens teveel aflassingen te druk) toch ons geld terug gekregen. Nog geen 24u later. Kan in principe toch niet klagen dan.
    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
      Ondertussen hen eindelijk bereikt. Na de nodige verontschuldigingen (wegens teveel aflassingen te druk) toch ons geld terug gekregen. Nog geen 24u later. Kan in principe toch niet klagen dan.
      Beter als bij BrusselsAirlines alleszins, daar kan je wel eens makkelijk 6 maanden wachten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
        Klant van jullie? werk jij op de luchthaven misschien?

Of bij een maintenancebedrijf dat zou geen goeie reclame zijn
        Ik werk idd op de toren op EBAW

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        STA911 staakt op de toren in EBAW.
        Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
        Is STA911 aan het staken op ANR? Oei, was hun eten koud of zo?
        Man man, da gaat mij precies nog lang achtervolgen

Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten

Dan heb ik er al wel eens mee gesproken veronderstel ik :-p
        Aangezien ik een regelmatige klant ben van de DEKAA
        En volg je nog lessen? Of huur je gewoon 't vliegtuig af en toe, zonder instructeur dan?
        Edit: je kent zeker Kay Vereeken

Dit nog tegengekomen:
        Solo Flight Tim Beulens! Congratulations...
        SINT-TRUIDEN - 11/04/2010 - Tim Beullens performs first solo flight on our Cessna C172S out of Sint-Truiden. Congratulations from the whole FreeFlight team!

Als't ongepast is, zeg je 't mij maar, en dan verwijder ik de foto

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
        @ Sta: kent gij een zekere Caroline die ik af en toe spreek tussen FL250 en FL220? Ze heeft een mega rollende RRRRR...? Als ik ze hoor, lijkt mij dat een ontzettend lekker ding.
        Zals Bigfoot al zei, ik ken er idd ook 3.... Maar om te zeggen, lekkere dingen....

Oorspronkelijk geplaatst door B.i.g.f.o.o.t. Bekijk Berichten
        Er zijn er 3 en ze zijn allemaal "van't straat"...
        En gij zijt?

Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
        In EBAW zit er ook af en toe een knap blondje op den toren

Heb overtijd ook op brussels info een francaiseke aan de hand gehad die wel "leuk klonk"
        Zo dat franse accentje, franse rrrrrrrrr en geweldig schattig info doorgeven zo

Denk alleen dat het in bepaalde gevallen wel beter kan zijn om ze niet te zien en het bij de fantasie te houden... het kan ook ferm tegenvallen hé
        Ik zou begot ni weten over wie ge het hebt dat in EBAW zit en blond zou zijn... ?!

En idd, soms is het beter de personen achter de stemmen niet irl te zien. Er is dan ook zo een anekdote, echt gebeurd btw, van een piloot die bloemen kwam brengen aan een ATCO omdat ze zo lief etc was op de freq. Kerel kwam met bouquet bloemen boven, en moest dan toch is 2x slikken.

Comment

• Knap staaltje van vliegen...

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het toestel is eigendom van een onderaannemer van de Amerikaanse overheid en het zou een vlucht geweest zijn om illegalen terug te brengen... Er wordt gesuggereerd dat de piloten ex-Navy piloten zijn (blijkbaar te herkennen aan de typische manier van vliegen)
          Last edited by ; 28/12/2010, 14:11.

Comment

• Filmpje staat niet meer op JijBuis, helaas.
            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Zals Bigfoot al zei, ik ken er idd ook 3.... Maar om te zeggen, lekkere dingen....

Ze werken toch niet allemaal op 127.225 en hebben alledrie een extreem rollende R?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                Filmpje staat niet meer op JijBuis, helaas.
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Blijkbaar enkel niet als het ingevoegd is, als je de link volgt lukt het wel :-)

Comment

• Pure waanzin die landing !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Pure waanzin die landing !
                    Goh, blijkbaar is de approach daar altijd zo spectaculair (ok, weliswaar in iets mindere mate dan dit) maar ja, 't was blijkbaar een ICE vlucht van de overheid zelf en wss heel licht geladen, neem daarbij een militair aan de stuurknuppel en 't is al iets spectaculairder... OK, de approach op zich kon iets eleganter/zachter maar het toestel stond wel erg laat aan de grond, over de helft van de lengte... Nu ja, die 733's hebben best wel goede remmen

Comment

• 'k Vraag mij af wat die illegalen tijdens de vlucht dan wel niet hebben moeten meemaken?

Een paar keer gewichtloos geweest misschien...

Comment

• Knap gevlogen approach, zonder meer. Maar wat een waanzinnig slechte landing. Halverwege de landingsbaan en dat op een baan van nog geen 1900 meter lang. Ik zou wel weten wat gedaan ...

Comment

• Tja, Amerikaanse militairen, die mogen/kunnen (of denken dat ze het kunnen) meer dan gewone piloten hé

Comment

• Wat ik me nu al een tijd afvraag:
                            Een Sarajevo-landing, bestaat dat eigenlijk? Zou volgens een maat van mij een landing zijn met het voorste landingsgestel eerst.
                            De naam zou ontstaan zijn ten tijde van de oorlog in de Balkan waarbij de vliegtuigen zo snel mogelijk moesten dalen en aan de grond staan om hun kwetsbaarheid voor luchtafweer op lage hoogte tot een minimum te beperken.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De "Sarajevo landing" bestaat inderdaad maar dit type landing is niet noodzakelijk een landing met neuswiel eerst... In het 2de filmpje van wooter kan je zien dat het toestel toch met het MLG eerst land en dan pas het neuswiel aan de grond zet...

De Sarajevo landing ofte Combat Zone Landing is een techniek waarbij men een korte en stijle approach doet ipv de normale geleidelijke approach. Het toestel komt als het ware hoog aangevlogen en duikt dan in laatste instantie naar de landingsbaan waardoor het lijkt dat het neuswiel eerst de grond zal raken, in de praktijk zal men echter de neus terug omhoog brengen zodat het hoofdlandingsgestel toch eerst de grond zal raken waarna moet het toestel op een zo'n kort mogelijke afstand stilstaan. Eigenlijk kan je zo'n landing onderbrengen onder de STOL paraplu (Short Take Off & Landing).

Deze techniek zou inderdaad tijdens de Balkan oorlog uitgevonden zijn door piloten die in gebieden waar het risco hoog lag beschoten te worden moesten landen en opstijgen...

Best wel tof om eens te zien

Comment

• Landt de space shuttle ook niet zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Landt de space shuttle ook niet zo?
                                    Je kan het eigenlijk moeilijk vergelijken... De combat zone landing gebeurt meestal met toestellen die STOL capaciteit hebben (genre C-130 en consoorten). Ondanks de snelle daling ligt de snelheid relatief laag en stoppen ze dus ook zeer snel na de landing. De shuttle is eigenlijk een grote glider die weliswaar ondanks de hoge snelheid dat het toestel heeft tov een normale airliner een vrij normale approach uitvoert... Het grote verschil is de landingssnelheid en het feit dat een shuttle slechts beperkte middelen heeft om snelheid te minderen (de grote remkracht komt van de remparachute)

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video
                                      "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• kan de spaceshuttle eigenlijk een doorstart maken? i'm guessing no :o
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                        X