Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
    't Mag nog iets langer duren, zolang het van 11 tem 21 maart maar in orde is ben ik tevreden
    Merci manneke!

    Comment


    • Zijn er betere Economy plaatsen dan andere bij 9W in de A332?

      Comment


      • Vanaf rij 32 zij de zetels wat schuin, zodat ze wat smaller lijken dan de rest. Ik weet niet of het echt zo voelt, maar kan me inbeelden van wel.
        En anders emergency exit, maar dat is aan het toilet en daar staan soms veel mensen wat lastig kan zijn.

        Voor de rest geen verschil.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
          Wie mag dat niet volgens jou?
          Wij, als in KLM piloten.

          Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
          Iedereen mag dat, je moet gewoon "vergeten" radiocontact te houden en dan sturen ze die escorte automatisch
          Of zo lukt het natuurlijk altijd.

          Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
          Yep, nog een paar maand afwachten, om dan te beginnen afzien


          PS, hoe gaat dat in het werk, als die F16's die A330 intercepteren? Blijven die op hun militaire frequentie? Of komen die dan op de civiele frequentie.
          Met wat ga je beginnen?
          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
            Damn, chance dat ik nu niet vertrek!
            Maken dat dat opgelost is binnen 22 dagen!

            http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...rm-in-VS.dhtml

            Dan moet je maar naar Sunny Cali gaan zoals ik morgen

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Dan moet je maar naar Sunny Cali gaan zoals ik morgen
              Doe ze daar de groeten in sunny Cali, ik moet nog 6 weken wachten

              PS Maak wat foto's hé

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                Zijn er betere Economy plaatsen dan andere bij 9W in de A332?
                Kan je zien welke A332 er gepland is? Eentje met economy beginnende van 10A of eentje beginnende van 14A?

                Indien de premium config (dus eco vanaf 14A):

                14AC/DEFG/HK zijn goede zitjes (emergency + bulkhead)
                25AC/HK zijn eveneens goede zitjes (emergency)

                Indien de gewone config (dus eco vanaf 10A):

                10AC/DEFG/HK emergency exit + bulkhead
                23AC/HK emergency exit

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                  Kan je zien welke A332 er gepland is? Eentje met economy beginnende van 10A of eentje beginnende van 14A?

                  Indien de premium config (dus eco vanaf 14A):

                  14AC/DEFG/HK zijn goede zitjes (emergency + bulkhead)
                  25AC/HK zijn eveneens goede zitjes (emergency)

                  Indien de gewone config (dus eco vanaf 10A):

                  10AC/DEFG/HK emergency exit + bulkhead
                  23AC/HK emergency exit
                  Waar zou ik dat kunnen te weten komen?
                  Registratie? Zijn er 2 types bij 9W dan?

                  Ik zie nu pas, dat onze seats al confirmed zijn
                  Kan zoiets nog veranderd worden door even met Connections contact op te nemen?

                  Op de heenvlucht is het als volgt:

                  32A ( Window , Non-smoking , Leg space seat) en
                  32C ( Non-smoking , Leg space seat, Aisle )


                  Terugvlucht:

                  17K ( Window , Over wing seat(s), Non-smoking ) en
                  17H (Over wing seat(s), Non-smoking , Aisle )


                  Geen van diegene jij opgaf
                  Maar nog iets: volgen de letters A & C elkaar op? Of zit daar nog een B tussen zoals op 3-3 rijen?
                  Want hier is't 2-4-2 en misschien is de benaming van de zitjes dan anders...

                  Comment


                  • 't is 2-4-2 en vanachter 2-3-2, en A-C is inderdaad de eerste twee zetels te tellen vanaf links.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                      Waar zou ik dat kunnen te weten komen?
                      Registratie? Zijn er 2 types bij 9W dan?

                      Ik zie nu pas, dat onze seats al confirmed zijn
                      Kan zoiets nog veranderd worden door even met Connections contact op te nemen?

                      Op de heenvlucht is het als volgt:

                      32A ( Window , Non-smoking , Leg space seat) en
                      32C ( Non-smoking , Leg space seat, Aisle )


                      Terugvlucht:

                      17K ( Window , Over wing seat(s), Non-smoking ) en
                      17H (Over wing seat(s), Non-smoking , Aisle )


                      Geen van diegene jij opgaf
                      Maar nog iets: volgen de letters A & C elkaar op? Of zit daar nog een B tussen zoals op 3-3 rijen?
                      Want hier is't 2-4-2 en misschien is de benaming van de zitjes dan anders...

