Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk Berichten
    SQ is heel goed maar ik loop nu mijn HON miles mis Als ik al mijn vluchten voor january en february zou kunnen doen met LH of LX dan heb ik al 150 000 HON miles. Dan moet HON wel lukken dit jaar.

    EchoOne : Welke vlucht binnen *A kan je me aanraden voor New Orleans in C vertrekkende 30 January en terugvliegen 3 of 4 feb.
    Heb je KVStool? Heb dat op aanraden van Echo0ne geïnstalleerd en voor een FF zoals jij zal dat zeker van pas komen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door TDG Bekijk Berichten
      SQ is heel goed maar ik loop nu mijn HON miles mis Als ik al mijn vluchten voor january en february zou kunnen doen met LH of LX dan heb ik al 150 000 HON miles. Dan moet HON wel lukken dit jaar.

      EchoOne : Welke vlucht binnen *A kan je me aanraden voor New Orleans in C vertrekkende 30 January en terugvliegen 3 of 4 feb.
      HON is wel plezant. Toen ik een paar uur geleden in MUC moest overstappen en via het camionnetje direct gebracht werd naar de volgende vlucht stonden daar toch weer 2 S-klasses en een Panamera te wachten op hun klanten. Transfer in style.

      Vorig jaar met de aswolk in HKG op 5 min wel negen van de zwarte kaartjes gezien. Spijtig voor hen kon echt niets helpen uiteraard. Ik hoop wel dat ze hun hotels betaald gekregen hebben door M&M, iets wat bij mij niet gelukt is. Alhoewel op flyertalk er toch een aantal HON's beweerden ook niets gekregen te hebben. Maar wie weet welke credits er achteraf uitgedeeld zijn.

      Om met goed nieuws te eindigen (sorry, OT): de mannen van SPG hebben mijn Platinum status met een jaar verlengd. Kwam een beetje tekort in 2010, maar zie, we kunnen weer een volledig jaar gratis ontbijten en van upgrades genieten
      All'alba vincerò!

      Comment


      • Schitterend! Platinum gaat me niet meteen lukken denk ik, m'n Gold was maar op het randje in 2010. Ervaringen met Gold of meteen naar Plat geschoten?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Heb je KVStool? Heb dat op aanraden van Echo0ne geïnstalleerd en voor een FF zoals jij zal dat zeker van pas komen.
          Ik ben aan het twijfelen tussen KV en EF. Iemand ervaring met beide?
          Heb nu de trail version van EF en lijkt me wel OK. Heeft KV award availability voor SQ?

          Heb net een upgrade proberen boeken naar First op mijn terugvlucht donderdag. Maar via M&M website gaat het niet en bij de SEN hotline konden ze het ook niet. Dan maar op de luchthaven zelf proberen. Er waren enkele minuten geleden nog 7 plaatsen vrij in F voor de terugvlucht.

          Iemand meer informatie over de qantas 747 in LA die motor problemen zou hebben gehad vlak voor het opstijgen.

          Comment




          • Airbus haalt nu ook z'n tweede grote order voor de A320 NEO binnen. Virgin bestelt 30 A320 'classic' en 30 NEO's.

            Het is nu ook helemaal officieel, airbus is over de drempel van 10.000 bestelde vliegtuigen, met een backlog van meer dan 3000 toestellen !!

            Comment


            • hoe vliegtuigen er pakweg binnen 40 jaar kunnen uitzien:



              Eind vorig jaar vroeg de NASA drie vliegtuigbouwers om met ideeën te komen voor toestellen die in 2025 de lucht in kunnen. Gisteren werden de resultaten getoond.

              Lockheed Martin, Northrop Grumman en Boeing kregen een zak geld om onderzoek te doen naar het vliegtuig van de toekomst. Dat moet aan verschillende criteria voldoen: het moet zuiniger, stiller en minder vervuilend zijn dan de huidige toestellen. Daarnaast moet elke toestel in staat zijn om op 85 procent van de geluidssnelheid (ongeveer 1200 kilometer per uur op zeeniveau) te kunnen vliegen en met 25.000 tot 50.000 kilogram vracht aan boord een afstand van 10.000 kilometer kunnen afleggen.

