Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
    Stoel 40H/J in het heengaan en 40AB in het terugkomen
    En hoe zijn de plaatsen bevallen?

Comment

• Zijn de prijzen van 9W niet meer interessant BRU-JFK?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Zijn de prijzen van 9W niet meer interessant BRU-JFK?
        Niet standaard altijd.
        Die bieden goede prijzen aan, maar afhankelijk van data en nog andere criteria merk ik dat Continental, United of zelfs KLM/Air France goedkopere tickets aanbieden....

Comment

• 9W226: BRU 10h15 - JFK 12h40
          9W225: JFK 18h00 - BRU 07h50+1

Prijs 388,10 EUR all in

Toestel: A332

EDIT:

BRU-EWR-BRU, zelfde prijs, zelfde type toestel...
          Last edited by ; 26/01/2011, 11:22.

Comment

• CO60: BRU 09h50 - EWR 12h25
            CO61: EWR 18h30 - BRU 07h50+1

Prijs: 433,10 EUR

Toestel: B772ER

Comment

• AA is dus het goedkoopste, en direct

In business kan ik het nog lijden om een keer om te moeten vliegen, maar in economy voor meer geld nog eens omvliegen is er bij mij over .

Comment

AA is dus het goedkoopste, en direct

In business kan ik het nog lijden om een keer om te moeten vliegen, maar in economy voor meer geld nog eens omvliegen is er bij mij over .
                Jup maar voor een paar euro meer zou ik toch liever met een widebody vliegen ipv met de 752 van AA...

Comment

• Nog een rechtstreekse optie indien een narrowbody geen bezwaar is...

DL141: BRU 10h45 - JFK 13h25
                  DL140: JFK 19h25 - BRU 09h15+1

Prijs: 378,10 EUR

Toestel: B752

Comment

• Geen 752/3 meer voor mij als't ni moet.
                    Geen bezwaar tegen die bak, maar als vliegtuigliefhebber wil ik graag iets anders om de plas over te vliegen. Iets waar ik nog niet mee gevlogen heb.

Zijn er nog andere opties via Parijs, Londen of Amsterdam? Aangezien ik gratis met de trein kan reizen zit ik er niet mee in om tot daar te gaan...

Alleen twijfelen we of we wel naar NY zouden gaan met dit weer.

Andere kanshebber is Miami, en anders iets dichterbij waar 't ook zonnig is, maar dan wordt het al snel Egypte om warm genoeg te hebben...

Comment

• Wat prijs betreft zal AMS, CDG, LHR of FRA quasi altijd duurder zijn dan via BRU... (als vertrekluchthaven dan)

Trouwens een van de redenen waarom ook redelijk wat Nederlanders, Fransen en Duitsers BRU verkiezen boven hun eigen luchthavens

Persoonlijk zou ik LHR mijden als de pest... Tenzij je met BA toekomt en vertrekt maar dan nog...

Comment

• LHR-JFK-LHR met BA

Prijs: 514 EUR

Of zo'n 100 EUR duurder dan BRU als point of origin...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                          Wat prijs betreft zal AMS, CDG, LHR of FRA quasi altijd duurder zijn dan via BRU... (als vertrekluchthaven dan)

Trouwens een van de redenen waarom ook redelijk wat Nederlanders, Fransen en Duitsers BRU verkiezen boven hun eigen luchthavens

Persoonlijk zou ik LHR mijden als de pest... Tenzij je met BA toekomt en vertrekt maar dan nog...
                          Nice to know. Alleen dacht ik dat er van daaruit misschien meer kans was om met 747 te vliegen....

Comment

• 747 naar JFK lijkt me nutteloos... Voor de range moeten maatschappijen het al niet doen, en de kilometerkost van een kleiner vliegtuig is ook goedkoper dus loont het soms om twee individuele vluchten te doen ipv een 747 te regelen.

En LHR is maar voor één ding goed: baggage kwijtraken.

Reminds me... Wij hebben onze buggy nog altijd niet terug...

Comment

• LHR-JFK-LHR met een BA 744 voor iets meer dan 550 EUR...

Comment

• Je kan met een 744M de plas over met KL voor zo'n 400 EUR vanuit AMS...
                                Weliswaar met een avondvlucht, dus je verliest ginder een halve dag...

Comment

747 naar JFK lijkt me nutteloos... Voor de range moeten maatschappijen het al niet doen, en de kilometerkost van een kleiner vliegtuig is ook goedkoper dus loont het soms om twee individuele vluchten te doen ipv een 747 te regelen.

En LHR is maar voor één ding goed: baggage kwijtraken.

Reminds me... Wij hebben onze buggy nog altijd niet terug...
                                  Misschien nutteloos, maar AF en BA blijven zo toch nog vliegen....
                                  Van die bagagemiserie op LHR heb ik idd al verhalen gehoord

Comment

Je kan met een 744M de plas over met KL voor zo'n 400 EUR vanuit AMS...
                                    Weliswaar met een avondvlucht, dus je verliest ginder een halve dag...
                                    Waarvoor staat die M bij 744M?
                                    Dus AMS-JFK met KL voor zo'n 400€?!

Comment

• De 744 is nuttig op die routes omdat men ook redelijk wat cargo overvliegt in de buik van de Jumbo

Zuiver vanuit een economisch standpunt zou een big twin beter zijn dan een quad ware het niet dat men dus ook nog cargo heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                        Waarvoor staat die M bij 744M?
                                        Dus AMS-JFK met KL voor zo'n 400€?!
                                        Boeing 747-400M ofte de Boeing 747-400 Combi like you wish

Yup, 396 EUR en een sjiek voor AMS-JFK

Seatmap: http://www.klm.com/travel/be_en/prep...7-400Combi.htm

Comment

Boeing 747-400M ofte de Boeing 747-400 Combi like you wish

Yup, 396 EUR en een sjiek voor AMS-JFK

Seatmap: http://www.klm.com/travel/be_en/prep...7-400Combi.htm
                                          Tss, en dan is't nog ne combi ook.
                                          Ik droom er als sinds kleinaf van om eens de gigantisch lange gangen te kunnen overzien van zo'n 744
                                          Da's wel mooi anders, merci.

Alles is welkom van info

Comment

Working...
                                          X