Oorspronkelijk geplaatst door TDG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk BerichtenSQ is heel goed maar ik loop nu mijn HON miles misAls ik al mijn vluchten voor january en february zou kunnen doen met LH of LX dan heb ik al 150 000 HON miles. Dan moet HON wel lukken dit jaar.
EchoOne : Welke vlucht binnen *A kan je me aanraden voor New Orleans in C vertrekkende 30 January en terugvliegen 3 of 4 feb.
Vorig jaar met de aswolk in HKG op 5 min wel negen van de zwarte kaartjes gezien. Spijtig voor hen kon echt niets helpen uiteraard. Ik hoop wel dat ze hun hotels betaald gekregen hebben door M&M, iets wat bij mij niet gelukt is. Alhoewel op flyertalk er toch een aantal HON's beweerden ook niets gekregen te hebben. Maar wie weet welke credits er achteraf uitgedeeld zijn.
Om met goed nieuws te eindigen (sorry, OT): de mannen van SPG hebben mijn Platinum status met een jaar verlengd. Kwam een beetje tekort in 2010, maar zie, we kunnen weer een volledig jaar gratis ontbijten en van upgrades genietenAll'alba vincerò!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeb je KVStool? Heb dat op aanraden van Echo0ne geïnstalleerd en voor een FF zoals jij zal dat zeker van pas komen.
Heb nu de trail version van EF en lijkt me wel OK. Heeft KV award availability voor SQ?
Heb net een upgrade proberen boeken naar First op mijn terugvlucht donderdag. Maar via M&M website gaat het niet en bij de SEN hotline konden ze het ook niet. Dan maar op de luchthaven zelf proberen. Er waren enkele minuten geleden nog 7 plaatsen vrij in F voor de terugvlucht.
Iemand meer informatie over de qantas 747 in LA die motor problemen zou hebben gehad vlak voor het opstijgen.
Comment
-
hoe vliegtuigen er pakweg binnen 40 jaar kunnen uitzien:
Eind vorig jaar vroeg de NASA drie vliegtuigbouwers om met ideeën te komen voor toestellen die in 2025 de lucht in kunnen. Gisteren werden de resultaten getoond.
Lockheed Martin, Northrop Grumman en Boeing kregen een zak geld om onderzoek te doen naar het vliegtuig van de toekomst. Dat moet aan verschillende criteria voldoen: het moet zuiniger, stiller en minder vervuilend zijn dan de huidige toestellen. Daarnaast moet elke toestel in staat zijn om op 85 procent van de geluidssnelheid (ongeveer 1200 kilometer per uur op zeeniveau) te kunnen vliegen en met 25.000 tot 50.000 kilogram vracht aan boord een afstand van 10.000 kilometer kunnen afleggen.
De eerste beelden zijn gisteren vrijgegeven. De bedrijven gaan dit jaar de haalbaarheid van de toestellen verder uitwerken.
boeing
notthrop grumman
lockheed martinLast edited by flappy; 19/01/2011, 16:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenLeuk, maar twee bodies is duurder te bouwen dan één body, en een straalmotor heeft ook zijn formaat nodig. Dus gok ik op Boeing.
Ik gok op verdere doorontwikkling van het "soort" vliegtuigen wat vandaag rondvliegt.Last edited by D Squaloid; 20/01/2011, 08:28.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Iemand het nieuws gehoord dat de 787 wederom uitgesteld wordt tot 3de kwartaal 2011? Iemand een artikeltje toevallig?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenBoeing is de ramen vergeten.
Gewoon wat patrijspoorten maken in het plafond in de bovenste verdieping...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIemand het nieuws gehoord dat de 787 wederom uitgesteld wordt tot 3de kwartaal 2011? Iemand een artikeltje toevallig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenk'heb dan toch SN gekozen naar Barcelona. 800 euro heen en terug voor 2 personen, B-Flex+ of zoietsDan krijg je een gratis drankje en een stukje droog brood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZouden de mensen ramen missen? Buiten de mensen in de uiterste 2 rijen heb je er toch niks aan, en dat betekent dat in een A320 de helft van de passagiers geen rechtstreeks zich op de horizon hebben.
Gewoon wat patrijspoorten maken in het plafond in de bovenste verdieping...
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenin juni-juli naar de states en terug voor 450 euro, me happy
Naar waar ga je? NY?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenNice!
Naar waar ga je? NY?
Comment
-
Bralo, wat kan je me aanraden om donderdag 10 maart van Dubai naar Bahrein te gaan. Maandag 14 maart in de voormiddag terug.
Thx!Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
EK837 08h30 DXB - 08h45 BAH (A332)
EK840 17h50 BAH - 20h00 DXB (B772)
Prijs: 1.285AED of zo'n 265 EUR
Of
GF501 07h55 DXB - 08h10 BAH (A319)
GF500 01h40 BAH - 03h55 DXB (A321)
Prijs: 2.395 AED of zo'n 485 EUR
Bij GF is slechts 1 terugvlucht beschikbaar en enkel in business op het moment wat het prijsverschil verklaart...
Comment
Comment