              De eerste beelden zijn gisteren vrijgegeven. De bedrijven gaan dit jaar de haalbaarheid van de toestellen verder uitwerken.

              boeing


              notthrop grumman


              lockheed martin
              Last edited by flappy; 19/01/2011, 16:14.
              www.peugeotforum.be

              Comment


              • Leuk, maar twee bodies is duurder te bouwen dan één body, en een straalmotor heeft ook zijn formaat nodig. Dus gok ik op Boeing .

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Leuk, maar twee bodies is duurder te bouwen dan één body, en een straalmotor heeft ook zijn formaat nodig. Dus gok ik op Boeing .
                  Boeing is de ramen vergeten.

                  Ik gok op verdere doorontwikkling van het "soort" vliegtuigen wat vandaag rondvliegt.
                  Last edited by D Squaloid; 20/01/2011, 08:28.
                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                  Comment


                  • Iemand het nieuws gehoord dat de 787 wederom uitgesteld wordt tot 3de kwartaal 2011? Iemand een artikeltje toevallig?
                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                      Boeing is de ramen vergeten.
                      Zouden de mensen ramen missen? Buiten de mensen in de uiterste 2 rijen heb je er toch niks aan, en dat betekent dat in een A320 de helft van de passagiers geen rechtstreeks zich op de horizon hebben.

                      Gewoon wat patrijspoorten maken in het plafond in de bovenste verdieping...
                      Last edited by ; 19/01/2011, 17:08.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                        Iemand het nieuws gehoord dat de 787 wederom uitgesteld wordt tot 3de kwartaal 2011? Iemand een artikeltje toevallig?

                        Comment


                        • k'heb dan toch SN gekozen naar Barcelona. 800 euro heen en terug voor 2 personen, B-Flex+ of zoiets

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                            k'heb dan toch SN gekozen naar Barcelona. 800 euro heen en terug voor 2 personen, B-Flex+ of zoiets
                            Economy Plus dus Dan krijg je een gratis drankje en een stukje droog brood

                            Comment


                            • maar dan moet je ook niet aanschuiven zeker ?

                              Comment


                              • in juni-juli naar de states en terug voor 450 euro, me happy

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Zouden de mensen ramen missen? Buiten de mensen in de uiterste 2 rijen heb je er toch niks aan, en dat betekent dat in een A320 de helft van de passagiers geen rechtstreeks zich op de horizon hebben.

                                  Gewoon wat patrijspoorten maken in het plafond in de bovenste verdieping...
                                  Aangezien het toch over toekomstige vliegtuigen gaat - het is zelfs nu al zo goed als haalbaar- waarom niet gewoon middels een soort van e-paper wat video aankan het beeld van buiten streamen op de plaats waar nu de vensters zijn?

                                  Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                  in juni-juli naar de states en terug voor 450 euro, me happy
                                  Nice!
                                  Naar waar ga je? NY?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                    Nice!
                                    Naar waar ga je? NY?
                                    Heen Las Vegas, terug San Fransisco.

                                    Comment


                                    • Bralo, wat kan je me aanraden om donderdag 10 maart van Dubai naar Bahrein te gaan. Maandag 14 maart in de voormiddag terug.

                                      Thx!
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                      Comment


                                      • EK837 08h30 DXB - 08h45 BAH (A332)
                                        EK840 17h50 BAH - 20h00 DXB (B772)

                                        Prijs: 1.285AED of zo'n 265 EUR

                                        Of

                                        GF501 07h55 DXB - 08h10 BAH (A319)
                                        GF500 01h40 BAH - 03h55 DXB (A321)

                                        Prijs: 2.395 AED of zo'n 485 EUR

                                        Bij GF is slechts 1 terugvlucht beschikbaar en enkel in business op het moment wat het prijsverschil verklaart...

                                        Comment


                                        • Ik vond op Fly Dubai vluchten die een pak goedkoper waren.
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                          Comment

                                          Working...
                                          X