Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenDie 848 euro is voor in juli
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenESTA blijft toch lachen
Oh yeah, I forgot...I was involved in espionage..how could I!!
LA geboekt, 04.02 tot 11.02
Chevrolet Trailblazerik ben op 12,13 en 14 maart in LA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNope, het kriebelde...als ik geen vlucht in het vooruitzicht heb word ik nerveus
Gdv geen seat reservation
Ik heb KVS niet op deze pc staan, kun jij deze vluchten even checken?
04.02.2011
LX787
LX40
11.02.2011
LX 41
12.02.2011
LX 782
Comment
-
Iemand ervaringen met Tarom?
Afhankelijk hoe alles uitdraait denk ik dat ik binnenkort wel eens zeer regelmatig BRU-OTP ga vliegen...
Tarom is de enige die rechtstreeks op BRU vliegt al zitten ze wel in de verkeerde alliantie... LH en OS vliegen ook wel op OTP maar respectievelijk via MUC of VIE...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenIemand ervaringen met Tarom?
Afhankelijk hoe alles uitdraait denk ik dat ik binnenkort wel eens zeer regelmatig BRU-OTP ga vliegen...
Tarom is de enige die rechtstreeks op BRU vliegt al zitten ze wel in de verkeerde alliantie... LH en OS vliegen ook wel op OTP maar respectievelijk via MUC of VIE...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTarom gaat prima, ik heb niet veel verschil gemerkt. Een beetje meer "oldschool" personeel, maar verder...Voor die prijs vlieg ik al bijna de oceaan over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenIk heb net eens naar de prijzen gekeken... Economy is heel goedkoop maar business is enorm duurVoor die prijs vlieg ik al bijna de oceaan over
Als je J wilt probeer dan met Swiss vanaf BRU via ZRH.
Ik kom voor Moskow bv zo op ca 450 EUR in business, wel november 2011.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBusiness is niet nodig hé, voor die afstand.
Als je J wilt probeer dan met Swiss vanaf BRU via ZRH.
Ik kom voor Moskow bv zo op ca 450 EUR in business, wel november 2011.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk BerichtenSwiss Business Saver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk BerichtenSwiss Business Saver
Vanaf welke afstand kan je eigenlijk met een andere config rekenen? Want pakweg Zurich-Bukarest geeft je, als ik me niet vergis, zo goed als geen extra ruimte?
Ben M&M FT dus voor lounge/priority boarding moet ik het niet doen.
ZRH-DME bv, is dat de moeite?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenIk zat bij Tarom aan 1.200 à 1.400 EUR
Soms echt belachelijk...
Ik zit eens te zien naar F tarieven bij M&M partners zoals LH en LX, maar onder de 4K zie ik die toch nooit duiken hoor
Beter voor Senator gaan en 2 upgrade vouchers binnenhalen.
Geen idee wel of ik dat ga halen, QR laat ik even links liggen, en LX gebruiken voor LAX, YYZ, BOM en eventueel NRT. Misschien levert dat in J, samen met DME en wat europese prul genoeg op. QR dan nog voor DAC/KHI/LHE.
Comment
Comment