                      Je moet eens inloggen via de site van Connections, normaal gezien kan je dan een confirmatienummer zien (dat van 9W dan, dit is een ander nummer dan het confirmatienummer van Connections) en in theorie zou je daarmee via 9W opnieuw kunnen inloggen en je seats kunnen wijzigen...

                      Connections: https://www.viewtrip.com/connections/home.aspx

                      Jet Airways: http://www.jetairways.com/NL/BE/Home.aspx en dan kiezen voor "manage booking"

                      Comment


                      • Over wing seats, zijn dat geen seats aan de vleugels? Emergency exits dus? Dan zijn die toch ook al wat spatieuzer?

                        Comment


                        • Een gelijkaardig vraagje voor de kenners hier:

                          Brussel- Nairobi - Brussel met een A330(?).
                          Plaatsen 28 A en C heen, en 38 H en K terug, dat zijn hopelijk toch de buitenste rijen he?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                            Een gelijkaardig vraagje voor de kenners hier:

                            Brussel- Nairobi - Brussel met een A330(?).
                            Plaatsen 28 A en C heen, en 38 H en K terug, dat zijn hopelijk toch de buitenste rijen he?
                            Dat zijn dan idd net als bij mij, de buitenste rijen...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                              Over wing seats, zijn dat geen seats aan de vleugels? Emergency exits dus? Dan zijn die toch ook al wat spatieuzer?
                              Nope, over wing seats zijn geen exit seats en neen ze hebben niet meer ruimte Dit wil gewoon zeggen dat je "boven" de vleugels zit, maw, je zal een beperkter zicht hebben

                              Sommige toestellen hebben wel exits boven de vleugels maar lang niet allemaal...

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                Nope, over wing seats zijn geen exit seats Dit wil gewoon zeggen dat je "boven" de vleugels zit, maw, je zal een beperkter zicht hebben
                                Da's raar dat ze die benaming geven dan. Ons ma was stewardess bij Sabena, en daar heetten de emergency exit seats, de over wing seats, aangezien die emergency exits uiteraard boven de vleugels waren.
                                Heeft een A332 dan geen emergency exits die over wing geplaatst zijn?

                                Edith:









                                Nop dus

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                  Nope, over wing seats zijn geen exit seats en neen ze hebben niet meer ruimte Dit wil gewoon zeggen dat je "boven" de vleugels zit, maw, je zal een beperkter zicht hebben

                                  Sommige toestellen hebben wel exits boven de vleugels maar lang niet allemaal...
                                  Idd, ik ging er fout van uit dat 99% dat wel had....

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                    Een gelijkaardig vraagje voor de kenners hier:

                                    Brussel- Nairobi - Brussel met een A330(?).
                                    Plaatsen 28 A en C heen, en 38 H en K terug, dat zijn hopelijk toch de buitenste rijen he?

                                    Indien met SN:

                                    28AC is de derde laatste rij in de eerste economy cabine aan de bakboord zijde... Gewone zitjes, niets speciaals.

                                    38HK is de derde laatste "normale" rij aan de stuurboord zijde. Vanaf rij 41 beginnen ze schuin(er) te staan door de vorm van het toestel. Gewone zitjes dus

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                      Da's raar dat ze die benaming geven dan. Ons ma was stewardess bij Sabena, en daar heetten de emergency exit seats, de over wing seats, aangezien die emergency exits uiteraard boven de vleugels waren.
                                      Heeft een A332 dan geen emergency exits die over wing geplaatst zijn?

                                      Sommige toestellen hebben die optie... Maar zover ik weet ben ik nog geen A330 tegengekomen met overwing exit's... Op de A340 daarentegen wel...

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                        Sommige toestellen hebben die optie... Maar zover ik weet ben ik nog geen A330 tegengekomen met overwing exit's... Op de A340 daarentegen wel...
                                        Inderdaad. Ma'ke vloog op 737's en A319/20/21, vandaar de confusion

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                          Inderdaad. Ma'ke vloog op 737's en A319/20/21, vandaar de confusion
                                          Op de B737 en de A32S kom je het idd wel meer tegen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X