Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Bralo, heb je interessante J tarieven naar Toronto?
    LA ook maar daar ga ik wsl LX nemen.
    Evtl ook NRT of HND, met QR?
    Ik kijk er deze nacht of morgenvroeg naar, zit momenteel effe op spoedgevallen met pa... En ondanks dat een iPad een leuk ding is werken (vele) sites niet naar behoren...

Comment

• Wat ik vreemd vind bij Air Canada is dat ze hun eigen spaarprogramma "Aeroplan" aanprijzen, maar er amper iets vermeld wordt over Miles & More.
      Toch zeer eigenaardig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
        Die 848 euro is voor in juli
        Wij Juni, maar is toch veel verschil dan.?!

Comment

• ESTA blijft toch lachen

Oh yeah, I forgot...I was involved in espionage..how could I!!

LA geboekt, 04.02 tot 11.02
          Chevrolet Trailblazer

Comment

ESTA blijft toch lachen

Oh yeah, I forgot...I was involved in espionage..how could I!!

LA geboekt, 04.02 tot 11.02
            Chevrolet Trailblazer
            Kon je geen maand wachten, don konden we ginder een pint drinken ik ben op 12,13 en 14 maart in LA

Comment

• Nope, het kriebelde...als ik geen vlucht in het vooruitzicht heb word ik nerveus
              Gdv geen seat reservation
              Ik heb KVS niet op deze pc staan, kun jij deze vluchten even checken?

04.02.2011
              LX787
              LX40

11.02.2011
              LX 41

12.02.2011
              LX 782

Comment

Nope, het kriebelde...als ik geen vlucht in het vooruitzicht heb word ik nerveus
                Gdv geen seat reservation
                Ik heb KVS niet op deze pc staan, kun jij deze vluchten even checken?

04.02.2011
                LX787
                LX40

11.02.2011
                LX 41

12.02.2011
                LX 782
                Ik zit in het hospitaal met m'n iPad... Sorry... Trouwens ik ben volledig op Apple (iMac, MacBook Pro & iPad) overgeschakeld waardoor KVS niet meer werkt. Ik zou dringend eens een dualboot met Wintendo moeten installeren...

Comment

• Dualboot? Gewoonweg Virtualbox downloaden en daar XP op installeren.

Comment

• Klxte boekingssystemen...

Net een vlucht van Lufthansa via Swiss moeten boeken, omdat ik enkel dan in EUR kan betalen.
                    Lufthansa redirect automatisch naar de Zwitserse site, en toont enkel CHF prijzen

98.22 EUR voor retourtje DUS-TXL

Comment

• Comment

• Iemand ervaringen met Tarom?

Afhankelijk hoe alles uitdraait denk ik dat ik binnenkort wel eens zeer regelmatig BRU-OTP ga vliegen...

Tarom is de enige die rechtstreeks op BRU vliegt al zitten ze wel in de verkeerde alliantie... LH en OS vliegen ook wel op OTP maar respectievelijk via MUC of VIE...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                          Iemand ervaringen met Tarom?

Afhankelijk hoe alles uitdraait denk ik dat ik binnenkort wel eens zeer regelmatig BRU-OTP ga vliegen...

Tarom is de enige die rechtstreeks op BRU vliegt al zitten ze wel in de verkeerde alliantie... LH en OS vliegen ook wel op OTP maar respectievelijk via MUC of VIE...
                          Tarom gaat prima, ik heb niet veel verschil gemerkt. Een beetje meer "oldschool" personeel, maar verder...

Comment

• Blue Air is trouwens ook cheap & good

Comment

Tarom gaat prima, ik heb niet veel verschil gemerkt. Een beetje meer "oldschool" personeel, maar verder...
                              Ik heb net eens naar de prijzen gekeken... Economy is heel goedkoop maar business is enorm duur Voor die prijs vlieg ik al bijna de oceaan over

Comment

Ik heb net eens naar de prijzen gekeken... Economy is heel goedkoop maar business is enorm duur Voor die prijs vlieg ik al bijna de oceaan over
                                Business is niet nodig hé, voor die afstand.

Als je J wilt probeer dan met Swiss vanaf BRU via ZRH.
                                Ik kom voor Moskow bv zo op ca 450 EUR in business, wel november 2011.

Comment

Business is niet nodig hé, voor die afstand.

Als je J wilt probeer dan met Swiss vanaf BRU via ZRH.
                                  Ik kom voor Moskow bv zo op ca 450 EUR in business, wel november 2011.
                                  wow 418 EUR in februari... Valt goed mee...

Comment

• Swiss Business Saver
                                    All'alba vincerò!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten
                                      Swiss Business Saver
                                      Ik zat bij Tarom aan 1.200 à 1.400 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten
                                        Swiss Business Saver

Vanaf welke afstand kan je eigenlijk met een andere config rekenen? Want pakweg Zurich-Bukarest geeft je, als ik me niet vergis, zo goed als geen extra ruimte?

Ben M&M FT dus voor lounge/priority boarding moet ik het niet doen.

ZRH-DME bv, is dat de moeite?

Comment

Ik zat bij Tarom aan 1.200 à 1.400 EUR

Soms echt belachelijk...

Ik zit eens te zien naar F tarieven bij M&M partners zoals LH en LX, maar onder de 4K zie ik die toch nooit duiken hoor
                                          Beter voor Senator gaan en 2 upgrade vouchers binnenhalen.
                                          Geen idee wel of ik dat ga halen, QR laat ik even links liggen, en LX gebruiken voor LAX, YYZ, BOM en eventueel NRT. Misschien levert dat in J, samen met DME en wat europese prul genoeg op. QR dan nog voor DAC/KHI/LHE.

Comment

Working...
                                          X