Oorspronkelijk geplaatst door Christophe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vliegtuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZijn de prijzen van 9W niet meer interessant BRU-JFK?
Die bieden goede prijzen aan, maar afhankelijk van data en nog andere criteria merk ik dat Continental, United of zelfs KLM/Air France goedkopere tickets aanbieden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAA is dus het goedkoopste, en direct
In business kan ik het nog lijden om een keer om te moeten vliegen, maar in economy voor meer geld nog eens omvliegen is er bij mij over.
Comment
-
Geen 752/3 meer voor mij als't ni moet.
Geen bezwaar tegen die bak, maar als vliegtuigliefhebber wil ik graag iets anders om de plas over te vliegen. Iets waar ik nog niet mee gevlogen heb.
Zijn er nog andere opties via Parijs, Londen of Amsterdam? Aangezien ik gratis met de trein kan reizen zit ik er niet mee in om tot daar te gaan...
Alleen twijfelen we of we wel naar NY zouden gaan met dit weer.
Andere kanshebber is Miami, en anders iets dichterbij waar 't ook zonnig is, maar dan wordt het al snel Egypte om warm genoeg te hebben...
Comment
-
Wat prijs betreft zal AMS, CDG, LHR of FRA quasi altijd duurder zijn dan via BRU... (als vertrekluchthaven dan)
Trouwens een van de redenen waarom ook redelijk wat Nederlanders, Fransen en Duitsers BRU verkiezen boven hun eigen luchthavens
Persoonlijk zou ik LHR mijden als de pest... Tenzij je met BA toekomt en vertrekt maar dan nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenWat prijs betreft zal AMS, CDG, LHR of FRA quasi altijd duurder zijn dan via BRU... (als vertrekluchthaven dan)
Trouwens een van de redenen waarom ook redelijk wat Nederlanders, Fransen en Duitsers BRU verkiezen boven hun eigen luchthavens
Persoonlijk zou ik LHR mijden als de pest... Tenzij je met BA toekomt en vertrekt maar dan nog...
Comment
-
747 naar JFK lijkt me nutteloos... Voor de range moeten maatschappijen het al niet doen, en de kilometerkost van een kleiner vliegtuig is ook goedkoper dus loont het soms om twee individuele vluchten te doen ipv een 747 te regelen.
En LHR is maar voor één ding goed: baggage kwijtraken.
Reminds me... Wij hebben onze buggy nog altijd niet terug...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten747 naar JFK lijkt me nutteloos... Voor de range moeten maatschappijen het al niet doen, en de kilometerkost van een kleiner vliegtuig is ook goedkoper dus loont het soms om twee individuele vluchten te doen ipv een 747 te regelen.
En LHR is maar voor één ding goed: baggage kwijtraken.
Reminds me... Wij hebben onze buggy nog altijd niet terug...
Van die bagagemiserie op LHR heb ik idd al verhalen gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenJe kan met een 744M de plas over met KL voor zo'n 400 EUR vanuit AMS...
Weliswaar met een avondvlucht, dus je verliest ginder een halve dag...
Dus AMS-JFK met KL voor zo'n 400€?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenWaarvoor staat die M bij 744M?
Dus AMS-JFK met KL voor zo'n 400€?!
Yup, 396 EUR en een sjiek voor AMS-JFK
Seatmap: http://www.klm.com/travel/be_en/prep...7-400Combi.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenBoeing 747-400M ofte de Boeing 747-400 Combi like you wish
Yup, 396 EUR en een sjiek voor AMS-JFK
Seatmap: http://www.klm.com/travel/be_en/prep...7-400Combi.htm
Ik droom er als sinds kleinaf van om eens de gigantisch lange gangen te kunnen overzien van zo'n 744
Da's wel mooi anders, merci.
Alles is welkom van info
Comment
Comment